سلام،به درمان ادامه دهید.تنبلی تخمدان علت مهمی برای ناباروری است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- iui
سلام خانوم دکترخسته نباشید شوهرم حرکت اسپرمش ضعیفه ایا با روشiuiمن باردار میشم؟؟البته فعلا دکتر دارو داد تا۳ماه باید بخوره اگر خوب نشد یا iuiیا ivf
- سپتوم رحم
سلام. من رزرو تخمدان کمه دکتر بهم قرصهای تقویت تخمدان داده تا زودتر اقدام به بارداری کنم. البته تا قبل این هیچوقت اقدام به بارداری نکردم چون تازه دو سال ازدواج کردم و 28 سالمه. تو سونوگرافی واژینال مشخص شده به ظاهر سپتوم خفیف با ابعاد 36.40.43 میلیمتر دارم البته دکترم نگفت عمل کن فقط گفتن اقدام به بارداری کن تا تخمدانت بدتر نشده. به نظر شما سپتوم باید عمل بشه قبل از بارداری؟؟؟
- سلام دخترم سنرمدان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل ۳/۷۵ براش مشکل نداره
سلام دخترم سندرم دان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل براش مشکل نداره ممنون
- نازایی
من تنبلی تخمدان داشتم با قرص امپول درمان شدم الان ۳ ما پریود هام کامل منظم شده ولی بارداری نمیشم میشه توضیح بدید
- ناباروری
amhمن 0.3 هستش الان دکترداروی آزیروسین،تریپل سولفا واسید فولیک داده آیا میتونم باردار شوم.سن ۲۷ساله.لطفا جواب بدین؟
- قرص ال دی و نازایی
سلام من دختر ۱۹ ساله هستم مجردم چند سالی هست برای جوش های صورتم و هورمون مردانه ام بالاست از اسپرولاکتون و ال دی استفاده میکنم خاستم بپرسم زیاد خوردن قرص ال دی برای جوش نازایی نمیاره من مجردم ممنون میشم جواب بدید
- تنبلی تخمدان
سلام.خانم دکتر 33سالمه.در چند سال اخیر هر سال 4ماه دفاستن مصرف کردم تا پریودم تنظیم بشه و ماه های بعد هم در 30تا 37 روزگی پریود شدم.چون میخوام برای بارداری اقدام کنم ایا راه حلی نداره این تنظیم پریود.چاق نیستم و وزن معمولی دارم.
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان پارااوارین دارم آیا خطرناکه واس باردار شدن نما ۲۰میلی متر اس
- نازایی
با سلام خدمت شما من خانمی هستم ۲۶ ساله دارای یک فرزند دختر ۴ ماهی هست که قصد بارداری دارم اما به نتیجه ای نمیرسم رفتم دکتر و ازمایش دادم گفت که کم خونی فوق العاده شدید دارم و این کم خونی روی تخمدان های من اثر گذاشته به من قرص دوفاستون داد و مکمل برای درمان کم خونی الان حدود ۲ ماه هست که لب به چای و نسکافه نزدم و غذاهایی که باعث کم خونی میشود نخورده ام و در خانواده من کسی همچین مشکلی را نداشته سوال من اینه که ایا ممکن هست دیگر نتوانم باردار شوم و یا مجبور شوم از ای وی اف استفاده کنم؟ ببخشید که طولانی شد
- استروژن
سلام خانم دکتر ببخشیددوباره مزاحم شدم/۲۶سالمه ۶ساله ازداج کردم مشکل آمنوره اولیه داشتم کلا ازاول بدون دارو پریودنشدم ۲سال قرص استروژن وپروژسترون مصرف کردم مرتب پریودمیشدم ولی الان ۴ساله دارومصرف نکردم پریودم نشدم/میخواستم اگه مشکلی نداشته باشه بدون تجویزپزشک دوباره استروژن وپروژسترون مصرف کنم ازشما سوال کردم گفتین اگه مشکل زمینه ای نداشته باشم میتونم مصرف کنم/شنیدم که استفاده از داروهای هورمونی توایام کرونا بایدقطع بشه چون واسه لخته شدن خون ضرر داره وخطرلخته شدن خون ومرگ ناشی ازاونو افزایش میده/خواستم باشما مشورت کنم ببینم نظرشماچیه؟
- نازایی
سلام رفتم دکتر برا ناباروری آمپول اف اس اچ دادم مصرف کردم بعد سونو گرفتم تخمک هم ۲۱ و ۱۵ و ۱۰ بودن بهم گفت اگه این ماه باردار نشدید باید عکس رنگی بگیری به نظرتون بگیرم یا نه چیکار کنم
- یایسگی زودرس
بیش از یکسال است که یایسگی زودرس دچار شدم. در حال حاضر ۴۵ سال دارم. مشکل کم کاری تیرویید دارم. لوو تیروکسین مصرف میکنم. آیا میتوانم درمان شوم و باردار شوم یا نه؟
- قاعدگی نامنظم و لکه بینی
سلام خانم دکتر مدت ۲سال قرص مارولین مصرف میکنم حالا دکتر میگه مدروکسی پروژسترون باید مصرف کنی از روز ۱۲پریود شروع ب مصرف کردم و روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه؟در ضمن تا ماه پیش مارولین مصرف میکردم
- پریود شدن حین مصرف پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من پریود نمیشدم و به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی رفتم و گفتند تنبلی تخمدان دارم برام قرص پروژسترون دادن ۱۰ شب شبی ۲ عدد الان ۱۶ تا مصرف کردم ۲ شب دیگه باید بخورم اما پریود شدم ایا باید قرص رو قطع کنم یا ن؟
- پریود نشدن
با سلام و عرض ادب بنده 18سال دارم و تا الان اصلا پریود نشدم از اول عمرم خیلی دکتر رفتم هم دکتر غدد هم زنان سونی گرافی هم دادم اما تا اونجایی که اطلاعات دارم اسم بیماریم امینوره هست میشه لطفا بگید درمان این بیماری چی هست ایا راه درمان داره ؟؟؟
- کیفیت جنین
سلام خانم دکتر،من pcoهستم،ماه پیش با جنین های فریز آی وی اف کردم.جنین ها 5روزه بودن اما کیفیتشون پایین بود،یعنی اصلا به مرحله بلاست نرسیده بودن و 6_8سلولی بودن با گریدهایBوBC.میخواستم بدونم اصلا انتقال همچین جنینهایی منطقی بود و احتمال بارداری اصلا وجود داشت؟؟
- افزایش سایز سینه
سلام من 22سالمه ولی سینه ام اصلا رشد نکرده و هنوز،بحالت مخروطی دوران بلوغه تورو خدا چکار کنم
- قاعدگی
دختر 27 ساله هستم 52 کیلو وزن دارم بخاطر مشکلات قاعدگی سینه هام کوچیک شده به حدی که وقتی دراز میکشم کاملا تخت انگار نه انگار سینه دارم برای قطع قاعدگیم هر بار که دکتر میرم آمپول مینویسند و قرص مدروکسی تا هر زمان که استفاده کنم پریود میشم قطع که میکنم قاعدگیم قطع میشه مصرف کردن مدام قرص مشکلی رو برام ایجاد نمیکنه البته اینو بگم میزان خونریزیم خیلی کم است در حد لخته و لکه نمیدونم چیکار کنم😢
- بیماری زنانه
یک کیست اکوفری به ابعاد45×68 در تخمدان راست دارم باید عمل کنم ایا از بارداری جلوگیری میکنه چ جوری رفع میشه
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم


