Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- سلام و عرض ادب،ده روز از زایمانم میگذره و دچار عفونت ادرار شدم واژنم ب شدت تیر میکشه و موقع ادرار درد زیادی داره،چ دارویی میتونم مصرف کنم؟
- نتیجه سونوگرافی
سلام نتیجه سونوگرافی مادرم گفته توده اکوژن به ابعاد ۲۸*۲۸ در واژن با احتمال فیبروم یا پولیپ پرو لاپس شده مشهوده ، این خطرناکه
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
زیر بغلم یک ضایعه هیپو اکو فاقد چربی سنترال در اگزیلاری چپ دیده شده و کیست حاوی اینترنال اکو در تشخیص افتراقی قر ار دارد آیا این برای من خطر ناکه
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- سونو سه بعدی
سلام خانوم دکتر جواب سونو لطفا راهنمایی میکنیو در لگن مختصری مایع آزاد رویت شد اسکار سزارین در قدام تحتانی بزرگ حجیم و حاوی ترشحات غلیظ رویت شد ابعاد ۹در ۸ ایا مشکلی وجود دارد؟
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- دستوردارو
سلام.من تنبلی تخمدان دارم ویرای بارداری دوم درحال اقدامم دکترشیاف پروژسترون ۴۰۰تجویزکردن سه بسته خواستم بدونم کی باید مصرف کنم؟؟مصرفش واژینال؟؟؟موقع پریودی میشه استفاده کردیافقط روزهای بدون پریود
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب من سرکلاژ شکمی هستم دکترم نظرش اینه سه تاجنین بلاست برام انتقال بدن ولی من خودم میگم دوتا نظر شما چیه؟به فرض اگه دوقلو شد ریداکت کنم یا لازم نیست؟
- قرص
سلام لطفا نحوه مصرف قرص سایتوتک رو بفرمایید
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- واریس
با سلام و خسته نباشید خدمت شما،برادرزاده ام شانزده ساله و مجرد هستن مدتی پیش متوجه ی توده در ابتدای واژن خود شد به متخصص زنان مراجعه کرد که بهد از معاینه گفتن واریس هست و دارویی ندارد فقط اگه باعث ناراحتی شد بوسیله جراح باید جراحی شود و مربوط به متخصص زنان نمیشود، خانم دکتر نظره شما چیست مگه در ناحیه تناسلی اونم ابتدای واژن واریس ایجاد میشود؟
- تاخیر در پریودی
من الان دو ماهه پریود نشدم ۴۰سالمه سنوگرافی دادم هیچ مشکلی نداشتم این دو ماه تقریباً دو کیلو وزنم اضافه شده بچه هم ندارم
- هایمن
سلام من یه بار یه بند انگشتم رو به ارومی داخل کردم ولی چیزی حس نکردم ایا ممکنه پرده اسیب دیده باشه
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خانم دکتر... پزشکم برام سونوی واژینال نوشته... اما من قبلا شنیده بودم که یک راه انتقال زگیل تناسلی، سونوی واژینال هست. که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی با گذاشتن کاندوم لاتکس روی قسمت سرِ اون دستگاه... آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید...
- خارش بخیه سزارین
سلام وقت به خیر ۴ماه هست سزارین شدم خونه تکونی کردم الان جای بخیه هام احساس برق گرفتگی و خارش دارم و قسمت پایین بخیه هام هم درد خفیف. آیا این طبیعی هست؟ چی کار باید بکنم دکتر عمومی گفت امکان داره بخیه های داخلی ات به خاطر کار سنگین پاره شده باشه؟ من نگران شدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید
- باسلام 51ساله مرد در جواب سونوگرافی آمده تصویر یکmassبزرگ هتروژن هایپواکو حاوی نواحی اکوژن دراسکروتوم به صورت جداگانه دلار بیضه ها به ابعاد67*79*145میایمتر وبه حجم 375سی سی رویت میشود که در بررسی باکالرداپلر واجد فلوید عروقی برجسته وواضح میباشد لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون


