Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر خسته نباشین در سونوگرافی که انجام دادم نوشته بودتصویر massاکوژن با حدود مشخص به ابعاد19*10درآگزیلاریتیت درمحازاتساعت 2در برست سمت چپ مشهود است لطف کنید راهنماییم کنید خیلی نگرانم دادمنوشته
- دو دلی برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ داشتم برای بارداری بعدی موندم سرکلاژ واژینال کنم یا شکمی چون میگن شکمی مطمئن تره ولی واژینال بودن کسایی که دوباره شکست خوردن لطفا راهنماییم کنید
- آمپول دیفرلین
سلام دختر من ۱۰ سال داره بخاطر بلوغ زودرس آمپول دیفرلین تزریق کرده ولی الان بعد ۱۰ روز به خونریزی افتاده میخواستم بدونم طبیعیه یا خیر ؟ ممنون میشم منو از نگرانی در بیارید
- قرص بلاژست باید 28 دونه رو همشو خورد و بعد اگه پریود شدم تموم شد بسته بعدی رو شروع کنم
قرص بلاژست
- خشکی وارژن ودرد شدید هنگام رابطه
سلام خسته نباشید من حدود ۴سال پیش سرطان سینه داشتم و بعد از اون هنگام رابطه مشکل دارم چندین ساله رابطه ندارم یعنی اینقدر درد دارم اصلا نمیتونم رابطه برقرار کنم ایا کیست دارم ک باعث درد میشه حدود ۳ماه پیش ی رابطه مختصر داشتم ک اونم بادرد شدید همراه بود بعدش کلا عفونت و زخم شدم لطفا توروخدا راهنمایی کنید همسرم واقعا در عذابه خودمم همچنان درد شدید و بتازگی هنگام ادرار سوزش ودرد دارم لطفا بگید چیکار کنم ممنون میشم
- زنان
سلام.من ازمایش hpv مثبت شده ونوع ۷۲ ایا اقدامی باید انجام بدم.واینکه با همسرم رابطه داشته باشم مشکلی نداره.وهمسرم روی بدنش زیگل زد وبعد از کرایو کردن زگیلها میتونیم رابطه داشته باشیم؟
- لکه بینی
سلام من از اول پریود دارم قرص دروسبلین رو استفاده میکنم برای تنبلی تخمدان الان ۳ روزه پریودم تموم شده ولی لکه بینی دارم به این قرص مربوط میشه؟ تا چه زمانی این لکه بینی رو دارم؟
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- پرده بکارت
سلام من نگاه فیلم کردم تحریک شدم یکمی مالش دادمقشمت بالایی وارضا شدم ایا پرده بکارت اسیب دیده البته از روی شلوار ونواربهداشتی طرف ناحیه واژن هم دست نزدم؟
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- زنان
سلام خسته نباشین استفاده از قرص سیبل باعث حالت تهوع شدید و بیحالی شده دیگه نتونستم قرص رو ادامه بدم خیلی حالم رو بد میکرد زیر دلمم درد گرفته بود به نظرتون با این حال باید ادامه بدمتا تموم شه؟
- سلام خانم دکتر من دوماه پیش تخمدان راستم برداشته شده دکتر دارو ورژست نوشته الان پرید ظدن
- لک ببینی قبل از پریود
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- درد شدید پریود
سلام دکتر وقت به خیر. ددر سوال قبلی عرض کردم که "28 ساله و مجردم، پریودهای منظم دارم (سیکل 30 روز) ولی با درد بسیار بسیار زیاد و همراه با نفخ شدید شکم در شب اول. دردم به اندازه ای شدید هست که به تهوع می افتم، حتما باید چندتا مسکن بخورم و از کیسه آب گرم استفاده کنم. آزمایش و سونوی روز 14 ام انجام دادم و مشکلی نداشتم." فرمودید "درصورتیکه آزمابش و سونوگرافی شما نرمال باشد،تحت درمان قرار گیربد."
قبلا سه ماه قرص ال دی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت. ممنون می شم اگر نحوه درمان رو بفرمایید - خونریزی ناشی از وروژست
سلام. متخصص برای کیست تخمدان من سه ماه وروژست تجویز کردن. بعد از یک ماه پریود شدم و خونریزی خیلی کم اما نزدیک دوازده روزه ادامه داره و اینطور که میفهمم هنوزم خون داخل بدنم هست. دکتر گفت اگر خونریزی بود هم قرص را بخور ولی نگفت تا چه حد خونریزی ادامه داشت طبیعی هست. خیلی نگرانم . یعنی مصرف قرص را ادامه بدم و خونریزی ادامه داشت مشکلی نداره؟
- عمومی
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم لطف کنین راهنماییم بفرمایین
من روز دهم پریودم قرص دروسبلا شروع کردم والان روز 20 پریودم دچار لکه بینی شدم چون عازم سفر هستم میخوام تا سه هفته بعد پریود نشم ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم


