Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دبریهای اکوژ
سلام امروز سونو دادم ۳۵ هفته وپنج روز هستم مایع امینیوتیک حاوی مقادیری دبری های اکوژن هست خطر ناکه؟ خیلی نگرانم.
- سونو مجدد برای کیست ساده بعد از یک دوره قرص
سلام خانم دکتر عزیز من پس از خوردن یک دوره دزوسپتیو کیست ۳.۶ سانتی ام تبدیل ب فولیکول ۱۸ میلی متری شده آیا نیاز هست ک یک دوره دیگر هم دزوسپتیو بخورم؟ این ماه هم بعد اتمام قرص پریود شدم و درد هم نداشتم و خانم دکتر یک میوم یک سانتی ایزواکو هم در بالای رحم دیده شده ک در سونو قبل دیده نشده بود منون میشم بفرمایید ایا لازمه ک یک بسته دیگر دزوسپتیو مصرف کنم؟ یک دنیا از شما متشکرم
- واکسن گترداسیل
بعد از تزریق واکسن گارداسیل هر ۲ هته یکبار پریود هستم،ربطیبه واکسن داده؟
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم
- غربالگری دوم وسلفری
- بارداری درست
سلام خانوم دکتر من ازتون راهنمایی میخوام ۳۲ سالمه و یه زایمان زودرس تو هفته ۲۸ داشتم و از اول اطلاعی از سرکلاژ نداشتم بعد تو بیمارستان با سرکلاژ اشنا شدم که دو نوع داریم واژینال و شکمی. تو دوراهی بدی موندم ب نظر شما کدوم انجام بدم ؟
- پودوفیلین
سلام آیا پودوفیلین برای درمان زگیل تناسلی در زنان خوبه؟ و مصرف آن آیا باعث نازایی میشه یا نه
- توی سونوگرافی م اینو نوشته:
در قسمت قدامی سگمان تحتانی رحم (محل اسکار سزارین) ناحیه اکوفری به ابعاد ۲در ۶ میلیمتر مشاهده میشود. (ایسموسل)
- سلام خسته نباشید می خواستم بدونم بعد سقط جنین یک ماهه از کی باید شروع کنم به قرص جلو گیری خوردن
- ساک دفورمه
سلام خسته نباشین من سیزدهم این ماه آزمایش دادم منفی شد ،بیستم آزمایش دادم و با ۲۶/۳۱مثبت شد ،امروز ۲۸ آزمایش دادم و ۱۲۳۰شد من سونوگرافی رفتم و گفتن ساک و yolk asc داره و همچین چهار هفته و پنج روزمه منتها گفتن دفورمه هستش و پنجاه پنجاهه و تخمدان سمت چپ کیست هموراژیک داره میخواستم بپرسم واقعا میمونه یا زوده برای این تشخیص ؟! بهم قرص دوفامد و سافتگل ویتامین و هیوپولامین دادن .!
- سلام
سلام من زینب هستم روماتیسم مفصلی دارم من توی رمضان خونریزی شدم به عید فقط 10 روز مونده بود الانم هستم باردارهم هستم بچه ام 7 ماه هست دکتر گفته که خونریزی ممنوع
- نازایی
با سلام من دوره اول کلومفین روزی 2تا مصرف کردم دو دوره کلومفین روزی3 تا با آمپول آلفا مصرف کردم اماپریود شدم آیا این دوره بای ای یو ای بشم ؟
- پرده بکارت…..
سلام ایا وارد کردن انگشت بدون فشار به پرده اسیب میزند ؟من یه بار انگشتمو وارد کردم خونی نبود اما بعدن متوجه شدم که روی پردم یک خط افتاده .تو اینه نگاهش کردم هیچ پارگی ای ندارد اما انگار پردم کش آمده . امکانش هست که چیز جدی باشد اگر گواهی بگیرم بهم میدنش ؟خیلی نگرانم .
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید،هشت هفته باردارم،داخل سونو نوشته فوکوس ها اکوژن هموراژیک در ساک بارداری چی هست،مشکل داره؟
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- تست حاملگی
بچم سه ماه و نیمشه تستم یه خطش کمرنگ شده ایا حامله ام
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- سوال
سلام خانم دکتروقت شمابخیر، مجردم اولین باری هست که قرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم قبلا قرصهای دیگه مصرف میکردم الآن بعداز قطع یه بسته ازقرص کامپاند پریودشدم دردومین روز لخته ی خیلی بزرگی به اندازه ی یک مشت که فقط خون نبودانگار یک بافت کشسان سفیدرنگ هم بود خارج شدخیلی میترسم که چرااینطوری شده لخته ای به این بزرگی قبلاسابقه نداشته میترسم به پرده ی بکارت آسیب زده باشه خواهشاراهنماییم کنین خیلی استرس دارم ممنون.
- سلام من خانم 37ساله هستم مدتیه خون پریودم به بیست روزرسیده آیامیتوانم قرص مصرف کنم برای قطع خونریزی یابه دکترزنان بروم
- زنان
سلام ببخشید خانم دکتر من بعد از استفاده از قرص اورژانسی حدود ۴۰روز پریود شدم وقتی رفتم دکتر قرص مدروکسی به مدت یک ماه برام تجویز کردن الانم خوب شدم دیگه لکه بینی و پریود ندارم ومدت هفت روز از قرصهام مونده میخام باردار شم این قرصها احتمال داره که از بارداریم جلوگیری کنه!!!


