Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- dig this
AquaSculpt weight loss is here to stay! With AquaSculpt capsules, you get fast AquaSculpt results thanks to natural AquaSculpt ingredients. No worries about AquaSculpt side effects—users confirm it in AquaSculpt reviews. Curious AquaSculpt how to use? It’s easy and effective. AquaSculpt where to buy? Visit https://aquasculpt.lifestyle and transform your body now!
- بیمارستان ولیعصر
سلام ايا بيمارستان وليعصرهم زايمان مي کنيد
- کیست تخمدان اکوفری
سلام من کیست اکوفری به ابعاد ۶۸×۴۳ مم در ادنکس راست دارم خواستم ببینم خطرناکه؟
- بارداری
اگر سونو آنومالی و آزمایشات غربالگری نرمال باشه سونو سه بعدی لازمه؟
- یائسگی و قرص سیپروترون کامپاند
۴۲ ساله هستم و نزدیک به دو سال هست که دچار یائسگی زود رس شدم این بار پزشک متخصص برای درمان قرص سیپروترون کامپاند را تجویز کرده اند که از روز دوم پریودی باید شروع کنم به مدت ۲۱ روز متاسفانه دچار درد در بالای معده و تهوع می شوم پس خوردن دارو با توجه به عوارض شدید دارو که در نت جستجو کردم و در مانی برای یائسگی در مورد این قرص نوشته نشده بود آیا اصلا این قرص برای درمان یائسگی مفید است ؟؟؟
- IVF
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم وقتتون میشم شرمنده معذرت میخوام. خانم دکتر احتمال اینکه مادری از تخمک اهدایی استفاده کرده وivfمادر نیز موفقیت آمیز بوده واینکه جنین مبتلابه سندروم داون بشه چقدر است؟لازم به توضیح اینکه واهدا کننده 27ساله بوده وسن مادر که الان جنین 3ماهه هست 43ساله هست.
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- سردرد
سلام من 38 سالمه یکسال پیش برای بار سوم سزارین کردم و سه فرزند دارم طی این یکسال هرروز سردردهای خیلی شدید دارم که گاهی به مسکن هم جواب نمیدن خشکی و درد مفاصل هم دارم و حرص هم زیاد میخورم صورتم هم پر از جوش شده طی این یکسال یکبار پریود شدم.خانم دکتر علت و درمان این سردردهای من چیه لطفا کمکم کنید😭😭.هفته پیش آزمایش چکاپ دادم که مشکلی نداشتم
- سلام من ماه پیش پنجم سقط داشتم ما هنوز پریود نشدماما الان پریود نش
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر خسته نباشید، می خواستم بدونم بعد یک سال از سزارین می تونم برای بارداری دوم اقدام کنم یا هنوز زوده؟
- اقدام بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۳۰ سالمه و ۹ ماه اقدام به بارداری دارم متفورمین مصرف میکنم و این ماه هم کلومید ، استروژن ، پروژسترون مصرف کردم برای تحریک تخمک گذاری روز ۱۲ سیکل برای فولیکول غالب رفتم سونوگرافیست گفتن که نمیدونن کیست یا فولیکول غالب با ابعاد ۲۰ خیلی نگرانم کرده چطور میتونم بفهمم که کیست هست یا فولیکول
- آمپول انفولانزا
برای سرما خوردگی میتونم دارو مصرف کنم؟
- فیبروم کلسیفیه
سلام من یک فیبروم کلسیفیه پنج سانتی دارم . معنیش چیه؟ و آیا با وجود این فیبروم میشه حامله شد و اگر میشه ایا در دوران حاملگی این فیبروم کلسیفیه مشکلی و دردی ایجاد نمیکنه؟ چون دکترم گفته بهتره بهش دست نزنیم . در ضمن علت اینکه این فیبروم کلسیفیه شده اینه که من دو سال پیش عمل آمبولیزاسیون روی فیبروم انجام دادم
- تمایل جنسی
سلام مجدد خانم دکتر.من 25ساله ازتون قبلن سوال پرسیدم شمافرمودیدکه دلایلی میتونه باعث کاهش میلم باشه.من بارداری ناخواسته داشتم واین موضوع خیلی اذیت کردم ودوران بچه داری همسرم کمک حالم نبودزیادومن خسته ترمیشدم والان ک دخترم4سالشم شده وفقط زیادی لجبازهست وبیشترالان ازلحاظ اعصابی خسته ام وترس ازبارداری دوم دارم چون اصلادیگه بچه دوست ندارم بااینکه توی این4سال بعددنیااومدن بچه ب شوهرم اجازه نزدیکی بدون کاندوم ندادم ولی نمیدونم چرامیلم هرروزکمترمیشه
- ترشحات قهوهای بعد پریود۴۴ستلخ
سلام من ۴۴سالمه سه بار سزارین کردم تیرویید کمکار دارمدغرو میخورم چند وقته بعد پریود ترشحات قهوهای دارم تا۱۰طول میکشه تا ترشحات سفید بشه
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- برش اپیزیاتومی
سلام وقت بخیر من۴۳روزه زایمان طبیعی کردم همون ابتدا بخیه پوست برش اپی باز شد و دیگه بخیه نکردم،الان داخلش کاملا جوش خورده،اما پوست بازه،خواهش میکنم راهنماییم کنید،میتونم نزدیکی داشته باشم یا نه،چقدر طول میکشه جوش بخوره و چه مدت دیگه صبر کنم تا بتونم نزدیکی داشته باشم
- سلام receivd specimen in formalin labeled as Ovary consisted of an ovry measuring 5×4×4cm
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون


