Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام.۵ سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان حدود ۱ماهه جای عمل دست چپ کنار استخوان لگن احساس درد میکنم،علتش چی میتونه باشه؟
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ماه ونیم است و مشکوک به فاویسم امروز غذایی خوردم که توش باقله داشته تا چندساعت نباد شیرخودمو بهش بدم؟!
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- کیفیت جنین
سلام خانم دکتر،من pcoهستم،ماه پیش با جنین های فریز آی وی اف کردم.جنین ها 5روزه بودن اما کیفیتشون پایین بود،یعنی اصلا به مرحله بلاست نرسیده بودن و 6_8سلولی بودن با گریدهایBوBC.میخواستم بدونم اصلا انتقال همچین جنینهایی منطقی بود و احتمال بارداری اصلا وجود داشت؟؟
- سلام ضایعه هتروژن به ضخامت۱۲تا۱۵ میلیمتر در تمام کاویته فوندوس رحم دیده می شود که مطرح کننده هموراژی داخل کاویته رحم است یعنی چی؟؟
- جلوگیری از بارداری
سلام من ۲۷ ساله صاحب دوفرزند امپول جلوگیری سه ماه طزریق کردم بعداز ۶روز نزدیکی داشتم جلوگیری دیگه ی هم نداشتمیعنی باردار میشم ؟
- باسلام خانمی هستم که از طریق سونو گرافی ضایعه هتروژن هایپواکو نامنظم معروف که مطرح کننده آدنومیوز جراحی سزارین است به چه معناست وآیا خطرناک است
در سونوگرافی مشخص شده است ضایعه هتروژن هایپواکو نامنظم که مطرح کننده آدنومیوز اسکار سزارین است به چه معناست وخوش خیم است یابد خیم
- رفتن به ارتفاعات در بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۸ بارداری ام مشکلی هم ندارم میخواستم بدونم میتونم به منطقه ییلاقی که ارتفاع ۱۹۰۰ تا از دریاست برم؟برای جنین ضرر داره؟
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
سلام اکوژن باابعاد15در5 چقدر خطر دارد
- سقط جنین
سلام من خود به خود سقط صورت گرفته دکتر رفتم دارو داده میخاستم بدونم تا چه زمانی خونریزی ادامه داره ؟
- قرص جلوگیری
برای اولین بار قرص جلوگیری مصرف کردم ۷عدد بعد قطع کردم و سه روز بعد پریود شدم و سه روزه که لکه بینی داشتم و الان روز ششمه که خون دارم زیاد.من دوره های پریودم سه روزه بود چرا الان خونریزیم قطع نمیشه.
- سوال مهم
سلام. ایا سیگار روی پرولاکتین تاثیر داره؟ من پرولاکتینم بالاس و غده ی ادنوم دارم و هیپوفیزم بزرگ. تو سرم گرفتگی دارم که گفتن احتمالا از اعصاب. میخواستم بدونم مصرف سیگار روی پرولاکتین و غده ی ادنوم تاثیر دارد؟
- بلوغ
سلام خشته نباشید. آیا آمپول دکاپپتیل در سن ۱۳ سالگی باعث کامل نشدن بلوع یا عقب افتادن رشد سینه و لگن میشه؟ یا بعد از قطع مصرف بلوغ کامل میشه؟ ممنون میشم توضیح بدید
- مشکلات زنان و پریود نامنظم
سلام وقت شما بخیر خانم دکتر من ۲۷سالمه متاهل هستم بچه ام ندارم حدود۲ماه هست که پریودم عقب افتاده و کلا پرسود نشدم (بیبی چک هم سه بار تو سه زمان متفاوت زدم منفی بود ) و الان خارش داخل واژن همراه با بوی نامطبوع دارم(اکثرا نامنظم هستم) خواستم نوبت بگیرم چون از یه شهر دیگ میام میخواستم ببینم اگ قرار بر سونوگرافی یا هرچیزی بود مطب خودتون انجام میدید یا نه،؟ و اینکه با بیمه سامان طرف قرارداد هستید یا خیر،؟؟؟
- جلوگیری از بارداری
سلام وقت بخیر ۴۳ ساله هستم روز سوم قاعدگیم نزدیکی داشتم گفتم چون پریودهستم منی داخل واژن ریخته شد ولی زود شستم ومتاسفانه قرص اورژانس رو بخاطر استرس روزی نزدیکی خوردم دوتا باهم حالا خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید احتمال خطر بارداری هست؟۴ روز بعد پاک شدم چون دوران سیکل بنده ۷ روز هستش وقتی قرص رو مصرف کردم تغریبا ۳ روز یا ۴ روز پاک شده بودم حالا باید چیکار گنم
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- بیرون زدگی چیزی از واژن
سلام خانم دکتر من در هفته 26,بارداری هستم در ناحیه واژن احساس خشکی میکردم با آینه که نگاه انداختم یک چیز مشکی شبیه به جگر گوسفند از واژنم بیرون زده که شسته نمیشه چیکار کنم خیلی استرس دارم


