Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
با سلام من از مقعد رابطه داشتم و با دستمال جلوی واژن را مسدود کرده بودم و حنا دخول هم رخ نداد و بعد تموم شدن رابطه مایع منی آقا اومد و طوری بود ک دستش گرفت زیرش امکان بارداری صفره؟؟
- قرص جلوگیری
سلام دکتر من دوتابچه پشت سرهم دارم وبچه نمیخوام حالاحالاها لطفا به قرص جلوگیری قوی بمن معرفی کنید که کی بایدشروع کنم و چنتا و شراط خاصشو ؟؟بچم۴ماهشه و شیر خودم درحد ۲۰۰سبسی میدم بهش باقیش شیخشکه
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- ضربه به رحم و تخمدانها
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ضربه های مداومی که به رحم و تخمدانها وارد شده با سونوگرافی شکمی رحم و تخمدان قابل تشخیص است؟؟
- پستان
سلام خانم دکتر خیلی نگرانم اگ میشه جواب بدید دیروز سونو انجام دادم توده هایپو اکو با حدود مشخصومختصرلوبوله به ابعاد ۱۹*۱۰mm در ساعت ۱ برست راست مشاهده شد جواب سونو این بود ایا خطر داره؟
- داروی
سلام خسته نباشید من سینال اف رو به جای سیناتروپین به بازوم زدم الان خیلی استرس دام آیا عوارضی نشون میده؟
- کیست
سلام من پریودیم ادامه داربود دکتر بهم سیبل داد ۲ تا خوردم قطع شد تا اخر خوردم بعد اتمام پریود شدم ولی بازم پریودم ادامه دار شده چه کنم سونو هم دادم مشکل خاصی نداشتم فقط یه کیست کوچیک داشتم
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- سلام قرص ویتاگونس مخورم چرا زیر دلم درد میکنه
- عفونت قارچی مداوم
سلام.۳۸ ساله هستم.چندماه پیش تشخیص hpv تیپ ۶۸ داشتم.کرایو کردم.کولپوسکوپی اوکی بود فقط عفونت مختصر.واکسن گارداسیل قبل عید زدم.هفته بعد عفونت قارچی به شکل سوزش خارش التهاب خشکی و دونه های سفید داشتم.مترونیدهزول فلوکتونازول و کپسول واژینال پروبیوتیک استفاده کردم.به محض اتمام دارو برای سومین بار تو یکماه و نیم اخیر عود کرده.الان آسم شدید دارم و بستری هستم و امکان مراجعه حضوری ندارم.چه راهکاری پیشنهاد میفرمایید.سپاسگزارم
- تورم و درد و غدد لنفاوی زیر بغل
سلام من هم ال دی مصرف میکنم هم قرص ویتامین d هم بخاطر کم کاری تیروئید لیوتیروکسین ۵۰ میخورم چند روز بعد شروع مصرف قرص لووتیروکسین لنفهای زیر بغلم یک سمت به اندازه یک نخود و سمت راستم از وسطه زیر بغل تا بازو به صورت رشته ای به اندازه ی چند نخود پشت هم تورم شد هم دردناک بود الان سمت چپم تورم و دردش داره محو میشه ولی سمت راستم درد میکنه و دردش تا بازو ادامه داره البته بعد از پایان ۲۱ قرص ال دی یکی دو روز بعدش درد هم دو سمت ناگهانی از بین رفت بعد ۷ روز و شروع مجدد قرص ال دی دوباره زیر بغل سمت راستم درد میکنه و تورمش همچنان هست ممکنه عوارض قرص لیوتیروکسین باشه و یا تداخلش با ال دی یا ویتامین d ؟؟؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
متن سونو: تخمدان چب به حجم 12 سی سی رویت شد.تخمدان چپ دارای ابعاد و حجم بزرگ تر از نرمال بوده . دارای ارایش پریفرال فولیکول های ریز همراه با استرومای اکوژن و بدون فولیکول غالب بود که این یافته ها مطرح کننده نمای سونوگرافیک pco میباشد و تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی ضروری است .
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید . من امروز سونوگرافی وایژینال انجام دادم که دکتر گفتن عفونت دارم . یه کیست کوچیم هم توی رحمم هست که احتمالا بخاطره تخمکگذاریه ولی بعدش گفتن که توی لگنت کمی آب هست . متوجه منظورشون نشدم . سوالم پرسیدم جواب ندادن . میشه کمی برام توضیح بدین که علتش و عوارضش چیه . ممنونم ازتون
- زنان
سلام خانم دکتر من ۴۴ ساله هستم خونریزی پریودهام خیلی زیاده و لخته خون بزرگ دارم
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام. تصویرکانونهای اکوفری ریز متعدد منطبق بر پریفرال زون هر دو تخمدان همراه با افزایش استرومای تخمدانی دیده میشود. یعنی چی؟
- درد کمر وشکم
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما مایک زن وشوهر هستم خانوم من یک شخص خجالتی است ویک سری چیزها رو به کسی نمیکه الان چند وقته که وقتی به عادت ماهیانه اش نزدیک میشه قبل از شروع دوره درد کمر و شکم درد داره الان دوسه روزه درد داره ولی علائمی از عادت ماهیانه ندارند وفقط درد
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- زنان
سلام من مجردم اندومتریوز داشتم قرص ژوروست تجویز کردن دکتر. از روز سوم قاعدگی خوردم ولی هنوز خونریزی قطع نشده و الانروز پنجمه پریود قطع نمیشه طبیعیه؟میترسم این خونریزی خیلی ادامه پیدا کنه
- …..
سلام وقت بخیر من ۲۴ سالمه و مجردم امروز متوجه شدم بالای کلیتوریسم سمت راست توده دراومده شدید میخاره و گهگاهی درد داره و کمی سوزش هم دارم موقع ادرار میتونین راهنماییم کنین مشکل چی هستش


