Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم
با سلام
آیا در روز 5 قاعدگی لایه ی آندومتر به ضخامت کلی 7 میلی متر با نمای اکوژن مشابه فاز Luteal طبیعی است؟ پوزیشن رحم هم Anteverted است
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- میوم رحم
سلام خسته نباشید سال نو مبارک .من سونوگرافی واژینال انجام دادم کیست تخمدان با نمای آندومتریوما به ابعاد ۳۰#۳۶ و میوم به ابعاد ۱۱۷#۱۳۵ دارم در قدام فوندوس میخواستم بدونم آیا حتما نیاز به جراحی هستش؟و اینکه آیا شما در تعطیلات عید بیمار ویزیت میکنید چون من گیلانی هستم اما ساکن تهران
- جراحی زیبایی واژن
سلام.من26 سالمه دوتا بارداری طبیعی داشتم.ناحیه تناسلیم شل. وتیره ست.میخواستم بدونم هزینه عمل چقده.که انجام بدم.هم برای رفع تیرگی کوچک کردن لبه ها یا واژن
- فیبرومیوم
سلام خانم دکتر بخاطر فیبرومیوم ۲ماه پریود بودم دیفرلین و مژسترول جواب نداد ایا داروی گیاهی موثر هست ؟؟؟ایا امتحانش مضره؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال در۲۶هفته زودرس شدم امااستراحت نداشتم حالا دکترگفت بیاسرکلاژشکمی کنم خوبه به نظرتون
- (تنبلی تخمدان)
باسلام من 29سالمه وپریودیم تقریبا15روزعقب افتاده باردار نیسم مجردم.دکتر رفتم تشخیص تنبلی تخمدان بود این اولین بار من پریودیم عقب افتاده همیشه7روز جلو مینداختم.اما الان دکتر رفتم امپول پروژسترون دادن زدم 10روز رد شد پریود نشدم... خیلی نگرانم بایدچیکاکنم میترسم. لطفا راهنماییم کنید تنبلی تخمدان ازچی بوجود میاداصن. ممنون
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر این سونوی مامانمه میشه لطفا بگید مشکلش چیه کیستش چ نوعه كانون كيستيك مولتى لكوله با جدار smooth به ابعاد تقريى 150\'80 r بعضا حاوي ديرى هاى كراندكلس هموزن وـدت بروجكتن بايلارى اكوزن جدارى فالقد قلوى عروقى واضح دريرسى كالر دابلار درخلف رحم رويت ميشود،
- سندرم آشرمن
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من سپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم این بیماری من سپتوم واژن جز چسبندگی وسندرم آشرمن محسوب میشه یا خیر ؟
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- پرولاکتین بالا
با سلام.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدیدوطولانی آزمایش دادم که گفتن پرولاکتین بالا دارم ۷۸۰ وقرص کابرین تجویزکردن که هفته ای یک عدد بخورم.تا الان سه تا قرص خوردم.ولی بازم خونریزیم شدیده.وخوب نشدم.
- اختلال پریود
سلام ۴۴ سالمه بغلت پریود نامنظم کورتاژ تشخیصی شدم و مشکلی نبود الان دوباره نامنظم لطف میکنید پاسخ بدید
- ایجاد پولیپ
من چند ماه پیش پولیپم رو که باعث خون ریزی های پیاپی می شد عمل کردم یه مدت خوب بودم الان دوباره باز خون ریزی دارم می خوام بدونم آیا امکان ایجاد یا ساخته شدن پولیپ در رحم هست یا نه؟؟؟؟؟
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- زنان
سلام خانوم دکتر... دوست من کلاس شیشم بود بعد توی سرسره ها با سرعتپایین میاد و چون کفشش نوک تیز بود میخوره به رحمش بعد خیلی خیلی درد داشت وقتی میره خونه میبینه دو قطره خون اومده و الان با اینکه سه چهار سال گذشته بازم کمی درد میگیره ممکنه در اینده مشکلی پیش بیاد؟مثل نازایی یا هرچی
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- بیماری اندومتریوز
سلام من بخاطر آندومتر یوز آمپول بیست هشت ایرانی زدم خیلی خونریزی دارم بخاطر آندومتریوز خیلی اذیتم همیشه شکم درد دارم دکترم فقط بهم دارو میدن میگه عمل ات خطرناکه عوارض داره چون دوتا متخصص باید عمل ات کنم
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من 47سالمه و پارسال سونوگرافی کلیه مثانه اندوواژینال رحم و تخمدانها انجام دادم و دکترم گفت مشکل جدی نداری با دارو رفع میشه اما اصلا خوب نشدم.تو سونوگرافی نوشته(علاوه بر4-3 میوم اینترامورال و یا ساب سروزال پراکنده با قطر حداکثر 31mm دو میوم ساب سروزال به ابعادmm85*112 و 40*59 mm در دیواره چپ بادی رحم دیده میشود.) ممنون میشم بگید باید به دکتر مراجعه کنم یا ن؟
- سلام وعرض ادب من خانم ۵۲ ساله دارای کیستمولتی لوکوله به ابعاد۲۲×۳۹در تخمدان چپ هستمازحجرات فراوان باقطر ۲۰ میلی هس آیاخطرناکه وباید عمل کنم وتخمدانها ورحم دربیاین؟؟ممنونم
- لکه بینی دوران یاعسگی
یک ناحیه اکونیوز well defined مطرح کننده پولیپ به ابعاد14mmx28 در آندومتر ناجپحیه فونداسیون دیده شد ویک پولیپ mm9x5 دراندوسریکس دیده شد ضخامت آندومتر با توجه به پولیپ موجود18mm است تخمدان ها سالم میباشد


