Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پستان..
سلام خسته نباشید من چند وقته روی هاله ی سینه ام برآمدگی های ریز مثل جوش میبینم البته وقتی پوست سینه ام کشیده میشه دیده میشن وقتی فشارشون دادم چرک میاد بیرون (خیلی خیلی کم یک جورایی اندازه سر سوزن ) این موضوع خطرناکه ؟ و علتش چیه
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من عفونت واژن دارم. فقط واژنم سوزش داره. کرم واژینال کلوتریمازول بمدت ۱۰ روز استفاده کردم. ولی بازم سوزش داشتم بعد تقریبا یک هفته دوباره شیاف کلاژن استفاده کردم، یکم بهتر شدم ولی بازم سوزش داشتم. دوباره بعد یه هفته شیاف و گرفتم ۴ تاش رو استفاده کردم که سوزشم بدتر شد. الان عفونت و دارم تموم نمیشه. به نظرتون زیاده روی کردم تو مصرف دارو؟ بعدچه مدت میتونم از شیاف یا پماد واژینال استفاده کنم؟ میشه لطف کنید یه دارویی چیزی بهم معرفی کنید؟ممنون
- تداخلات دارویی اسپیرولاکتون وال دی
سلام من قرص اسپیرولاکتون برا جوش صورت میخورم وقرص ال دی برا کیست تخمدان میخورم آیا با هم تداخل ندارن مشکلی ایجاد نمیکنه
- علت درد بخیه بعد چندسال
سلام خانم دکتر من ۱٠ سال پیش زایمان کردم. الان خیلی جای بخیه هام چندروزه درد گرفته دلیلش چیه؟
- سلام خانم دکتر 53سالم هست سه ماه خونریزی دارم هراز گاهی خوتریزی خیای شدید میشه رفتم دکتر گفت کیست چهارسانت روی تخمدان سمت چپ داری الان سه ماه هست خونریزی قطع نمیشود ودکار امپولواریوپیتیل 3/75مجوز کرد یعداز 24ساعت خونریزی شدید همراه با لخته ایا دلیل چیست
- دردجای بخبه
سلام من ده ساله پیش تصادف کردم رودم ازدوجاپاره شد۳۰تابخیه روی شکمم زدن حالابعدازده سال جای بخیه وداخل شکم دردمیکنه موقع خواب دلیلش چیه
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه وحدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش دقیق یادم نیست از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چ نوعیه خانم دکتر لطفا جواب بدید من به خاطر حساسیت خانوادم رو این موضوع نمیتونم برم دکتر و شرایطشو ندارم
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشین خانوم دکتر من ۱۵ سالمه و فقط یه قرص از دو قرص ۰.۷۵ تنسی رو مصرف کردم الان داخل پریودیم تیکه هایه گوشتی جگری رنگ ازم خارج میشه برا من مشکلی پیش امده و بخاطر اینکه زیر ۱۷ اورژانسی ممنوعه مشکلی برام پیش میاد؟؟
- تشکر
با سلام خدمت خانم دکتر.هیچ سایتی پیدا نکردم که مثل شما مشاوره رایگان بده و کاری به رمز دوم و کارت نداشته باشه و آدم بدون دردسر سوالشو بپرسه. همیشه با خیال راحت از شما سوال پرسیدم و جواب عالی گرفته ام. خدا از شما راضی باشد.یه سایت مثل شما برای مشاوره و روانشناسی میخواستم که پیدا نکردم و نیاز شدید شدید به مشاوره دارم آسیب روحی خیلی بدی دیده ام پیش هیچکس هم نمیتوانم درد و دل کنم که حس حقارت دارم گریه میکنم بچه۴ ساله دارم . ای کاش میتوانستید سایت یا مشاور خوب برام معرفی کنید
- تنبلی تخمدان
روز خوش مجرد و 31 ساله هستم، برای تنبلی تخمدان سیپروترون کامپاند کدوم کارخانه رو بگیرم. ابوریحان یا آتی فارمد؟ و اینکه برای آتی فارمد سیبل نوشته شده، یعنی چی؟
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- علت لکه بینی بعد از سه روز پاک شدن پریودی چیه ؟
من 18سالمه وهردوماه پریودمیشم این ماه که پریودشدم وبعد هفت روزپاک شدم دوباره سه روزبعدلکه بینی شروع شد درحدی که اگر نواربهداشتی نزارم لباسم کثیف میشه
- *********
سلام خانم دکتر علت درد زیر شکم و سوزش در حین رابطه چی هست
- پرده بکارت
سلام ۲۳ سالمه نامزد کرده بودم متاسفانه به مشکل خوردیم جدا شدیم پزشک گفتن دچار خراشیدگی و شل شدگی در بکارت شدم آلت داخل نرفته فقط دهانه واژن خورده آیا امکان ترمیم خراشیدگی به مرور زمان وجود دارد؟
- سلام من سرگیجه وسردرد داشتم رفتم ازمایش گفتن کم خونی داری گلوبولهای سفیدت پایین فرستادن سونوگرافی به خاطر خونریزی شدید در قاعدگی الان تو سونوگرافیرحم دارای ابعاد بزرگتر از حد نرمال۴۶* ۱۱۶ میلیمتر اکوی میومتر هتروژن است تصویر فوکوس های اکوژن ونواحی هایپواکوی به صورت منتشر در میومتر رویت شده که مطرح کننده ادنومیوزیس منتشر در رحم می باشد یک میوم اینترامورال به قطر ۷میلیمتر در جدار قدامی فوندوس رحم رویت شد
ایا خانم دکتر این سونوگرافی مشکل زیادی داره من میترسم
- ریزش مو
سلام من ۱۸سالمه حدود یکساله که ریزش موی شدید دارم و همچین پریودم کاملا نامنظمه شش ماهه پیش مراجعه داشتم تشخیصشون تخمدان پلی کیستیک بود و بهم قرص دروسبلا و اوزیل و اسپیرونولاکتون دادن یه دوره مصرف کردم اما ریزش موهام اصلا کم نشد و همچنین با قرص دروسبلا هم پریودم منظم نشد،دلیل درمان نشدنش چیه؟باید دوباره مراجعه کنم؟
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
سلام اکوی رحم غیر هموژن میباشد یعنی چه ؟آیا خطر ناک است یا با دارو درمان میشود؟
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم
- خارش و سوزش بخیه سزارین
سلام من ۹ ماهه زایمان کردم اما جای بخیه هام چند روزه هم میسوزه هم خارش همراه با درد دارم آیا عادیه ؟
- سلام من ۴۵ ساله هستم میخواستم زودتر یایسه بشم البته بارصایت شوهرم چکارکنم


