Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟
- ایا جفت سیکولار خطرناک است
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- سن بارداری
سلام خانم دکتر من در روز شش پریودم قط شد بعد رابطه داشتم ایا احتمال بارداری است فقط اون روز جلوگیری نکردم
- تعویق انداختن پریود
با سلام من دختر ۱۸ ساله هستم ومجرد،، برای سفر زیارتی میخوام چهار روز پریودم عقب بیفته آیا خوردن قرص ال دی ال رو پیشنهاد میکنید ؟ضرر نداره ومشکلی ایجاد نمیکنه؟ فاصله ببن پریود قبلیم تقریبا ۲۰ روزه ممنون میشم راهنماییم کنید
- لکه بینی و خونریزی مداوم
سلام خانم دکتر عزیز خانمی ۴۸ سالمه هستم برای داشتن کیست ۳ تا امپول مدروکسی پروژسترون زدم ماه اول پریود نشدم ولی از ماه بعدش تا حالا به مدت سه ماهه که همش لکه بینی و بعضی اوقات خونریزی شدید با درد زیر شکم و پهلو ادامه داره قرص برای بند اومدن و داروهای عفونت و کرم واژینال هم مصرف کردم فایده ای نداشت البته فیبروم تحت کنترل هم دارم برای تنبلی تخمدان هم قرص گلوکاژ متفورمین هم مصرف میکنم باید چکار کنم
- مشاوره
باسلام وخسته نباشید خدمت پزشک محترم وگرامی ببخشید، ترشحاتی سفیدرنگ وخمیری شکل وچرب و چسبنده قسمت بیرون ناحیه تناسلی اطراف کلیتوریس و درزها وچین وچروکهای بیرون دستگاه تناسلی هستند که درظاهر خیلی دیده نمیشوند ولابلای چین وچروکها ودرزها هستند .من از پزشک متخصص زنان در رابطه با این ترشحات پرسیدم ولی معاینه نشدم ایشان گفتند که توسط غددسبابه ناحیه تناسلی تولید میشه وطبیعی هستند. این ترشحات باشستشو هم براحتی پاک نمیشن، آیا ایرادی ندارد؟(و اگر کاملا تمیزهم کنیم باز مجدد تولید میشودوشستشوی زیاد خودش باعث خشکی میشود.)من هروقت حمام میروم قسمتهای بیرونی ولابلای درزها وچین وچروکهای ناحیه تناسلی را باشامپو بدن بچه فیروز که ملایم وph آن طبیعی(حدودا ۵/۵) کاملا شستشو میدم(چون ازژلهای شستشو نمیتوانم استفاده کنم ). ولی مقداری ازآنها باقی میمانند . اگر تمیز نشه وهمیشه باشند، مشکلی پیش میاد ؟!(البته من خیلی وقته این ترشحات رادارم وقبلا نمیشستم ولی اخیرا روی آن حساس شدم ووسواس پیداکردم .)ممنون میشم باتوجه به مطالبی که گفتم پاسخ سوال را کامل رابدهید. باتشکروسپاس بسیار فراوان
- سرتان اندومتر
سلام خانم من خون ریزی نامنظم داشت بعد از ازمایشات دکتر زنان عمل کورتاژ انجام داد تا ضخامت کم کنه بعد گفت برید متخصص اکولوژی متخصص که رفتیم گفت سرطان اندومتر داره دارو داد تا جلوگیری بشه بعد یک ماه که رفتیم دوباره هیچ فایده نداشته دارو ضخامت بیشتر شده این دفعه گفت دوباره باید کورتاژ بشه تا صفر بشه بعد از صفر شروع به جلوگیری کنم با دارو ایا خوب هست یا نه با تشکر
- در مورد سونوگرافی
با سلام در سونوی من نوشته بقایای بافت گلاندولار در نواحی آگزیلری پستان طرف چپ مشهود است یعنی چی؟ خطرناکه؟
- جوشهای قبل از پریودی
سلام.من حدود ۳ سال است که قبل وبعد ازپریودی ام جوشهای بزرگی در صورتم مخصو صا روی گونهایم می زندنا گفته نماند بعداز زایمان دوم پریودی نامنطم دارم یعنی ۴ روز اول لکه بینی دارم بعد پریودیمشروع میشود بعد از پریودی هم ۳روز لکه دارم لطفا بفرمایید چکار کنم که این جوشهای وحشتناک را نزنم
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- دوفاستون
سلام خسته نباشید خانوم دکتر..22ساله مجرد برای پلی کیستیک ومنظم شدن پریود باید بیست وپنج عدد استرومارین از روز پنجم قاعدگی و ده عدد دوفاستون از روز شانزدهم میخوردم. اشتباها من از روز پنجم قاعدگی هم استرومارین مصرف کردم هم دوفاستون.الان پنج شب هست که میخورم الان چیکار کنم؟؟مشکلی پیش میاد؟؟ایا ده تا دوفاستون رو ادامه بدم و تموم کنم یا قط کنم؟؟؟ممنون میشم کمکم کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر،میخام بعد عمل سپتوم رحم که انجام دادم عکس رنگی بگیرم،خاستم بدونم شرایط و انجامش مثل عکس رنگی قبل عمله؟؟؟
- دیفرلین
سلام وخسته نباشید من ۴بار دیفرلین ۱۱و۲۵زدم آخریش امروز روز اول پریودی هم دل درد و هم خونریزی دارم خواهش میکنم جوابما بدین چکار کنم
- قرص گین آپ.
سلام من تقریبا یک ماه میشه که قرص گین آپ برای افزایش سایز سینم استفاده میکنم میخواستم بدونم عوارضش چیاس؟ هنوز اقدام ب بارداری نکردم ولی ی سال دیگه میخوام اقدام کنم ایا ضرری به بارداری من در اینده میزنه؟؟؟؟؟
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید کیست تخمدان به اندازه 30 میلی میتونه خطرناک باشه وبا دارو امکان داره از بین بره ؟
- قرص ضدبارداری
سلام من از قرص ضدبارداری استفاده میکنم از روز سوم سر ساعت و مرتب استفاده کردم.پنج روز بعد از قطع پریود شدم.این یعنی باردار نیستم؟آخه بعضی ها میگن پریود شدیم و باردار بودیم و پریودهامون هم مثل قبل بوده، این امر امکان پذیره؟یا میگن قرص ها دستکاری شده است که اثر نداشته باشه درسته؟ممنون میشم به سوالام جواب بدید.
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون از شما بابت این سایت عالی ، خانم دکتر من یه زمانی که ناآگاه به بیماری خودارضایی مبتلا بودم ولی الان خداروشکر که توبه کردم یک روز که عمل خودارضایی رو انجام دادم فردای اون روز یه لکه ترشحی قهوه ای مانندی دیدم همون روز که دوباره خودارضایی کردم تو ترشح سفید رنگ یه رگه خونی قهوه ای دیدم و متاسفانه بعد اون دوباره همون روز خودارضایی انجام دادم و ترشحم به صورت صورتی و قهوهای رنگ و آبکی مانند بود ،خانم دکتر من واقعا شرمنده هستم بابت این سوال اگر میشه بگین این ترشحات نشانه آسیب به پرده هست ؟؟و اینکه تمام خودارضایی های من فقط فقط به صورت مالشی هست و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد بدنم نکردم اگر میشه بگین پرده بکارت سالم هست یا خیر ؟♡
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
رحم بزرگ بوده اکوژنیسته آن هتروژن میباشد توده هتروژن به ابعاد۹۰×۹۱-۹۴×۷۰_۸۷×۷۲


