Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد کلیتوریس
سلام خسته نباشید من الان ۳ روزه که ناحیه کلیتوریس متورم شده قرمز شده خونریزی داره و خیلی درد میکنه نمیدونه بخاطر چی اینجوری شده
- خوردن رازیانه برای خانم ها
سلام خانم۴۹ساله که پریودش نامنظم شده وهردویاسه ماه پریودمیشه جواب سونوگرافی واژینال مایع آزاددرلگن وضایعه اکوژن ونیوم دیده شده خوردن رازیانه وتخم کتان مانعی نداره؟
- رابطه ی جنسی
سلام خدمت شما ببخشید پسر خالم ی هفته پیش با من رابطه ی جنسی داشت و خودش به این کار می گفت لاپایی اندامش و روی اندامم می کشید و این که بیشتر اب خودم بود که ترشح شد و فک کنم بدون دخول بود چون که التش داخل بدنم نرفت تا زخمی بشم و این که این موضوع خیلی برام نگران کننده شده و الان من شب و روز کارم گریه و زاری است میشه بگید من باید چکار کنم؟ چون من الان نه پولی در دسرس دارم نه میتونم این موضوع رو با افراد خونوادم درمیون بزارم میشه به این سوال جواب بدید ؟ممنون🙏
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- ورم تخمدان
سلام خانمدکتروقتتون بخیر زنده باشید من تخمدان سمت راستم مدتی است ورم کرده ودردمیکندسونودادم کیست دارم دارومصرفمیکنم اولاورم نداش چن روزی هس بدجورملتهب شده ودردمیکندممنون میشم جوابموبدین
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- سندرم راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم . سوال من این هست که .پس من الان جز افرادی هستم که سندرم راکی تانسکی دارند درسته ؟
- سوال من پایین فراموش کردم بگم سوزش ادرار هم داشتم و ته نشین تو ادرار میدیدم در سنو نوشته بود وجود ذرات ازمایش دادم عفونت نداشتم فقط اگزالات بود و گفتن کلیه هاتم خوبه، خواستم بدونم از طریق واژن اگه پاره بشه قسمت بالاش ربطی به مثانه داره و اصلا این جریان ربطی به این مشکل داره
- ایزوترتینویین
با سلام و وقت بخیر من بعد از اینکه آزمایشم مثبت شد نمیدونستم ضرر داره و یه بسته ده نایی قرص ایزوترتینویین خوردم میخواستم بدونم آیا باسد سقط کنم؟
- زایمان طبیعی بعد سزارین
سلام؛ خسته نباشید؛خانم دکتر من یکبار سال ۹۵ زایمان سزارین داشتم، حالا میخوام اقدام کنم برای بارداری و میخوام که زایمان طبیعی باشه، میخواستم بدونم که اگه تحت نطر شما باشم برای زایمان طبیعی طبق شرایطی که گفتین و با پذیرفتن ریسکش توسط خودم با من همکاری میکنید؟ سپاسگزارمع
- درد روده و مقعد در پریودی علتش چیه
- درد های هنکام قاعدگی
سلام علت سوزش مقعد و واژن قبل وبعدو هنگام پریود شدن چیه
- قرص داستینکس
با سلام من کیست سینه دارم و تحت درمان هستم دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده اند میخواستم بدونم بابت چی
- تعیین جنسیت به روش ای یو ای
سلام آیا سرکلاژ شکمی بهتر یا روش های دیگه به من گفتن باید سرکلاژ شکمی بشم
- Ts/1b
Ts/۱b در جواب نمونه برداری یعنی چی نمونه برداری کوتارژ تسخیصی
- قرص اورژانسی
سلام باهمسرم رابطه داشتم کاندوم سوراخ بود روز تخمک گذاریمم بود بعدش بلافاصله قرص تنسی ۱/۵خوردم یه بچه ۱۸ ماهه دارم ،امکان تاثیر قرص چقدره؟؟ خیلی استرس دارم ،لطفا راهنماییم کنییدد
- بارداری
باسلام کورپوس لوتءوم درطرف راست به قطر17میلی دربارداری خطرناکه؟
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من همونی هستم که گفتم یه دوستی دارم که در روستا زندگی میکنه و خودش رو معاینه کرده و حین معاینه و بعد از معاینه در محلی که بازش میکرد برای دیدن پرده درد و گرفتگی احساس کرده و این کار را ۵ بار تکرار کرده و بعد از ۱ روز از معاینه پریودش۷ روز جلو افتاده و بعد از پریود که خواسته خودش رو معاینه کنه اون قسمت واژنش منقبض شده و از اون موقع از استرس حدود ۲ ماهی پریود نشده و پریودش هم از استرسی که میکشه بی نظم شده خانم دکتر عزیز در جواب شما گفتین معمولا مشکلی نیست ولی برای اطمینان به پزشک هم مراجعه کنه ولی ایشان نمیتونه به پزشک بره چون اصلا پزشک زنانی در روستاشون نیست چون تو جنوب زندگی میکنن اگه میشه خودتون قطعی نظر بدین ممنونم از شما منتظر جواب هستم تا من هم به ایشون اطلاع بدم که با این اقدامات پرده سالمه یا نه ؟؟؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر. من هفته35 بارداری هستم بشدت نفخ (بدون یبوست) و سفتی شکم دارم طوری که وقتی دراز می کشم از درد نمی تونم به پلو بشم علتش چیست؟آیا برای جنین خطرناکه؟
- کلسیفیه رحم
ابعادش 11×24 آیا خطرناک هست ؟؟ و باید عمل شود ؟؟


