Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو بارداری
سلام وقت بخیر توسونو من نوشته فاصله لبه تحتانی جفت ازint.os 6mmاست وهماتوم ساب کوریونیک به ابعاد ۵۸*۴۸*۲۰درمجاورت قدامی فوندال ساک بارداری مشهود است این یعنی چی لطفا جواب بدین
- قرص
سلام قرص سیبل مصرف میکنم هفته دوم هستم امروز پریود شدم دلیلش چیه؟
- قرص گین اپ برای بارداری ضرر داره ضرر
من باردارم و میخام قرص گین اپ استفاده کنم یا ضرر داره برای جنین
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردار هستم نتایج ازمایشگاه قند بارداریم در هفته ۲۴ بارداری: GTT 75gr :FBS :100 GTT BS 1Hr: 129 GTT BS 2Hr: 136 W.B.C: 10500 3.77 : R.B.C ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص اورژانسی من امروز رابطه داشتم و بعد دوساعت پریود شدم میخادقرص اورژانسی استفادع کنم
- دفع بقایای سقط
با سلام ۴۰ ساله هستم، سابقه دوبارسزارین دارم، ۷تیرماه با ۳قرص میزوپروستول بارادری ۶هفته را سقط کردم سونو ۲روز بعدازسقط،۱۹ میلیمتربقایا نشان داد ۲۰عددمترژن خوردم، سونو۱۴ میلی بقایا نشان داد برای دفع بقایای باقیمانده ۳قرص میزوپروستول استفاده کردم، دچارخونریزی شدید با دفع لخته های بسیار بزرگ شدم حدود ۱۲ ساعت طول کشید ۱۰ روز بعدش سونو ۱۲ میلیمتر بقایا نشان داد. الان که ۲۲ مرداده، از دو روز قبل لک بینی خفیف و درد شکم بسیار جزئی دارم، الان مترونیدازول و سفکسیم مصرف میکنم چه کارکنم بقایا دفع بشه؟
- بارداری
سلام.من رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی واژنم ریخته شد وبعد ۲۴ساعت قرص اووسیز خوردم ولی ازوقت پریودشدنم یک روز میگذره ب نظرشما مشکلی (باردار)برام پیش اومده؟
- بارداری خارج رحمی
سلام من خرداد حاملگی خارج از رحم داشتم پنج شنبه ۱۴ ام آزمایش بتا دادم عددش ۱۹۲ بود امروز شنبه ۱۶ مهر آزمایش دادم عددش ۴۸۳ بود اینقدر زیاد شده طبیعیه ؟من ۱۶ شهریور پرید شدم ،لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم دوباره خارج رحمی باشه
- سونوگرافی انتی
چرا برا بعضی از افراد سونوگرافی آنتی و پریود سه هفته اختلاف داره یا دو هفته و میگن لقاح دیر بوده یعنی چندم سیکل تخمک گذاری باید رخ داده باشه که دوهفته اختلاف بین پریود وانتی بیفته
- مشاهده it در سونوگرافی nt
سلام خانم دکتر عزیز، تو متن سونوگرافی nt من در سن بارداریه ۱۲/۵ هفته، مقدار nt =1.58 mm ذکر شده ، و همچنین ذکر شده که "it رویت شد.(مشاهده IT نرمال، رد کننده کامل NTD است)" بیزحمت میگین منظورش از ین جمله آخر چیه؟ من خیلی نگرانم، با توجه به اینکه بهبود یافته لنفوم هوچکین هستم، سنمم ۳۵ ساله و بارداری اولمه سپاسگذارم
- حاملگی خارج رحم
باسلام...من هفته۶ بارداری توسونوواژینال صدای قلب جنینوشنیدم...ازبارداری خارج رحم خیلی میترسم..خواستم که بدونم وقتی ضربان قلبش منظمباشه امیدی هست که حاملگیم خارجرحمنباشه؟
- مصرف قرص لتراکس
باعرض سلام وخسته نباشید من ۲۶سالمه ویک فرزند ۵ساله دارم والان ۶ماهه که اقدام کردم برای بارداری اما هنوز نتیجه نگرفتم .مکمل های قبل از بارداری مثل اسیدفولیک و بد هم مصرف میکنم .دکتربرام قرص لتراکس ۲.۵تجویزکرده.میخوام بدونم الان که ۶ماه از اقدامم گذشته میشه لتراکس مصرف کنم یاباید صبرکنم یکسال از اقدامم بگذره؟باتشکر
- تشکیل قلب جنین
با سلام خدمت خانم دکتر من ۶خرداد اولین روز اخرین پریودم بود و ۴۵ روز(۶هفته و ۳روز) که گذشت سونوی واژینال انجام دادم و چون قبلا من بارداری پوچ داشتم پزشک گفت تو سونوی ۵ هفته و ۳ روز نشون میده و چیز مشکوک که نمیتونه مطمئن باشه که قلبه میبینه و کیسه زرده را دید و گفت تا اینجا روال عادی رو طی کرده و باید یه هفته دیگه برای سونو بیای تا از قلب مطمن شی. خانم دکتر به نظر شما ایا هفته بعد قلب جنین من دیده میشه یا زوده؟ و کمی هم درد در طول روز زیر شکمم احساس میکنم و حالت تهوع ندارم اما سر معده ام یه هفته است که سنگینه.چه تغذیه ای داشته باشم تا برای قلب جنین خوب باشه؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- قرص بارداری
وقت بخیر ببخشید کسی که قصد اولین نزدیکی رو داره برای جلوگیری از بارداری آیا قبل از رابطه قرص ال دی استفاده کند و اینکه لطفا نحوه استفاده از آن را بفرمایید و اینکه از چ تاریخی قبل از اولین نزدیکی بایست قرص استفاده نمود ممنون میشم جواب بدین
- بارداری
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر هم داشته باشم بعداز 6سال اقدام کردم 3ماه رژیم گرفتم از روز 3پریودیم لتراکس خوردم وروز 11پریودم دوتا آمپول HCG زدم شب نزدیکی کردم اما باید 21ابان عادت میشدم 18شدم الان میخوام دوباره اقدام کنم روش ای وی اف یا ای یو ای چنده میتونیم انجام بدم وعادت هام هم یبار 21تا 21 یبار 16 تا 16 ماه پیش 21واین ماه 18چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من با نامزدم ۲ هفته پیش رابطه داشتم و آبش ریخت روی پام مطمئن نیسم نریخته باشه روی واژنم بعد از ۵ ساعت قرص ارژانسی استفاده کردم و رابطمون هم جوری نبود ک الاتش بخاد وارد بدنم شده باشه احتمال بارداری هس چونکه از پریودمم گزشته خیلی میترسم
- بارداری
سلام وقت بخیر
خانم دکتر من نزدیکی داشتم و احتمال بارداری درش صفر بود و دیگه نزدیکی نداشتم به دلیل جدا شدن از همسرم
بعد از اون سر تایمم مثل ماه های دیگه پریود شدم و مثل روال قبل بود . اما نوبت بعدی یعنی ماه بعد پریود نشدم و رسید به ماه سوم که باز هم پریود نشدم و قرص اورژانس خوردم که پریود بشم و خیلی دل درد مثل تایم پریودی دارم اما نمیدونم چرا نمیشه. و این که قبلا هم به خاطر استرس پریودیم عقب می افتاد
ممکنه با توجه به پریودی که شدم باز هم باردار باشم؟ - Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟


