Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- سرکلاژ،،
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر شما سرکلاژ شیرودکار انجام میدید؟
- پودر اینوفولیک
سلام ببخشید من پودر اینوفولیک برای تنبلی تخمدان میخورم.میخواسم بدونم من چون فراموش میکنم بهترمیدونم بعد غذا استفاده کنم حدودا ۲_۳ساعت بعد غذا میخورم جوری ک تون اون ساعت هیچی نخورده باشم اینجوری اشکالی نداره؟؟قبل غذا همش فراموش میکنم
- خونریزی حین مصرف قرص سیپروترون کامپاند سیبل
سلام .من تنبلی تخمدان دارم .دوماه پریودم عقب افتاد با آمپول باز شدم ماه پیش .بعد دکتر برام دوماه سیپرون تجویز کردم .هنوز سه شب دیگه از قرصام مونده .که امروز صبح دیدم پریود شدم .آیا خطرناک هست چه باید بکنم؟
- مارولین۴
سلام وقت بخیر سه ماهه که برای پیشگیری از بارداری از مارولین استفاده میکنم .به همراهش از کاندوم هم استفاده میکنم.چون شرایط بچه دار شدن رو ندارم.هر ماه چند قرص مونده که تموم شه درد سینه ام شروع میشه. طبیعیه؟و اینکه اگه کاندوم پاره شه احتمال بارداری با وجود قرص وجود داره؟ همیشه هم سر ساعت قرصم رو میخورم.خیلی استرس دارم.ممنونم از پاسخگویی تون.
- من سینم میسوزه و ۱۳ سالمه طبیعیه
- قرص دروسبلا
سلام ، تنبلی تخمدان داشتم دوره دوم برام قرص دروسبلا تجویز کردن من فراموش کرده بودم ک طبق گفته پزشک باید از روز اول پریود مصرف کنم و الان چهار تا از قرص هام رو بدون اینکه پریود باشم مصرف کردم، ادامه بدم یا اینکه بسته دیگه ای رو هنگام شروع پریود مصرف کنم
- موهای زائد
سلام و عرض ادب - من به مدت 6 سال برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم حدود 3 سال است به دلیل بارداری و شیردهی از هیچ دارویی استفاده نکردم موهای زائد من بیشتر شده است .آزمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نبود می خواستم بپرسمالان بعد از قطع شیردهی برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد چه دارویی استفاده کنم ممنون از توجه و پاسخگویی شما
- توده هیپواکو خطرناک هست
- تعویق پریودی
- آتروفی کلیتورال
سلام برای تشخیص قطعی و درمان آتروفی کلوترال باید چکارکنم، آیا درمان داره؟ من با خوندن مطالب متوجه شدم احتمالا مبتلا هستم، برای درمان باید پیش متخصص زنان برم یا سکسولوژیست؟
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- مشکوک به بارداریم
سلام من 4ام خردادوقت پریودیم بوده پریودنشدم بعدیک هفته تاخیربیبی چک انجام دادم مثبت شد بعدروزدهمش خونریزی همراه بادردداشتم الا4روزه ک پریودم سونوانجام دادم گفتن باردارنیستی آیااین سونودرسته ؟
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاد خیلی وقته مصرف میکنم ولی وقتی ۵ تا قرص مونده تموم شه لکه بینی قهوه ای دارم الان نمیدونم پریود شدم یانه ایا مصرف ۵ قرص رو ادامه بدم یا خیر از روز ۵ پریودم این قرص رو مصرف میکردم ۲۰ سالمه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر با وجود یک زایمان زودرس میشه سرکلاژ شکمی انجام داد چون یک بار دیگه توان رفتن همه اون مسیرها رو ندارم و خیلی میترسم دوباره شکست بخورم میخوام راه مطمئن انتخاب کنم
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس
- قرص ال دی
سلام خانوم دکتر گفتین از اولین روز پریود قرص را در ساعت معین شروع کنم یک هفته پس از اتمام جعبه ، جعبه بعدی را شروع کنم 1-سوالم اینکه اگر قرص ال دی را در اولین دوز مصرف کنم پریودم را قطع نمیکنه ؟ 2-یعنی یکهفته بعد از اینکه جعبه اول به اتمام رسید یکهفته بعدش جعبه دوم را شروع کنم؟
- بکارت
با مالش شدید دهانه واژن طوری که لبهای تناسلی از هم باز شوند ودور،آیا بکارت لطمه میبیند


