Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- نازایی
سلام وقت بخیر من عادت ۳۱روزه دارم میشه بگید کی تخمک گزاری میکنم میخوام زود باردار شم ممنون
- قبل بارداری
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم مشاوره قبل بارداری هم انجام میدید به مطب شما مراجعه کنم، و قبل بارداری چه آزمایش های باید انجام بدم
- پیشگیری اورژانسی
سلام خسته نباشيد توي مقالات پيشگيري اورژانسي از بارداري خوندم كه انتظار مي ره ٣-٤ روز بعد از مصرف قرص پريود شيم يا لك ببينيم ولي من هر بار خيلي دير پريود مي شم بعد از خوردن قرص ها (بين ٢ تا ٣ هفته بعد) و هر بار نگران مي شم و تست بتا انجام ميدم سوالم اين هست كه دليلش چيه؟ و آيا ممكن هست كه اين روش ها براي من بي تاثير باشن؟
باتشكر - سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من ۴ ماه سزارین شدم الان زیر عملم کمی سفت شده و درد میکنه میخواستم بدون علتش چیه و باید چه کار کنم
- آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- بارذاری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر درهفته 12 بارداری nt انجام دادم itوnbنرمال است ولی عدد nt 2/8 میباشد ایا نگران کننده است؟
- بارداری
سلام .ببخشید من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی نامزدم روی واژنم ریخته شود ولی بلافاصله شستم الان ۲۷ ساعت میگذره ب نظرتون قرص اورژانسی مصرف کنم یانه خواهشا جواب بدید
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ این ماه باید پریود میشدم ولی هنوز پریود نشدم این چندوقت هم خیلی استرس داشتم خیلی نگرانم ایا امکان داره به خاطر استرس باشه ؟
- پریود نامنظم
- کانون اکولوسنت چیست
درپریودم مشکل پیش اومده رفتم سونو گرافی گفته ک یک کانون اکولوسنت کوچک به سایز 4mmدرون کاویته رحم دیده میشود که مشکوک بهGSبوده
- سقط جنین
سلام من ۳۳ سالمه ۳هفته پیش نزدیکی داشتم که روز بعدش قرص اورژانسی خوردم الان دوهفته از تاریخ پریودیم میگذره بیبی چک مثبت نشون داد الانم از قرص سایتوتک استفاده کردم فقط لکه بینی دارم سونو دادم گفت هیچی تو رحم دیده نشده ولی اندومترم ۱۱ضخامتش الان من بار دارم یا نه
- سزارین
من چهارتاسزارین شدم الان هم باردارهستم چه ضرری برام داره
- زنان
با سلام من خونریزی منظم داشتم،بعداز به تاخیر افتادن بمدت دو هفته لکه بینی داشتم وبعد ازآن یکهفته که لکه بینی نداشتم.خونریزی با درد در شکم کمر شروع شد.الان سه روز است.به دکتر مراجعه و دکتر سو نو گرافی نوشته بود در تصویر کاندی اکوژن به اندازه 4 در 3.2 در اندومتر رحم مشاهده میشود.دلیل آن چیست .ایا باید عمل کنم با دارو درمان نمیشود؟تشکر
- سقط
سلام خانم من دوهفته پیش سقط داشتم بهد یه هفته رفتم سونو گفتن یه مقداری ازجفت مونده رفتم دکتر بهم قرص متیل ارگونین داد اندازه ضخامت دولایه اندمتریو ۱۵mmبعدناحیه هتراکو واسکولار به سایز تقریبا ۲۵×۱۴mmبااین وصف حالم نیاز به کورتاژ دارم هنوز بعداز قرص سونو نرفتم
- برای قطع خونریزی
سلام و عرض ادب - چند سالی قرص روکین و سیپروترون استات ۵۰ با دستور پزشک برای مشکل هورمونی و جوش و موهای زاید استفاده کردم، با مراجعه به دکتر غدد دیگر و بررسی ازمایش قرص روکین رو قطع کردن وجاش داروی دیگه ای دادن - از وقتی قرص روکین رو قطع کردم ، یکماه پرید بودم و بعد دو ماه پرید نشدم و الانم نزدیک یکماه خرده ای خونریزی دارم ، روزای اول تا بیست تا بیست چند روز نا مرتب و کم ، الن نزدیک دو هفته خونریزی شدید دارم - میشه لطفا بفرماییدطبیعی هست یا مراجعه کنم به دکتر زنان یا غدد؟
- پریودی
سلام.من قرص ال دی خوردم که پریود نشم برای اولین بار بود چون زیارت خواستم.برم.دیگه نخوردم حدود ۸ روز بعد پریود شدم.روز اول درد خیلی شدیری داشتم.بعد یه تکه گوشتی سفید خارج شد از واژنم. خیلی میترسم این چی بوده؟
- تشکر
با سلام و عرض ادب میخواستم بابت راهنمایی و پاسخگویی سریع و بی چشمداشتتون ازتون تشکر کنم.اجرتون با خدا🌷🌷
- ارضاشدن
سلام خانم دکتر ۲۱ساله ومجرد هستم بعضی وقتها یعنی تقریبا هرماه تودوره پریودم یا بعدازاون تو خواب ارضامیشم و از خواب بیدارمیشم این اتفاق تقریباماهی یه بار برام میفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- خون توی ترشح
سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریودی منظمی ندارم من دو ساله که پریود میشم. من الان سه ماهه که پریود نشدم . و الان سه چهار روزه که لکه های خون توی ترشحم میبینم کمه اما توی ترشحم لکه های خون میبینم خطر ناکه چیکار کنم


