سلام،درصورتیکه نمی توانید از قرص ضد بارداری استفاده کنید،می توانید از ترکیبات پروژسترون با برنامه های مختلف استفاده نمایید.که البته معمولا موجب کاهش خونریزی می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طول سرویکس
سلام من سی و یک هفته ام با طول سرویکس ۲۹/۲ در حالت عادی و در حالت والسالوا ۲۴ باید استراحت مطلق باشم؟ دارویی ک دکتر داده شیاف پروژسترون و آمپول بتامتازون هست
- پرده ارتجاعی
سلام خسته نباشیدخانم دکترببخشیدمن پردم ارتجاعی بانامزدم رابطه داشتم آیا امکان داره پاره بشه یا چه موقعه پاره میشه ممنون میشم کمک کنید💞
- بازشدن جای سزارین
دکتر جان،من ده سال پیش برای بار دوم سزارین کردم البته دو سانت پایین تر از جای برش قبلی انجام شد،مدت سه ماه بود ک درد شدید داشتم سونو انجام دادم ک گفتن 8میلیمتر در برش سزارین باز شده ولی مایعی بیرون نزده ،به نظره شما درمان به چ صورت انجام بشه بهتره؟
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- علت چیست
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- امپول جلوگیری از بلوغ
سلام دخترم زیرنظر متخصص غدد هست بلوغ زودرس داره ماه قبلی اولین بار پریود شد دکتر براش سوزن جلوگیری از بلوغ نوشت زده اما این ماه بازم پریود شد چرا؟
- عقب افتادن پریودی
چند ماه پریود عقب میفته۰بچه شیر میدم۰این ماه بعد۲۱روز پریود شدم الان ۱۲ روز گذشته پریود تموم نمیشه۰از روز اول پر بودم ال دی میخورم چون دکتر ما مای بهداشت گفت ۴ماه بخوری پریود منظم میشه.دلیل قطع نشدن پریود چی میتونه باشه؟
- ضخامت اندومتر
ضخامت اندومتر رحمم در سونو گرافی ۱۲ mm بود دقیقا یک روز بعد از سونو پریود شدم ایا جای نگرانی دارد؟
- لخته خون در پریود
با سلام من پولیپ در رحم داشتم وجر احی کردم . قرص مدرکسی پروژسترون برای 3ماه تجویز شد و من ماه اول را از روز 14پریود خوردم بمدت 10روز . ماه دوم راذنخوردم
- پریودی
با عرض سلام ببخشید میخواستم بدونم که وقتی کسی سقط کرده باشه با قرص بعد و موقع پریودی باید خونریزی زیاد باشد طولانی باشه یا نه من قبل سقط پریودیم 3روز بود الانم بعد سقطم 3روز شد پریودیم مثل قبل بود میخواستم بدونم طبیعی هس مشکلی نیست ممنون
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- آزمایش خون بارداری
خانم دکتر چند روز بعد از نزدیکی اگه بریم آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش کاملاً مطمئن باشیم؟ .. یعنی نتیجه اش صدرصد درست باشه و زود نباشه و بشه بهش اطمینان کرد..
- طولانی شدن پریودی
سلام متاسفانه حدود یک ساله معتاد به خود ارضایی شدم و به خاطر کمبود اهن سه چهار ماه بیشتر پریود نشدم بعد خوردن قرص پریود شدم اما خود ارضایی هم کردم دو سه بار و الان بیشتر از یازده روزه پریودم ایا به خوذ ارضایی ربط دارع؟ برم دکتر معلوم میشه خوذارضایی کردم؟
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالم متاهلم و الان دوماه پریود نشدم ازمایش دادم منفی بود نمیخوامم مثبت باشه فعلا فقط نگران اینم چرا پریودم انقدر عقب افتاده چیکار کنم؟
- زنان
سلام خانوم دکتر من تقریبا ۸ روز پیش سقط انجام دادم ولی خونریزیم تقریبا ۱ روز طول کشید کاملش ولی الان از همون روز ولی میرم دسشویی در حالت نشسته خون میاد ولی بعدا دیگ اصلا خونی دیده نمیشه این اتفاق هردفع میوفته مشکل چی میتونه باشه
- سلام قرص اورژانسی ودوره دوم پریودی۰
سلا م پارگی کاندوءدهم شهریورقرص دوتا خوردم نوزدهم پریود کم داشت تست وازمایش رو ۲۶ مهرازمایش خون دادم منفی بود چکار کنم پریود بشم ۴۷ سالمه؟؟
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- آزمایش تحمل گلوکز
سلام خانم دکتر وقت بخیر، میخواستم بدونم در بارداری چند هفتگی آزمایش تحمل گلوکز انجام میشه؟و چند بار برای آزمایش نمونه میگیرن و به فاصله چند ساعت؟
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه


