Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر با عرض پوزش در جراحی دختران که جراح رحم و تخمدان دختر باکره بر میدارد آیا پر ده بکارت آسیب می بیند. از بین می رود یا نه آسیبی نمی بیند.. ممنون از پاسختان
- سلام وقت بخیر من سونوگرافی انجام دادم متوجه شدم کیست تخمدان سمت چپم پاره شده و درد شدید و کمر درد و سرگیجه دارم اندازه کیستم رو توی سونوگرافیم زده ۴۴*٣٧میلیمتر دارای ذرات اکوژن اینترنال
- بارداری خارج رحمی
سلام من تنبلی تخمدان داشتم بچه ی اولمم آمپول hcgزدم حامله شدم امسال هم اقدام کردم یک سال نشد بعد آمپول سینال اف زدم و ی دونهhcg چند روز قبلش داروی تحریک تخمدان گیاهی خوردم هم زمان با آمپولا قرص تحریک هم خوردم باردارشدم اماخارج رحم آیا علتش تداخل داروییه ؟ لوله سمت چپم رو برداشن یعنی من هم قرص خوردم هم دم نوش هم آمپول زدم قبل از این که بفهمم حامله ام هم محکم زمین خوردم بچم رو دستم بود افتاد رو شکمم میتونه علت خارج رحمی باشه؟
- قرص پردنیزولون
سلام وقت بخير، من به دليل دردهاى زياد شكمم قبل از قاعدگى به تشخيص دكتر سه ماه پردنيزولون استفاده كردم ولى بعد از پابان دوره الان سه ماه هست كه قاعدگيم به شدت نامنظم شده و مدام لكه بينى و حتى دربار درماه پريود ميشم، اين اختلال در قاعدگيم ميتونه از مصرف اين قرص باشه؟ و اگر بله چه كارى بايد بكنم؟ممنون
- اقدام بارداری
سلام من پریود هام همیشه منظم هست ۲۷روزه است و۶روزمیشم بهمن ماه ۲۵شدم ماه بعد با۵روزتاخیر شدم خون ریزی شدیدویه چیز پوست مانند افتاد رفتم دکتر وسونو هم انجام دادم دکتر گفت هیچ ضایعه ای مشاهده نشدبعداز ۷روز نزدیکی یک روز درمیان داشتم تا ۲۰الان یکم کمردرد وترشح سفید آبکی وتورم واژن نفخ معده دارم سینه درد ندارم ۴ روز مونده به پریودم آیا ممکنه من باردار باشم؟
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- علت سوال
سلام من برای معاینه عفونت قارچی واژن به پزشک مراجعه کردم و هنگام معاینه ازم پرسیدن جلوگیری با چیه؟ منم گفتم هیچی من هیچ جلوگیری ندارم نه با هیچ وسیله ای نه با دارو و نمیدونم چرا این سوال رو ازم پرسیدن ؟
- مهم
سلام من ۲ ماه و ۲۲ روزع زایمان سزارین کردم ۱۰ روز اول شکمم رو با کمر بند بستم بعدش دیگ نبستم گاهی بستم خیلی کم ایا الان اگر یکسرع ببندم شکمم باز میرع عقب؟؟؟؟
- سلام آیا میشه کپسول ژلاتین حلال ویتامین ای راه شب بخورم بعد شام مشکلی نداره
- تخمک اهدایی
سلام.هزینه تخمک اهدایی چنده. من ۴۴ سالمه ۱بار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم ولی پوچ شد. بچه ام ندارم. دخیره تخمدانم ۱دهم
- دندان درد
من در سه ماه اول بارداری هستم دندونام درد میکنه چکار کنم رام میمیرم راهنمایی کنین
- هماتوم
سلام.هفته6بارداری هستم باسونوشکم دکترجنین رومشاهدنکردفقط کیسع زرددیدوگف هماتوم28×8دارم.خطرناکه
- آمپول جهت پیشگیری از بلوغ زودرس
آیا آمپولهای جلوگیری از بلوغ زودرس برای کودکان در آینده خطرناک میباشد بیماریهای از قبیل یاءسگی زود و یا سرطان تخمدان
- سلام من به موقع سرویس نمیرفتم و مثانم رو پر نگه میداشتم و یبار در شدیدی گرفت مثانم و یبار هم حس کردم داخل مثانم محکم کوبیده شد و بعد از کار موند حس عجیبی بود که واقعا نمیتونم توضیحش بدم. ازمایش دادم گفتن یکم شن ریزی داری.
- یایسگی
من یک دوز دکاپیتل زدم ۴۶سالمه وخونریریهای نامرتب وریاد داشتم حالا قطع شده ولی لکه بینی کم وزیاد دارم قرص مجسترولم شبی بک عدد استفاده میکنم
- بکارت
سلام خانم دکتر لبه بزرگ و لبه کوچک از هم جدا شدند و چین دار از وسط خط واژن بیرونه به نظرتون چرا اینجوریه آیا صدمه دیده لطفا جواب بدین نگرانم عذاب وجدان دارم لطفا معاینه نمیتونم برم خیلی مهمه راهمایی کنید چرا لبه از هم جدا ویه کم از خط واژن بیرونه لطفا لبه ها چین دار ند آیا سالمه
- در مورد اکوژن ۱۸.۱۰ در رحم
- اقدام بارداری
سلام عفونت پنهان چیست و قبل از بارداری و در طی بارداری چطور متوجه بشیم و راه درمان داره؟
- نازایی
داکتر صاحب یک سال از ازدواج ما مگذرد و من یک سال است اقدام به بارداری نموده ام ولی موفق نشدم به داکتر مراجعه کردم سونوگرافی هیچ مشکلی دیده نشد ایا میتواند شوهرم مشکا داشته باشد؟؟
- نامنظم بودن
من مدتی پریودی نامنظم دارم سونو هم انجام دادم موردی ندارم دارو برای هورمون هم خوردم


