Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم کمانی
سلام،من رحمم ارکوئیت ۶ میلیمتری هستش ایا در بارداری مشکل ایجاد میشه؟
- اقدام به بارداری درزمان روزه داری
خانم دکتر سلام ماه رمضان مبارک، درزمان روزه داری میتوان اقدام به بارداری کرد ؟یاخیر؟
- کیست باسپتاهای نازک متعددداخلی تخمدان راست
سلام کیست باسپتاهای نازک داخلی متعدددرتخمدان۴۳میلی متر......بهم دودوزه قرصا دی دادن
- سلام من سه ماه پیش سقد داشتم گفت باید گورتاژ بشی من نشدم گفتن بادارو گیاهی دفع میشه هنوز نشده دیروز رفتم سنو گفت هنوز دوسانت هست لطفا راهنمایی کنید
سسل
- ضدعفونی کننده ها و شوینده ها
سلام خانم دکتر. امیدوارم کخ حالتون خوب باشه آیا استفاده از تمیزکننده ها و سفید کننده ها مثل سیف و داماستوس و استشمام شون میتونه برای جنین خطرناک باشه؟
- درد هنگام دفع مدفوع
سلام خانم دکتر آیا همیشه درد هنگام دفع مدفوع فقط در زمان پریود نشان دهنده اندومتریوز است؟
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- توده نسبتا بزرگ در قسمت پایین ناحیه واژن
دختر۱۹ساله هستم در حدود سه سال پیش بطور ناگهانی متوجه یک برامدگی و توده نسبتا بزرگ در ناحیه واژن خود شدم در ابتدا درد زیادی در این ناحیه احساس نمیکردم اما با گذشت زمان این درد و تورم سفت شدت یافت بطوری که وقت هایی که به حالت نشسته هستم به مدت طولانی درد زیادی را احساس میکنم و با گذشت سه سال همچنان این توده سفت همراه با درد باقی مانده است با این تغییر که قبلا در قسمت چپ و پایین ناحیه واژن قرار داشته و الان همان توده سفت که زیر پوستی هست در سمت راست و پایین ناحیه واژن قرار گرفته است همراه با درد شدید در همان ناحیه
- آندومتریوز
سلاممن برج ۱۰ عمل لاپاراسکوپی کردم یزدچسبندگی شدیدولوله اهم رو بستن کیست بزرگ داشتم بعد دو دوره دیفرلین مصرف کردم بعدا افدام برای ای وی داشتم مرحله آخربود که در جاده تصادف کردم بعداز اون روز روده هام مشگل داشتن رفتم متخصص داخلی دارو دادن ولی زیرشکمم با پهلوم میسوزه امکان داره دوباره اوت کرده باشه خیلی استرس دارم لکه بینی هم دارم تو رو خداکمکم کنید
- روز تخمک گذاری
سلام من ۸ تیر پریود شده بودم و این ماه هم ۷ مرداد پریود شدم روز تخمک گذاری من کعی هس؟ و این که برای پسردار شدن کعی باید اقدام کرد؟
- بارداری هفتگی
سلام خانوم دکتر عزیز سه ماه سوم بارداری یعنی چند هفتگی منظورم اینه چند هفتکی شروع میشه؟؟؟
- اثر قرص ال دی
سلام من ۱روز بعد ازرابطه ۱عدد قرص ال دی خوردم آیا اثر میکنه که باردار نشم ممنون میشم زود جواب بدین
- سوال
سلام خانم دکتر،من مجردم و21سالمه به علت تنبلی تخمدان تحت درمان بودم تابهمن ماه قرص پروژسترون رومصرف کردم وبهمن به پزشک مراجعه کردم دکترگفتن تخمدانم فعال شده گفتن مصرف قرص روادامه ندم ویه مدت استراحت بدم واگه پریودم نامنظم شد قرص سیپروترون کامپاندرومصرف کنم من ماه اسفندپریودنشدم والان درفروردین هم نمیدونم پریودمیشم یانه نظرشماچیه به نظرتون فعلا برای پریودشدن صبرکنم یاپیگیری کنم ممنون ازوقتی که میذاریدوبه سوالات پاسخ میدین .
- واریوپپتیل
سلام خسته نباشید، ببخشید اگه امپول واریوپپتیل رو تزریق کنم یک هفته مونده به پریودم اگه باردار باشم برای جنین ضرر داره؟
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- پریود شدن در بارداری
سلام خانوم دکتر خب هستین ممکنه کسی در بارداری پریود شه ؟؟ و اگه بله تا چند ماهگی و خونریزی ها به چه مدت و چه رنگ است.؟ آیا کسی در بارداری هماتوم داره هرماه پریود میشه؟ یا فقط بعضی وقتا ی خونریزی خفیف داره؟ این سوال واسم خیلی مهمه چون میشنوم خیلی ها میگن تو بارداری پریود شدیم تا ۳ ۴ ماهگی یا ... میخوام بدونم فرق بینشونو
- قارچ
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من چند وقت پیش از شما یه سوال پرسیده بودم درمورد سفید شدن بین لبهای درونی و بیرونی دستگاه تناسلی ک با شستشو از بین میره ولی یکی دو روز بعد دوباره سفید میشه ک شما گفتین از پماد کلوتریمازول استفاده کنم که من یه مدت استفاده کردم وقتی استفاده میکردم جواب میداد ولی الان ک قطع کردم دوباره همون مشکل رو دارم. لازمه از پماد دیگه ای استفاده کنم؟
- مصرف کپسول برای عفونت قارچی فلوکونازول ۱۵۰ برای کبد و بدن ضرر دارد؟
- سقط جنین
سلام من ۶ هفته حامله بودم که خونریزی کردم سقط شد ۶ روز هم خونریزی کردن مثل پریود و الان قطع شدم رفتم سونوگرافی گفتن بقایای مونده ۱۶ میل هست آیا با قرص رفع میشه یا باید کورتاژ بشه
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی


