Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من 13روز پیش یعنی 30 ام اردیبهشت انتقال جنین داشتم برای اولین بار... موعد پریودم سه روز پیش یعنی هشتم خرداد بوده دل درد و پا درد و ضعف داشتم و بدنم سرد بود مثل حالت پریودی. تا دیروز وقتی با دستمال خشک می کردم همراه با ترشحات کمی خون دیدم. دیروز سه بار خون دیدم. امروز فقط کمی لکه های قهوه ای دیدم و خون نیست. هنوزم دل درد خفیفی دارم و بدنم یخ کرده. ممکنه پریود بشم؟اتفاقی برای جنین افتاده؟ شنبه هم ازمایش bhcgدارم. ممنون از پاسخگویی تون.
- سقط جنین
سلام خسته نباشين من ٩هفته اي بارداريم سقط كردم ميخوام بدونم آيا اشكالي نداره قرص آل دي مصرف كنم ١6سالمه
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم آیا کیست اندومتریوز و یا کیست هموراژیک در سونوگرافی معلوم هستند و سونولوژیست ذکر میکنه که اندو متریوز هست یا هموراژیک و یا ساده در جواب؟ یا اگر ننویسه یعنی کیست سادست؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
باسلام خسته نباشیدخواهش میکنم راهنماییم کنیدمن ۳۰ ساله ام یکسال پیش به علت تخمدان پلی کیستیک ونازایی لاپاراوهیستروشدم ولی درپاتولوژی آندمترهایپرپلازوکمپلکس وباسلولهای آتی پی گزارش شدکه سه ماه مجسترول خوردم وبعدکورتاژ تشخیصی جوابم خوب بوددکترم گفتن فقطivf ولی بعلت مشکلاتی نتونستم ایشون فرمودن پس هرماه قرص مدروکسی پروژسترون روز۱۴ تا۲۴ پریوداستفاده کنم چون بدون داروپریودنمیشم خواستم بدونم مصرف این قرص به مدت یکسال باعث نازایی بیشترمن نمیشه وبرای اینکه بفهمم دوباره آندومترضخیم نشده وسلولها غیرطبیعی نشدن چه تستی یاچه کاری بایدانجام بدم بازم بایدلاپارسکوپی بشم
- سوال در مورد زنان
سلام من زیردلم درد میکرد سونوکرافی دادم میوم دوازده سانتی درسمت راست وهشت سانتی درسمت چپ دیده شده بزرگ شده نظرشماچیست درآوردن رحم یا فیبروم
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم
- درد استخوان واژن
سلام من ۱۶ هفته باردارم .استخوان واژنم گاهی وقتا درد کمی داره. انگار که فشار میاد بهش .آیا طبیعیه ؟
- سوال عمومی
سلام میدونم خارج از تخصص شماست اما میخواستم بدونم اسیب و ضربه به لگن و وسط لگن و تناسلی و درد زانو و صدا دادن ان قسمت و زانو و درمان نکردن ان میتونه بقیه ی بدن رو هم درگیر کنه؟ مثلا دست ها وو سر و گلو و کمر و....
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من کمی تنبلی تخمدان داشتم که مدت ۹ ماه تحت درمان پزشک داروهای پروسترژون استفاده کردم سنو دادم و گفتن کاملا برطرف شده اثری از تنبلی تخمدان نیستش دکترم هم قرصمو قطع کرد خانم دکتر تنبلی تخمدان دوباره بر نمیگرده یعنی خطری نیست؟
- مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
- عفونت قارچی مداوم
سلام.۳۸ ساله هستم.چندماه پیش تشخیص hpv تیپ ۶۸ داشتم.کرایو کردم.کولپوسکوپی اوکی بود فقط عفونت مختصر.واکسن گارداسیل قبل عید زدم.هفته بعد عفونت قارچی به شکل سوزش خارش التهاب خشکی و دونه های سفید داشتم.مترونیدهزول فلوکتونازول و کپسول واژینال پروبیوتیک استفاده کردم.به محض اتمام دارو برای سومین بار تو یکماه و نیم اخیر عود کرده.الان آسم شدید دارم و بستری هستم و امکان مراجعه حضوری ندارم.چه راهکاری پیشنهاد میفرمایید.سپاسگزارم
- علت مداوم خونریزی
۳۷ سال دارم ۴سزارین سونو دادم تصویر یک توده هایپواکو باحاشیه مشخصبه ابعاد تقریبی ۱۱*۱۷م م به صورت اینتراکاویتاری در اندومتر سگمان میانی رحم همراه با وسکولاریته پریفرال در مجاور اسکار سزارین دیده میشود که مطرح کننده یک میوم ساب موکوزال تا پدانکوله به حفره اندومتریال میباشد
- درد سمت راست شکم
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۲سالمه من امروز پریود شدم و این ماه هم درد پریود و هم حجم خونریزیم کمه و اینکه سمت راست شکمم درد میکنه میخواستم بدونم علتش چیه؟ ممنون
- خارش آلت تناسلی
من الان نزدیک دو روزه احساس میکنم که آلت تناسلی من خارش میکنه و قرمز شده چه کار باید بکنم؟
- نازایی
سلام من ۳۷ سالمه دوبار باردار شدن ولی ب خاطر شرایطی رفتم سقط کردم الان که میخوام باردار شم دکتر گفت ذخیره تخمدان ۶۰درصد هست و تنبلی تخمدان دارم دکتر عوض کردم ایشون در ماه اول بهم لتروزول وکلومیفن داد از شب اول پری تا ده شب نتیجه نداددور دوم کلومیفن لتروزول و آمپول اچ ام می داد به نظر شما با توجه به اینکه قبلا طبیعی باردار شدم و شرایط الانم با این قرصاباردار میشم قرص کیو ده و اووبوست زودتر نتیجه نمیده ممنون میشم جواب بدید
- نبص زیر شکم
سلام من یک هفته زیر شکمم طرف راست نبض شکمی داشتم الان یه مدت درد دارم سونو انجام دادم چیزی نشان نداد دکتر زنان رفتم گفت کمی مایه آزاد دیده شده میخواستم ببینم مشکلم زنان یا به دکتر دیگه مراجعه کنم
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام قرص سیپرو ترون کامپاند را پزشک زنان برای مدت 21 شب تجویز کردن 16 قرص مصرف شده علایم روحی بسیار شدید برام ایجاد کرده ایا میتونم با 16 قرص دارو قطع کنم ؟؟؟
- سلام عزیزم خسته نباشید من از شما در رابطه با بکارت پرسیده بودم که گفته بودم خون قهوه ازم اومده و گفتین بله بعلت اسیب پرده است حالا بعد از گذشت چند سال میتونم یه برگه برای اثباتش بگیرم؟ به خودتون مراجعه کنم؟ به صورت انلاین و غیر حضوری امکانش هست؟ ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید ایا عفونت در بارداری تاثیر دارد؟ و مشکل ایجاد میکنه


