سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- هستروسکوپی
چند روز بعد جراحی هستروسکوپی بعد لکه بینی دچار خونریزی بصورت خونریزی پریود شدم روز پنجم ایا خطرناک
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشین لطفاعکس رنگی تفسیرکنین ممنون میشم دکتر،پس ازتزریق ماده حاجب ازراه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به چپ قرارگرفته کاویته رحم نرمال،لوله های رحم دردوطرف باتاخیرحاجب شده،اتساع میلددربخش آمپولرآنهادیده میشودوspillageآنهاباتاخیرصورت گرفته ودرحدجزئی است،میخواستم بدونم بااین موضوع میشه باردارشدیابایدلاپاراسکوپی بشم
- عمل هیستروسکوپی
proliferative endometrium hemorhagge are also seen سلام خانم دکتر ابن جواب پاتولوژی من هستش خیلی نگرانم میشه بگید ینی چه
- جواب آزمایش پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر جواب آزمایش این اومده یعنی چی؟ endometrial tissue is seen with tortuous glands lined by columnar cell with subnuclear vacuolation. stroma is edematous.
tiny endometrial polyp is seen no evidence of malignancy is seen this specimen. - پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- Fedezd fel a Chicken Road egy megbízható online kaszinóban biztonságos környezetben az elemzésünkkel.
Játékszoftver-cég által tervezett Chicken Road humorral, szórakozással és eredetiséggel tölti meg az élményt.Játékmenet és hangulat Üdvözlünk egy ostoba világban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A felület élénk, vicces effektekkel. A hangulat feldobja a hangulatot.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road nem okoz csalódást. Várhatod:Szabad pörgetések Szorzók Valtozó tárcsák Meglepetés ScatterekA játék közben esélyed van mini-játékokat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Jó hír: biztonságos kaszinók felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Mint például: LeoVegas ingyenes pörgetésekkel a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után szórakoztató élmény.Erősségek Vonzó szorzók MobilbarátTudnivalók Nem komoly játékosoknak
A szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road frissítő szórakozás.
- خونریزی رحمی
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در هفته 14 بارداری دچار خونریزی خیلی شدید شدم و پس از سونو بمن گفتن که رحمم دو شاخه و هماتوم دارم و این خونریزی دو هفته ادامه پیدا کرد و در هفته 16 جنین سقت شد اکنون عکس رنگی رحم گرفتم و تو عکس گفتن شکل و حجم رحم کاملا نرماله و خبری از رحم دو شاخ نیست حالا من نمیدونم کدوم درست میگن. عکس رنگی مطمین تره یا سونوگرافی
- پاتولوژی رحم
RIFconsst of agregate of grey,brown soft tissues blood clot m2.5. 2.5. 03cm. sos.m,1. E.T
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر.دو سالی میشه که مدام عفونت دارم و پریود هام با لکه بینی 10-12و گاهی 14روز طول میکشن.زخم دهانه رحم دارم و برای لکه بینی تا الان کولپوسکوپی ،عکس رنگی رحم و سونوی واژینال انجام دادم .مشکلی نبود خدا رو شکر فقط لوله سمت راستم توی عکس کمی التهاب داشت .برای بررسی علت لکه بینیم برام هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی تشخیصی نوشتن .بعضی از دکتر ها هم گفتن زحمت رو فریز کن .بچه ندارم و الان نمیدونم اصلا مشکلم چیه و کار درست چیه که باید انجام بدم.مستأصل شدم لطفا شما راهنماییم کنید.ممنون
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هیستروسکپی پولیپ داشتم جواب پاتولوژی پولیپ هیپرپلازی و اندومتر هیپرپلازی بدون آتیپی بود دکتر قرص دوفامد واسه سه ماه داده از ۱۵ پریود ۱۰ روز استفاده کنم یک ماهه استفاده کردم. میتونم همزمان با مصرف دوفامد اقدام به بارداری کنم ؟؟؟
- خونریزی زیاد وفیبروم
باعرض سلام وخسته نباشید ماه قبل بیشترازچهارده روز خونریزی قاعدگی داشتم که بامراجعه به دکتر به من قرص مفنامیک اسید وترنسیددادن وگفتن فیبروم دارم وبایدکورتاژانجام بدم بامصرف این قرص هاخونریزی کم شدولی قطع نشدتااینکه درحدلکه بینی رسید ومن ترسیدم مفنامیک اسید مصرف زیادش ضررداشته باشه خوردنشوقطع کردم ودوباره خونریزیم زیادشد ودوباره مفنامیک اسیدم مصرف کردم همراه ترنسیدوتواین مدت برای عمل کورتاژ وآزمایشات قبل ازعمل به بیمارستان رفت وامدکرذم ومبتلا به کرونا شدم ودوهفته هم بخاطر کرونا توقرنطینه بودم وهمچنان ترنسید ومفنامیک اسیدرومصرف کردم وحالا کرونام خوب شده دکترگفتن فعلاکورتاژ نمیتونی انجام بدی چون کرونایه ماه توبدن میمونه ومن الان هنوزم این دوقرصومصرف میکنم یه مدت خونریزی کاملا قطع شد والان بعضی اوقات لکه بینی دارم میترسم این دوقرصورومصرفشوقطع کنم ودوباره اون خونریزی شدید شروع بشه الان یک ماه بیشتره که این دوقرصومصرف میکنم خواهشا راهنماییم کنین چون نزدیک یائسگی هستم خونریزی طولانی شده ؟من46سالمه الان نمیدونم چیکارکنم واین دوقرصوتاکی مصرف کنم .
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام. روز بخیر.من رحم دو شاخه داشتم که با هیستروسکوپی شاخه میان رحم رو برداشتم به من گفتند رحم آماده بارداری هستش بعد از دو ماه تست مثبت شد ولی بعد از یک هفته به خونریزی افتادم از اون به بعد هم سر آزادشدن فولیکول هم پریود خونریزی دارم علتش چی میتونه باشه؟آیا من میتونم بارداری بی خطر رو تجربه کنم
- عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- هیستروسکوپی
سلام.دکتر من جواب هیستروسکوپی گرفتم.میشه برام تفسیرش کنید.مشکلی هست یا نه؟ممنون Several Fragmented Tissue totally measuring 2.7*1.6*0.5cm Sections show fragments of endometrial tissue with polypoid features.Glands are arranged in dense fibrotic stroma with thick walled vessels. Diagnosis:Uterine curettage,endometrium
- برداشتن پولیپ رحم با سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخير خانم دكتر عزيز بنده فرزندي ندارم و سفط مكرر هستم، به خاطر زايمان هاي زودزسم سركلاژ شكمي هستم، دچار پوليپ رحمي به علت بقايا بعد از آخرين سقطم شدم، دكترم عمل كرد انا ريشه پوليپ ظاهرا مونده بوده، و دوبازه بعد از سه ماه رفتم سونو و رشد كرده، سوالم اينه كه اگر بخوام جراح ديگه اي بغير از پزشكي كه سركلاژم كرده ، منو هيستروسكوپي و پوليپكتومي كنه، براي سركلاژ و شكميه من مشكلي پيش مياد؟


