Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آی وی اف
سلام خسته نباشید من ۲۳اسفندانتقال جنین داشتم فرداش لکه بینی مخصری دیدم حتی امروزم میخواستم ببینم دلیلش چیه؟ می
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- مصرف دوفاستون برای پریود نشدن
ایا میتونم برای اینکه پریودم عقب بیوفته از روز چهاردهم پریود به مدت یک ماه پیوسته دوفاستون بخورم .
- پستان
با سلام و خسته نباشید من چند ماه پیش سونو دادم که کیست داشتم خیلی وقتم هست سینه چپم که چندتا کیست ریز داشت هاله سینم خیلی خیلی کم مگه خیلی دقت کنی پوست پوست میشه البته بادفت زیاد مشخصه خیلی کمه به نظر شما خطرناکه؟ ممنون میشم جواب کامل بدین چون من واقعا شهرمون تووضعیت خیلیقرمط کروناس نمیشه دکتر برم با تشکر
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- بافولیکول ده امکان باردتری وجوددارد
- باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
- زنان
سلام. من ۳ روز شده زیر شکمم مثله نبض میزنه نمیدونم از رحمم هست یا نه. فقط یکسره هست قطع نمیشه و حتی یوقتایی از شدتش نمیتونم بخوابم. و سروصدا هم میکنه اون قسمت شکمم. با اینکه اقدام برا بارداری هم نداشتیم و حتی مطمئن هم هستیم و مراقب بودیم که نشه. ولی بازم میگم نکنه بالاخره دست خودمون نبوده یجوری شده باشه با اینکه خیلی مراقب بودیم. حتی یه بار در حال غذا خوردن یه چند قاشقی که با اشتها میخوردم بدون دلیل یهو تهوع بهم دست داد. و دیگه تا الان اونجوری نشدم. در ضمن من سنگ صفرا هم داشتم و همیشه موقع دردهام تهوع داشتم نه اینجوری مثله الان. خلاصه خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟! نیاز به بی بی چک هم هست انجام بدم خیلی میترسم از مثبت بودنش؟
- من کیست داشتم رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
سلام ببخشید در سونوگرافی اینو نوشته تجمع فلوئیدblood بمقدار اندک در رحم دیده میشود یعنی چی من نامزدم خیلی میترسم توروخدا کمکم کنین
- رابطه در بارداری
سلام خانوم دکتر. رابطه ی جنسی همراه با ارگاسم در هفته سی و شش بارداری و مشکوک به زایمان زودرس که از هفته ی سی امپول پروتولون میزنم و قرص ایزوپرین میخورم خطرناکه؟ و باعث زایمان زودرس میشه؟
- شیردهی
شیر زیادی دارم برای پایان شیردهی به کودک ۲ساله ام دو قرص نیم کابرلین به صورت نصفه تا۴شب خوردم اما بعد دوروز از اتمام قرصها دوباره شیر تو سینم جمع شده خیلی درد دارم لطفا کمکم کنید
- رحم
سلام خانم دکتر آیا داروی هست ک استفاده بکنیم تا دهانه رحمم از شلی در بیاد یا درمونش فقط سرکلاژ هست
- فشار به بالای ناف در بارداری.
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید تازه دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده به مغز جنین یا سار اعضای بدنش آسیب وارد بشه.
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ببخشین من قرار بود قبل از پریودیم قرص سیپروترون استفاده کنم که تاخیر داشته باشم بخاطر عروسیم ولی قبل اینکه من مصرف کنم پریود شدم اولین روز ۲ تا قرص سیپروترون مصرف کردم و الان روزی ی دونه ۲ روز دیگه عروسیمه میخوام قطع بشه چیکار کنم که سریعتر قطع بشه؟🥺
- سوال برای پریدی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان نامنظمی پرید وکیست درتخمدان دارم مدروکسی پروژسترون میخورم برای تنظیم پریدی م حالا ازماشین حساب تخمکگذاری میخوام استفاده کنم که ببینم کی روز تخمکگذاری هستش که اقدام کنم حالا میزنه اولین روز ازآخرین قاعدگی منظورش چیه ؟ومیزنه دوره چرخش قاعدگیت چقده باید اون روزی هم که میشم وتمام میشم حساب کنم توچرخه قاعدگی ؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص تیرویید لووکسین 50میخورم لازمه که قرص مدروکسی پروژسترون بخورم الان 6ماه دارم میخورم؟؟؟ واقدام هم دارم وسه دوره بهم قرص لتروزول لتراکس هم داده وامپول گونادوموتروپین
- قاعدگی نامنظم
سلام خسته نباشید، من پرکاری تیروئید دارم ، قاعدگی هام چند ماهی بود که درست شده بود، ولی رابطه محافظت شده داشتم واز قرص اورژانسی استفاده کردم ، و الان این ماه قاعده نشده ام ، زعفران دم کرده هم خوردم ولی نشدم، خواستم بدونم قرص اورژانسی روی تیروئید هم اثر میذاره یعنی بدترش میکنه، الان نمیدونم چیکارکنم
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- پربود شدن
سلام من دختر17ساله ای هستم که سه پریود میشوم الاحدود یک ماه هستش که پربود نشدم و قبلش هر دو هفته یکبار یعنی اینطور بگم که زود زود پریود میشوم و الان یک ماه یا 40 روز هستش که پریود نشدم مممون مشم راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام اگه میشه کمکم کنید من فقط ۱۵سالمه و بهم تجاوز شده از کجا بدونم که پردم سالمه اخه چند روز پیشم رفتم سوناگرافی گفتن که هیچ مشکلی نداره حتی واسه معاینه زنان و زایمان هم رفتم گفتن که واسه عمل زیبایی۱۸سالتون شد بیاید اگه میشه کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم


