سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جنین
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر من امروزیازدهمین روزازانتقال جنین سه روزه فریزخوب متوسط هستم امروزدردپریدی دارم وگاهی حالت تهوع وخستگی وکاهش قندوفشاردارد بنظرشما احتمال بارداری هست؟
- کیست تخمدان
کیست با دیواره ی ضخیم با ابعاد ۱۲۶ ایا خطرناک است در کودک ۱۲ساله
- بارداری
- پریودی
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم و عفونت و خارش هم ندارم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- پلی کیستیک
سلام خانم دکتر من ی سوال داشتم دختر مجرد هستم که پلی کیستیک دارم من رفتم دکتر که به من قرص سیپروترون کامپاند داده 3قوطی حالا من ورقه اول رو که خوردم ی دونه از قرص مونده بود که پریود شدم سوال من اینه که میتونم آخرین قرص رو هم بخورم یا نه و ی سوال دیگه دارم که گفتن پنجمین شب بسته بعدی رو شروع کن واقعا موندم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- قرص اورژانسی
باسلام خسته نباشید من شوهرم بعداز شیش ماه نزدیکی داشتیم سه روز پریودیم تموم شده بود هفت ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان دل درد دارم بنظرتون باردار شدم
- قرص اورژانسی لازمه
سلام من سه ماه قرص سیپرو ترون میخورم این ماه 8 شب خوردم دیشب یادم رفت امروز رابطه پرخطر داشتم الان لازمه اورژانسی بخورم؟
- سلام من باید پریود میشدم بعد 13روز عقب افتادم بعد ک رفتم سنو دادم گفت الان ی فولیکول 18داری بعد امپوا اج سی جی بهم داد زدمشون ک تخمک ازاد بشه نزدیکی هم 3روز داشتم یعنی میشه حامله باشه
- سلام خدا قوت دختری 36ساله دارم که دوکییست در رحم دیده شده به ابعاد 102سمت راست 40سمت چپ ایا بدون جراحی ااز بین میرود یعنی با دارو
- سلام مایع خفیف در کلدوساک یعنی چی
سلام ام آر آی انجام دادم نوشته مایع خفیف در کلدوساگ یعنی چی؟!
- جلو افتادن پریود
سلام بنده ۱۹ سالمه متاهل هستم با شوهرم هفته ای سه بار رابطه دارم و شوهرم از کاندوم استفاده میکنه الان ۸روز مریضیم جلو افتاده دلیلش چیه
- آمپول دیفرلین
باسلام و خسته نباشید ببخشید من خانمی 50 ساله هستم که کنسر سینه داشتم وتقریبا سه ماه هست تاموکسیفن مصرف میکنم دکتر برای قطع پریود آمپول دیفرلین برام تجویز کرد که یک ماه پیش یک ۳/۷۵ را تزریق کردم الان یک ماه گذشته نوبت تزریق بعدی رسیده اما متاسفانه آمپول گیرم نیومده سوالم اینه اشکالی نداره با چند روز تاخیر اونو تزریق کنم؟؟ از طرفی آمپول را که تزریق کردم تا الان خونریزی نداشتم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟ ممنون ازپاسخگوییتون
- فیبرم
سلام من چهل سالمه بچه ندارم دو فیبرم 7میلیمتر و۱۳میلیمتر دارم آیا باید عمل کنم یا نه لطفا راهنماییم کنید؟
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون
- تورم و قرمز شدن ناحیه سوراخ مجاری ادرار نشانه چیست؟
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم باد کردن و قرمز شدن ناحیه زیر لب های کوچک و نزدیک سوراخ مجاری ادراری نشانه چیست و علتش چیه ؟
- عفونت واژن
سلام.من ترشحات و خارش و سوزش دارم.گاهی ترشحات خیلی زیاد میشه.بالای واژنم احساس فشار میکنم و گاهی تحریک و تپش ناگهانی.آیا این علائم عفونت واژن هست؟برای بهبودی چه دارویی باید مصرف کنم؟
- بیماری های مقاربتی
پنج هفته ی پیش رابطه ی دهانی داشتم. ازمایش سفلیس و هپاتیت b دادم. منفی بود خیالم راحت باشه؟؟
- سلام خسته باشی با زدن دوتا این اپول قفسه سنه ام درد گرفته زده به پشم چه کاری باید انجام بدم ممنون
- پرده بکارت
من معاینه بکارت توسط پزشک انجام دادم اما بعد از معاینه درد و سوزش داشتم میشه توضیح بدید جریان چی هست طبیعیه؟


