سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد در مقعد هنگام پریود شدن
- کیست
سلام،کیست اکوفری mm۲۸ یک ماه دارو مصرف کردم، اما پریودیم نا منظمه و لخته های خونی زیادی میبینم مشکل خاصی است؟
- کیست بزرگ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- سلام خانم دکتر من میخوام درباره سرکه سیب بدونم باید چطوری استفاده کنم برای عفونت زنانگی راهنمایی کنید باید سرکه راه گرم کنم توش بشینم کیه این کار بوکنن وچند بار ادامه بدم راجبش توضیح بدین
- بهم خوردن پریود
با سلام خانم دکترعزیزم من همیشه پریودهام سی روزه بوده تا برج 5 27 روزه شدم و برج 6 21 روزه پریود شدم و حالا که برج 7 هست الان سی و پنج روزه پریود نشدم ممکنه برج 6 باردار بودم و پریود شدم پریودخون لانه گزینی بوده باشه.
- مایع آزاد در کلدوساک؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بنده متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم و رور ۱۷ سیکلم که سونو انجام دادم نوشته شده مختصر مایع آزاد در کلدوساک دیده شده خیلی نگران چیز خطرناکیه یعنی چی مختصر مایع ازاد در کلدوساک دیده شد؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- برای حاملگی
سلام خسته نباشید من 25 ابان پرویدم تمام شوده حالا سونوگرافی دادم 6 هفته خیلی نگرانم باید چهار هفته میشود
- هماتوم بعدسزارین
سلام من نزدیک یه ساله زایمان کردم سزارین هماتوم دارم دکتر رفتم گفتن جذب میشه ولی نشد الان جا بخیه هام سفت شده پریود هم چهار ماهی هست نمیشم تست بار داری هم منفی بخاطر هماتوم هست پریود نمیشم یه مدت لکه بینی داشتم
- عقب افتادن پریود
سلام'من ۳۷سالمه وتقریبا۳هفته اس بخاطره مشکلات پوستی وتجویزنسخه ی اشتباه و تزریق دوتا امپول ضدحساسیت و کورتون پریودم یکماهه عقب افتاده ' درحالیکه تا حالا اصلا امکان نداشته پریودم نامنظم بشه چندتا امپول پروژسترون تزریق کنم برای پریود؟؟
- قرص آهن
سلام خسته نباشید. من یک زایمان داشته ام. آیا همیشه باید از مکمل آهن استفاده کنم یا فقط در دوره ماهانه کافیست؟ممکن است کمکم کنید. با تشکر
- خود ارضایی با سینه
سلام من دختر مجردم ۱۷ سالمه ۵ ساله با سینه هام خود ارضایی میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده ولی این عوارض داره؟ باعث ناباروری و مشکل تو رابطه جنسی در اینده میشه؟
- سرکلاژ دوبل؟
سلام خانوم دکتر ایا سرکلاژ دوبل واقعا بهتر از سرکلاژ معمولیه ؟یا تاثیر چندانی نداره علت زایمان نارسایی رحم بود
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- عفونت
سلام دوسال پیش شروع به مصرف ال دی کردم.بعد از اون ترشحاتم از سفید به رنگ کرم تغییر پیدا کرد و غلیظ شد.بعد از ۶ ماا قرص رو قطع کردم ولی ترشحاتم تغییری نکرد و رنگش همون کرم و گاهی زرد روشن است.دکتر هم رفت و معاینه کرد و گفت عفونت ندارم.بعد از ۶ ماه مصرف مارولین رو شروع کردم و الان بعد از ۷ ماه دوماهه که مصرف نمیکنم.ترشحاتم رقیق شده ولی هنوز کرم و گاهی زرد روشن هستش.بو نداره و درد ندارم ولی گاهی چندروز بعد از پریود خارش دارم که همون چند روز طول میکشه.سونو هم رفتم مشکلی نداشتم میشه راهنمایی بفرمایید؟
- آزمایش خون بارداری
سلام وادب.. خانم دکتر من دو روز پیش از شما سوالی پرسیدم.. ک 19 روز بعد از نزدیکی آزمایش دادم و جواب منفی شد یعنی عدد آزمایش 2 بود.. و گفتم میتونم به نتیجه مطمئن باشم.. شما عرض کردید در صورت تأخیر پریود میتوانید مطمئن باشید.. من در بسیاری از منابع علمی در اینترنت دیدم ک نوشته بود آزمایش خون بارداری 12 روز بعد از لقاح درست است.. و من گفتم اگه بگیم آسپرم بعد از نزدیکی 5 روز هم زنده بوده و سپس لقاح رخ داده.. میشود 17 روز.. و من 19 بعد از نزدیکی آزمایش دادم.. با توجه به حرف وبسایت های پزشکی باید نتیجه درست باشد.. ولی بازم گیج شدم.. چون من پریود های نامنظم دارم.. و یعنی بازم باید برم آزمایش خون؟. یعنی این حرف های وبسایت های مختلف دروغ و کذب است؟
- پریودی
سلام
من زمان رابطه جنسی از کاندوم استفاده کردم. کاندوم اولی تاخیری بود ولی دومی تاخیری نبود. داخل کاندوم اولی اب منی نیومد ولی داخل کاندوم دومی اومد، دلیلش چیه؟ آیا عادیه؟ - بیماری زنان
سلام من پارسال فیبروم عمل کردم ووباید از شانزدهیم روز قاعدگی قرص مدروفم ۵ مصرف کنم اما این ماه فراموش کردم وروز هفدهم پریود شدم وهمون روز قرص خوردم وحالا هم مصرف می کنم می خواستم بدونم مصرف قرص راقطع کنم یا نه خونریزی پریودیم هم زیاده ممنون از راهنماییتون
- استرادیول
سلام خانوم دکتر من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم رابطه داشتم ایا مصرف قرص ال دی مشکلی پیش میاره استفاده کنم؟
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته گذشته الان سه روز آبریزش زرد دارم والان یه تکه گوشتی سفید همراه با آبریزش زرد خارج شده با کمر درد شدید ممنون راهنمایی کنید


