Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- سلام خانم دکتر من یه ماهه پریودم عقب افتاده تست میزنم منفی میشه راهنماییم کنین
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من سونو دادم نوشته که تخمدانها دارای حجم افزایش یافته حاوی فولیکول های متعدد باسایزهای متفاوت با ارجحیت درپریفرال هردو تخم دان رویت شد وبه من قرص سیبل رو دادن هر وقت که این قرص رو میخورم حالت تهوع شدید همراه باسردرد وبی اشتهایی میگیرم لطفا منو راهنمایی کنید
- درد پریود ی
سلام موقع پریودی درد معتقد دارم فقط باید گرمم باشه تادرد نداشته باشم حتی جای نمیتونم برم دکتر رفتم گفت آندومتریوز هم نیست وای یو دی هم دارم لطفاً راهنمایی کنید
- ضخخامت اندومتر
سلام. انشاالله ک عالی هستید ضخامت ۱۸ اندومتر نشانه سرطان است؟
- بقایای سقط
باسلام ببخشید من سه هفته پیش سقط داشتم بعلت تشکیل نشدن قلب جنین ،الان بعداز سه هفته خونریزی ولکه بینی هم قطع شده سونو دادم میگه بقایایی 15*9میلی متر مونده آیا نیاز به کورتاژ هست یا دارو خاصی باید مصرف بشه ؟لطفا راهنمایی م کنید
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- پریودی دوباره
سلام ببخشید من در این ماه دوبار پریود شدم 10اسفند پریود شدم بعد دوباره از 18اسفند درد سینه ام شروع شد نمیدونستم برای چی در واقع پریود شده بودم دوباره ولی هیچ خونریزی نداشتم با رابطه ی که داشتم فهمیدم پریود شدم میخواستم بدونم چرا اینجوری شده خونریزی بیرون نیومده چرا باز دریکماه دوباره پریود شدم ایا اینها خطرناکه میشه منو راهنمایی کنید باید چیکار کنم باید خودمو به دکترزنان نشون بدم ممنون
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من همیشه پریم عقب میوفته تنبلی تخمدان دارم امروز روز ۲۹ لکه بینی داشتم از ظهر نمیدونید علتش چیه
- کیست درمویید
سلام،کیست درمویید ابعاد ۴۸×۳۵ در تخمدان راست دارم،قصد بارداری دارم،امکانش هست حین سزارین این نوع کیست رو خارج کنیم،چون دوست ندارم دو بار اتاق عمل برم و خیلی خیلی برام مهمه،اگه جواب منفی هست کیست با این ابعاد رو میشه از طریق لاپراسکوپی خارج کرد؟
- سلام خسته نباشید من کیست اندوما وهمروژیک دارم دکتر آمپول لوپرامر داده لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان اندوما وهمروژیک دارم که دکترامپول لوپرامر داده است لکه بینی دارم چکار کنم
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- ورم شکم
سلام خانوم دکتر وقتتون به خیر من چند روزه حس میکنم زیر دلم یکم ورم کرده و اوایل هم سفت بود ولی الان احساس سفتی ندارم. درد خاصی هم نداشتم و همزمان عفونت هم داشتم به شکل لکه های سفید الان یکم کمتر شده. و این روزا هم استرس داشتم مجرد هستم و رابطه هم نداشتم تا به حال میخواستم بدونم آیا ممکنه کیست باشه؟ و آیا ممکنه به خاطر خوردن آب منی این مشکل برام پیش اومده باشه؟
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- طول سرویکیس
سلام خانم دکتر. ببخشید من هفته 22 بارداری هستم طول سرویکس شکمی 25 هست و واژینال 33 هست . مشکلی نیست؟ نیاز ب سرکلاز دارم ؟
- مدت تزریق آمپول ضد بارداری بعد از نزدبکی
من نیز دیکی داشتم اما قبل آن قرص اورژانسی مصرف کردم بعد حالا بعد از نزدیکی تا چه مدت می تونن آمپول رو تزریق کنم تا باردار نشوم
- پریود
سلام خانم دکتر.. من قبلن یک سوال از خدمت شما پرسیدم ک رابطه محافظت نشده داشتم و استرس دارم ک شاید با پیشاب باردار شوم ولی مطمئنم یک قطره مایع منی داخل ریخته نشد و حدود 70 ساعت بعد قرص اوژانسی خوردم و بعدش یعنی حدود 5 روز بعد پریود شدم.. احتمال بارداری وجود دارد؟... شما عرض کردید احتمال بسیار ناچیز است.. من میخاستم بدونم اون احتمال ناچیز چی میباشد؟..یعنی با وجود خوردن قرص اورژانسی و پریود شدن باز هم احتمال بارداری وجود دارد؟.. پس قرص اورژانسی چ سودی دارد؟..
- بیماری فیبروم رحمی
با سلام و درود من ب دلیل داشتن فیبروم رحمی ک با نمونه گیری مشخص شد پروژسترون بالا باعث ایجاد فیبروم شده و با تجویز دکتر طی دوره 4ماهه آمپول لوپرامر زدم الان ب مدت 4ماه از تزریق میگذره پریود نمیشم از لحاظ جسمی درد و فشار عصبی دارم میشه بگین تا چ مدت پریود نمیشم ممنون ازتون
- سپتای ظریف سینه
سلام سپتای ظریف داخلی درسینه راست دارم آیا خطرناکه


