Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- عدم پریود
سلام من حدود ۶ماه هست که قرص ضدبارداری مصرف نمیکنم و اقدام به بارداری کردم قبلش چند ماه پیش کیست تخمدان داشتم به اندازه ۳سانتی متر درکتر برام قرص دزوسپتیو تجویز کرد و من حدود ۶ماه ازش استفاده کردم بعد دی ماه پارسال دیگه مصرف نکردم تا باردار بشم. تا ماه خرداد پریودم طبق روال عادی ایجاد میشد اواخر یا ۳روز زود شدم یا دیرتر این ماه ینی خرداد کلا نشدم و فقط لک اومد روز اول. چک بیبی انجام دادم منفی بود حالا از شما درین مورد راهنمایی میخوام که ببینم ایا دوباره کیست ایجاد شده یا ازمایش بتا انجام بدم. 🌹🙏🏻
- نازایی
سلام خانم دکتر در حال اقدام به بارداری هستم،عفونت ادراری گرفتم،چه دارویی مصرف کنم که اگه احتمالا باردار باشم به جنین اسیب نرسه؟؟؟
- پماد ان ان
سلام من کرم موبر صورت زدم الان صورتم قرمز شده پماد ان ان رو بزنم خوب میشه؟!
- تاخیر پریودی
سلام من 17سالمه دوماه و نیم که مریض نشدم و سو نو گرافی هم که رفتم نوشته تخمدان سمت راست به ابعاد25*45. تخمدان سمت چپ به ابعاد 28*50 اکوی پارانشیمال آن به صورت خفیف و یکنواخت افزایش یافته تصویر فولیکول های کوچک متعدد حداقل 10تا12عدددر هر طرف به دی امور هایmm 8-4 با لوکالیز استیون عمدتا پریفرال در هر تخمدان رویت گردیدند نمای فوق در درجه اول مطرح کننده pcoD می باشد تطابق با علائم بالینی و بررسی هورمونها جهت رد یا تایید احتمال وجودpcodتوصیه می شود
- باردار ی
سلام در عکس رنگی من نشان داده Filling Defect ثابت ۲۰ میلیمتری در جدار چپ رحم دیده شده ...می خواستم بدونم من که قصد بارداری دارم آیا وجود این تاثیری بربارداری دارد یا نه ممنون میشم جواب بدید
- سلام من دو ماه بارداری هستم قرص کنکور میشه استفاده کرد
سلام من دو ماه باردارم قرص کنکور میشه استفاده کرد
- درد لگنی
سلام خسته نباشید من موقع پریود باسنم تیر میکشه و تا زیر شکمم ادامه داره مخصوصا موقع باد شکم یا مدفوع یه بچه 7ساله دارم و الان برا بچه دوممحامله نمیشم سزارین شدم و دیابت دارم 28سالمه تشکر
- خون ریزی
سلام دلیل تکرار حداقل 2 بار در ماه خونریزی یا پریود شدن چیست
- بارداری
باسلام 23سالم وتنبلی تخمدان تخمدانpco دارم بعدالان 26 فروردین اخرین دوره پریودیم بودوهنوزنشدم قرص پروژسترون یکشنبه ودوشنبه اون هفته روزی 3تاخوردم اقدام بارداری هم کردم میخواستم بدونم چندروز بعدخوردن قرص پری میشم ؟واینکه احتمال داره باردارباشم
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- آمپول لوپرومر
سلام دخترم ۱۱سالشه قدش ۱۳۷دخترش آمپول لوپرومر۳/۷۵ نوشته براش سه عدد بعد اتمام آمپول چقدر طول میکشه پریود بشه؟؟؟؟
- ادنوم هیپوفیز
با سلام و خسته نباشید.۳۵ سال و متاهل دارای یه فرزند ۶ساله. به دلیل مقداری حالت سرگیجه به دکتر مراجعه کرده و در mri مغز میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ میل در ۲ میل تقریبا دوسال پیش داشتم.لکه بینی حین رابطه داشتم و کمی ترسح از پستان که با ازمایش معلوم شد کمی پرولاکینم بالا بود تحت درمان شما بهبود یافت.نظر چند دکتر درباره میکرو ادنوم که مقداری سرگیجه داشتم: ۱.دکتر اول گفتن تقریبا شایع هست و پیگیرش نباشم و درگیر نشم.۲.دکتر دوم فرمون هر سال باید mri بدم که متوجه تغییر سایز بشیم و مرا ترساند۳.دکتر سوم دکتر شاهرخ یوسف زاده مغزواعصاب فرمودن کوچک هست و پیش متخصص غدد برم.۴ دکتر حلق و بینی فرمودن با توجه به شنوایی سنجی کامل که میتونه سرگبجه از جابه جابی کریستال داخلی گوش باشه و شایع هست و درمان دارویی خاصی نداره. من تو این یه سال هیچ دکتری درباره این مشکل نرفتم و خودمو درگیر نکردم. میخواستم نظر شما را بدانم ایا نیاز به پیگیری دارم یا نه؟چون شما هم فرموده بودین اگه باز لکه بینی داشتم نیاز به ازمایش پرولاکتین هست و در این یه سال خوب بودم.
- تنبلیه تخمدان باعث عقب افتادن پریود میشود؟؟
- نازایی
دو بار بچه ام یک ماه ودیگریچهلروزه سقط شده دیگهبچهدار نمشم ایا درمانمیشمیعنیبچهدارمیشم البته تروییدکم کاردارم
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- خونریزی بامصرف استرادیول
- بارداری
باسلام .من تحت درمان با HMGو سنال اف بودم .11مهر پریود شدم و از 20ام دکتر برام استرادیول 2میلی 3بار در روز داده تاکی باید ادامه بدم و کی مشخص میشه باردارم ؟؟
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ماه پیش پریودم ب مدت ۲۰روز عقب افتاده بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون دادک ازشب ۱۴ پریود ب مدت ده روزاستفاده میکردم ک شب نهم پریودشدم ماه بعدشم همینطور یعنی یه هفته قبل از تاریخ پریودم پریودشدم، اما این ماه قرص نخوردم امروز بایدپریودمیشدم ولی نشدم


