Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی غیرطبیعی
باسلام خدمت خانم دکتر من بعداز کوتارژ اولین پریودم ۱۲ روزه طول کشیده چکار باید کنم
- رفع تیرگی واژن با لیزر
سلام خانم دکتر شما لیزر برای رفع تیرگی واژن هم انجام میدین؟اگه مثبت است از چه دستگاهی استفاده میکنین
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- قرص اورژانسی
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- کمردرد
سلام وقت بخیر دختر ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم و رابطه جنسی نداشتیم تا به حال و فقط رابطه اورال داشتیم اما بعد از هربار ارضا شدنم کمرم به شدت درد میگیره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه ؟
- عفونت
سلام 9 ماه پیش سزارین(سومین سزارین ) داشتم و لوله هام هم بستم 38 سال سن دارم بعد از سزارین تا به حال پریود نشدم و هنگام نزدیکی درد خیلی زیاد از واژن حس میکنم لطفا راهنماییم کنید آیا عفونت دارم؟در ضمن به شدت زانو و پاهام احساس خشکی و درد دارم
- هابپرپلازی ساده وبارداری
سلام من ۴۰ سالمه هایپرپلازی ساده انکولوژیست ۳ماه مجسترول ۴۰ داد مجدد نمونه درمطب یمقدار رشد سریع سلولها زده بودضخامتم ۶ بود.پاپ هم دادم التهاب شدیدبود سوزش دارم کلپسکوپی دادم یزخم کوچک که جوابش خوش خیم بود الان بعداز کلپسکوپ افتادم به خونریزی که خودم حس میکنم پریود شدم شدید بوداولین پریودی بعداز اتمام حدود یک ماه ونیم مجسترولها.الان پریودی تمام شده امامجددلکه بینی دارم نگرانم.لکه بینی اولش خارش هس بعد لک میاد.ایا بخاطرعود هایپرپلازی هس؟یازخم دهانه رحم؟من میخام فقط یه بچه داشته باشم بعد رحم بردارم آیا امکان بچه دارشدن تو این شرایط هس؟عفونت قارچی هم داشتم.ایالیزر برای زخم دهانه رحم بهتره یافریز؟
- سیاه دانه
سلام آیا خوردن سیاه دانه به صورت ناشتا و کم در هر روز برای زنان ضرر داره ؟ بخصوص برای رحم و یا پریودی مشکل ایجاد میکنه؟
- قرص
سلام سوال کردم برای هر بار نزدیکی بک عدد قرص کافیه فرمودید خیر این روش درستی برای پیشگیری نیس منظورتون چیه پس چجوری؟
- رابطه جنسی با کسی که سرطان رحم داره
... آیا رابطه داشتن با کسی که سرطان رحم داره اشتباهه؟ منظور از رابطه فقط بیرون از محیط رحم و با مالش یا ارتباط دهانی هست.
- لکه بینی
سلام وقت بخیر یه نفر قبل ازاینکه بره کربلا ده روز قبل از تاریخ پریودش قرص روکین خورده که پریود نشه بعد الان که روز ۱۳ و۱۴ هست میگه دچار لکه بینی شده چکار کنه قطع بشه؟؟ دوتا روکین بخوره ؟؟یا میتونه یه روکین یه پروژسترون بخوره؟؟
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- دیلاتاسیون
سلام وقتتون بخیر. دیلاتاسیون مجاری شیری درساعت9 پستان دیده شد یعنی چ مشکلی داره اون
- دوفامد۱۰
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۳ هفته و ۳ روز باردار هستم و هیچ مشکل لکه بینی و خونریزی ندارم بخاطر مسافرت دکتر برام قرص دوفامد۱۰ نوشتن ..خودشون گفتن نگهدارنده جفت هست چون میخوای بری مسافرت مشکلی پیش نیاد ..ولی خودم هر چقدر سرچ میکنم این دارو برای تنظیم پریودی هست ..آیا لازمه که مصرف بشه ؟یا شاید داروخانه قرص و اشتباهی داده
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- زرد شدن لباس زیر
با سلام و احترام مدتیست لباس زیرم زرد میشه و احساس کمر درد هم دارم و گاهی هم تکرر ادرار احساس میکنم عفونت دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم چون اصلا وقت مراجعه حضوری ندارم
- کیست کورپوس لوتئوم دربارداری


