Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر این جمله در سونوگرافی
Echogenicity with dimension 120**44mm
- فیبرم
سلام وقت بخیر ببخشید من ۳۱ سالمه و مجردم سونو دادم سونو نشون داد ک فیبرم دارم دقیقا اینو نوشته تصویر توده هیپو اکو هتروژن به ابعاد تقریبی ۲۸* ۴۰.mm با احتمال میکنم ساب سروزال در دیواره خلفی بادی رحم مشاهده گردید اندو مترmm۵ ضخامت دارد سوالم از شما اینکه با این اوصاف بد ازواج امکان بارداری هست یا نه ودیگه اینکه همیشه ۳ یا ۵ روز هم زودتر پریود میشم البته دکتر زنان و زایمان رفتم گفت مشکلی نیست و قرص آهن داد نیاز ب عمل داره یا نه ممنون از شما
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- قرص ال دی
سلام خانوم دکتر گفتین از اولین روز پریود قرص را در ساعت معین شروع کنم یک هفته پس از اتمام جعبه ، جعبه بعدی را شروع کنم 1-سوالم اینکه اگر قرص ال دی را در اولین دوز مصرف کنم پریودم را قطع نمیکنه ؟ 2-یعنی یکهفته بعد از اینکه جعبه اول به اتمام رسید یکهفته بعدش جعبه دوم را شروع کنم؟
- پریود بودن و ژینوفیلوس
با عرض سلام.
ببخشید زمانی که پریود هستم میتونم از قرص ژینوفیلوس استفاده کنم? - سونوگرافی رحم و ضمائم
با سلام اکوی اندومتر هتروژن ضخیم بوده mm15 اندازه گیری شد. فوکوس های کلسیفیه در حاشیه دیواره قدامی کاویته اندومتری دیده میشود . معنی چیه چیز خطرناکی وجود داره. ما رو معرفی کردند به دکتر انکولوژی
- آدنومیوزیس
*اکوی میومتر به صورت هتروژن ،حاوی فوکوس های اکوژن وحاشیه اندومتریال ناواضحبوده که مطرح کننده درجاتی از ادنومیوزیس میباشد *تخمدانها دارای اندازه (راست۳۹mm وچپ۴۲mm) وبدون توده هستند .یک فولیکول ب دیامتر۱۶mm درتخمدان چپ مشهود است
- بارداری
سلام من دچار بیماری پسوریازیس هستم از قطره سیلیس الین بیوتی مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم می خواستم بدونم می توانم در بارداری مصرف کنم ممنون
- هایمن
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی هایمن اسیب میبینه با زبون و خوردن ممکن هایمن از بین بره یا مالیدن با دست؟
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- نزدیکی در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،در سه ماه دوم بارداری هستم و تا اینجا روند خوبی طی شده است ،تا الان نزدیکی نداشتم،آیا می توانم نزدیکی داشته باشم ؟در ماه پنجم هستم ،ممنونم
- داروی خاص
سلام.روزبخیر.یک ساله باتشخیص کانسر برست تحت درمان هستم،پزشکم گفتن یک سال پس از شروع تاموکسیفن بایدویزیت زنان بشم.میشه بفرمایید ویزیت واسه چیه؟وبفرماییدچه آزمایش یاسونوگرافی قبل از ویزیت انجام بدم؟خیلیییییی ممنونم
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
- درباره پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر دوازده ساله دارم دخترم دو پریود شد والان دوماه نشده علتش چیه
- تاخیر در پریود شدن
سلام من یک دختر ۱۹ ساله دارم ک ماه قبل پریودیش ۵ روز افتاد عقب ولی روز ششم پریود شد این ماه الان ۹ روزه پریودیش بازم افتاده عقب آیا مشکلی داره ؟ ممنون
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- ژل مرطوب کننده Renorme
سلام وقت بخیر خانم دکتر ژل مرطوب کننده Renorme آیا فاقد استروژن هست وبرای پستان ضرری نداره؟ برای خشکی واژن ناشی از در آوردن رحم و تخمدانها می تونم از ژل مرطوب کننده Renorme استفاده کنم که برای پستان هم ضرری نداشته باشه؟
- زایمان زودرس در سه ماهه دوم
سلام خانوم دکتر من یه زایمان زودرس در هفته ۲۶ ب خاطر باز شدن دهانه رحم داشتم چکار کنم زایمان بعد با موفقیت تا اخر برسونم که ریسکش خیلی خیلی کمتر باشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تخمک گذاری نزدیک پریود
سلام روزبخیر من برای باردار شدن رفتم دکتر بهم کلومفین و لیتروزول هر روز دوتا از هرکدوم تا پنج شب داد. روز ده پریودم رفتم سونو فاقد فاز فولیکولار بودم و آندومترمم 5 بود دکتر گفت یائسگی زودرس تو 30 سالگی گرفتم بهم قرص دوفامد داد روزی یکی تا 15 روز الان 8 روزه پریود نشدم و دلم درد میکرد رفتم سونو گفت که یه کیست دارم سمت راست و سمت چپ سه تا فولیکول که یکیش 31 بود چجوری امکان داره که اول ماه هیچ واکنشی نداشته تخمدان الان فولیکول خوب داشته باشم ؟ چرا پریود نمیشم ضخامت آندومتر هم 7 شده دکتر سونو هم گفت احتمالا اشتباه کردن و من هیچ علائمی از یائسگی نمیبینم
- توده در ناحیه فرج
من در دوطرف ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی دچار توده دردناک بدون سر هستم لطفا راهنمایی کنید


