Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- رژیم غذایی در اندومتریوز
آیا در بیماری اندومتریوز رژیم غذایی خاصی لازم است؟
- فتق نافی
سلام خسته نباشید حدود هفت ساله سزارین شدم بالای نافم برامدگی ایجادشده بعضی وقتها باتهوع یبوست همراه هست خاستم بدونم چه درمانی باید انجام بدم ممنون
- دلیل دیرپریود شدن چی میتونه باشه
سلام ۱۲/۸ پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم ودر این ماه فقط ی بار رابطه اونم بدون دخول داشته ام امکان بارداری هست؟
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- در دختر ۳۱ ساله هستم
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - سقط جنین
من تازه باردار هستم فک کنم هنوز یه ماه کامل نشده میخوام سقط کنم چکار باید کنم لطفاً کمکم کنید راهی هست
- عمومی
سلام خسته نباشید من پریودم همیشه اخر ماه بود بعد دو ماه هست که اول ماه میوفته نشانه چی هست این جلو افتادنه ؟
- کیست
سلام درسونگرافی من نوشته ک یک کیست درتخمدان حاوی یک جزاکوژن مشابه clotدیده شده معنیش یعنیی چ
- جواب آزمایش
سلام وقت بخیردکتر زنان برام آزمایش نوشتن تو جواب آزمایش این موارد ستاره دار بود آیا خطرناکهNeutrophils 46٪ *Lymphocyte 49%*Eosinophil 1%Monocyte 4% *
- لکه بینی
سلام چندین سال ۴روز قبل پریودلک بینی داشتم بعد مشخص شد ک پولیپه مهرجراحی شدم جواب خوب بود الان بازقبل پریود لک میبینم سونوسالم بود آزمایش هورمونی دادم اونم اوکی بود بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی ب مدت 10شب.سیکلم ۲۶,روزه هیچ تاثیری نداشته این ماه پنج تا دوفاستون خوردم لک شروع شده و ۱۹سیکلم دیگه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید؟
- عقب افتادن پریودی
۱۳ آبان آخرین پریودم بود الان این ماه اصلا پریود نشدم ۱ماه و۱۱ روز عقب افتاده چرا اینجوری شده دلیلش چیه؟؟؟
- گین آپ
سلام پودر گین آپ رو برای چاقی البته یکم چاقی مصرف بشه مضر هستش برای چه کسانی توصیه نمیشود که استفاده کننن چون تو گوگل سرچ کردم هم فواید داره هم مضره؟
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- نحوه مصرف فلوکونازول۱۵۰
سلام دکترماما تشخیص دادن ک عفونت دارم وبرامفلوکونازول۱۵۰تجویزکردن اما دستورشوداروخانه نتونست بخونه وگفت هرسه روز یدونه بخور.اما رفتم داروهامونشون منشی دادم گفت روزی یدونه. بنظرتون روزی یدونه زیادنیست؟آخه میگن براکبد خیلی بده.
- ترشح قهوه ای
سلام من یک ماه پیش با عمل هیسترسکوپی پولیپم رو برداشتم بعد از گذشت یک ماه ترشح قرمز و قهوه ای دارم قرص دروسبلا هم مصرف میکنم به دکترم دسترسی ندارم میخواستم بدونم این ترشحات طبیعیه یا نه ؟ گاهی درد زیر شکم و کمر هم دارم
- تصویر کیست بزرگ حاوی سپتاهای متعدد داخلی
سلام خانم دکتر من رفتم سونو برام نوشته تصویر کیست بسیار بزرگ حاوی سپتاهای متعدد ضخیم داخلی ضخامت سپتا 8میلیمتربه ابعاد تقریبی 210*130*171میلیمتر به نظر منشأ گرفته از ادنکس راست رویت شد
- سلام خدا قوت ۴۵ سالمه سونوگرافی واژینال دادم کیست سمت چپ حاوی کلسیفیه دارم
سلام خدا قوت سونوگرافی واژینال دادم کیست حاوی فوکوس کلسیفاسیون دارم میخواستم ببینم خطر داره
- ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢


