Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب پاتولوژئ
RIF consists of multiple cream brown soft tissues with blood clot totally measuring 1*0.5*0.5cm
- قرص سیبل
سلام خسته نباشید.برای درمان خونریزی قرص سیبل بهم دادن. نحوه استفاده رو برام توضیح بدید.ممنون
- عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- سوال مهم
سلام خانم دکتر من ۲۱سالمه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف می کنم عادتم سروقت شده ولی ایندفعه ازهفت روز فقط دوروز عادت شدم باخونریزی کم درصورتی که قبلا هفت روز می شدبنظرشمابخاطرقرص اینطوری شده ؟یانیازبه پیگیری داره واینکه چهارده روزبعدازعادت بایداین قرصوبخورم والان نمیدونم چیکارکنم آیا همین دوروزروعادت حساب کنم وطبق اون قرص بخورم پیشاپیش ممنون ازراهنماییتون واینکه وقت باارزشتونو برای پاسخگویی می گزارین🌹🌹🌷🌷
- با سلام من میوم دارم زمانی که به پزشک مراجعه کردم با توجه به سونو و نمونه برداری تشخیص دادن آمپول واریو پپتیل تزریق کنن تا الان سه بار تزریق کردم ولی بارسوم که سوم آبان بود بعد اون خونریزی دارم بعضی وقتا خیلی شدید هست و این منو نگران کرده آیا خطرناک هست؟
- قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- دوبار پریودن شدن در یک ماه
با سلام من یک دختر ۱۹ ساله هستم مدت کمیه که رابطه جنسی دارم در همین ماه یعنی مهر قرص اورژانسی مصرف کردم که یک هفته بعدش پریود شدم حدود یک هفته کامل پریود بودم و خوب شدم دیروز ۷/۲۲ رابطه جنسی داشتم حدود یک ساعت بعدش دچار لکه بینی شدم که نادیده گرفتم ولی امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم که دچار خونریزی هایی مثل زمان پریودی شدم یعنی امکانش هست بخاطر قرص اورژانسی در یک ماه دوبار پریود شوم؟
- ذرات اکوژن معلق فراوانی در مایع آمینوتیک دیده میشود
سلام من 19هفته باردارم 15هفته خونریزی شدید لخته کردم رفتم سونو گفتن بچه سالمه یه بارم 18هفته خونریزی کردم فقط یه تکه لخته به اندازه توت فرنگی بود و 19هفته رفتم سونو گفتن در مایع آمینوتیک ذرات اکوژن فراوان هست باعث خونریزی میشه میخواستم بدونم این ذرات چیه و آیا برای جنین خطر ناک است یعنی بچه سالم نیست
- سلام من حدودا یکماه پیش قرص اورژانسی خوردم و الان یکماهه که پریود نشدمم و تست هم که میزنم منفیه و دیشب رابطه داشتم مایع منی داخل واژنم ریخته شد. و قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشمم
سلام من حدودا یکماه پیش قرص اورژانسی خوردم و الان یکماهه که پریود نشدمم و تست هم که میزنم منفیه و دیشب رابطه داشتم مایع منی داخل واژنم ریخته شد. و قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشمم
- مدت ۱۰ سال که کج ادراری دارم
سلام دختر مجردهستم ۱۰ سال که ادرار کج میاد بیشتر سمت چپ آزمایش دادم دکتر زنان واورلوژیست گفت سالمی دکتر اعصاب وروان هم رفتم قرص داد مصرف ک ردم بی فایده بود لطفا راهنمایی کنید
- سقط جنین
من ۲۳ مهر سقط جنین داشتم از اون قضیه سقط حدود سه هفته میگذره ولی همچنان شکم و زیر شکمم ورم داره و حس میکنم هی بیشتر میشه سونوگرافی رحم انجام دادم و سقط جنین کامل بوده و چیزی داخل رحمم وحود نداشته دلیل ورم شکم و زیر شکمم چیست؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید سونو گرافی دادم گفت هایپر اکو ژنیسیته یفو کال باحدود مشخص با حداکثر ابعاد 4*8در کاویتهی اندومتر مشهود است Tvsدر روز سوم menجهت برسی از نظر پولیپ اندومتر تغییرات فاز لو تئال تو صیه میشود به نظرتون مشکلم چیه وراه حل چیه بعد من این نزدیکی ۶ماه ازدواج کردم هیچ گونه جلو گیری نکردم ولی بار دار نشدم تست پاپ اسمیر دادم یک ماه پیش فقط گفته بود التهاب شدید دارم بعد ببخشید این عدد های که نوشته ۴*۸ در کاویتهی اندومتر چیه بعد به نظرتون این خطر ناک نیستمن خیلی استرس دارم ممنون میشم اگه راهنمایم کنید
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- درصد موفقیت
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ بدون سرکلاژ داشتم ایا دفعه بعد با سرکلاژ واژینال موفق میشن؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر خوردن قرص اورژانسی در دوره شیردهی مشکلی داره؟ البته بچه ام یازده ماهشه و من از زایمان تا حالا هنوز پریود نشدم
- جواب تکه برداری وپاتولوزی فیبرومهای رحم
Disord proliferative phase endometrium Chronic endocervicitis Chronic cervicitis
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
من چن وقته قرص گین اپ خوردم الان توی پریودی خونریزی خیلی کمی دارم ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشع؟
- بلوغ زود رس دختران
سلام خانم دکتر عزیز دخترم ۱۰سالشه وزنش ۶۰ کیلو هست و آزمایشات نشون داده پریود تا شش ماه دیگه شروع میشه آیا آمپول دیفرلین باعث عقب افتادن پریود میشه؟؟؟
- مدت مصرف بیوقفه اتیسترون برای جلوگیری از پریود در شرایط خاص
بخاطر شرایط خاصی که برام پیش اومده نمیخوام فعلا پریود بشم و بخاطر پلی کیستیک، از قبلش اتیسترون مصرف می کردم. برای پریود نشدن، بسته دوم رو بی وقفه شروع کردم ولی اون شرایط خاص همچنان برقراره و من نمیخوام پریود بشم. تا چند بسته مجازه که بی وقفه استفاده بشه برای جلوگیری از پریود؟


