Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- کیست بزرگ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- سلام وقتتون بخیر من توی اقدام هستم ولی بعداز پریودی سوزش داشتم که قرص مترونید ازول استفاده کردم و پماد واژینال ۳روز هم ظهر هم شب استفاده میکردم وسه شب فاصله انداختم بعداز اتمام کرم واژینال وامشب براساس اینکه ۳۰روزه هست پریودم امشب شب تخمک گذاری هست اگر که امشب بعداز اینکه سه شبه کرم واژینال قطع کردم البته کمی گه گاهی خارش دارم اقدام به بارداری کنم مشکلی پیش نمیاد؟
- آمپول واریوپپتیل؟
با سلام.بنده زخامت رحم داشتم بعد از انجام دادن کورتاژ تشخیصی پزشک معالجم سه عدد آمپول واریو پپتیل برام تجویز کردند که ماهی یکی بزنم ولی متاسفانه بنده دوز دومش رو هم زدم هنوز لکه می بینم😭 چیکار کنم؟
- دو ماسک در بارداری ضرر دارد؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من در تمام مدت بارداری به خاطر ترس از کرونا وقتی میرفتم بیرون دو تا ماسک زدم بعضی اوقات حالم بد میشد نفسم کم میومد یک ماسک رو برمیداشتم امکانش هست به خاطر ماسک زدن جنین دچار مشکل بشه و اکسیژن بهش نرسه؟
- تاخیر در پریودی
من الان دو ماهه پریود نشدم ۴۰سالمه سنوگرافی دادم هیچ مشکلی نداشتم این دو ماه تقریباً دو کیلو وزنم اضافه شده بچه هم ندارم
- زنان
سلام.من ۲۱ سالمه دوتا بچه دارم بچه دومم ۴ ماهشه.ناحیه تناسیلم خیلی شل و گشاده و رنگش تیره شده.هزینش چقدر مبشه؟بیانمیتونم با بچه کوچیک عمل کنم؟
- بارداری
سلام، ۱۵ اسفند پریود شدم این ماه هنوز پریود نشدم یعنی ۱۲روز از موقع پریودم گذشته الان ۳روزه احساس خستگی وبیحالی دارم افت قندم دارم بیشتر صبحها که از خواب بیدارم میشم نه توان کاری رو دارم نه حوصله،علتش چی میتونه باشه؟ممکنه حامله باشم؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- پرسش و پاسخ
سلام خسته نباشید نزدیکی داشتم اما دخول کامل نه و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک چیزی از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های قهوه ای بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد بعد از دخول کامل هیچ خونی مشاهده نشد! میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟ آیا با گذشت چندسال میشود این مورد را تشخیص داد؟
- تداخلات دارویی
سلام خانم دکترخسته نباشید،،دکتره من قرص استرادیول داده منتهادرحین استفاده اقدام به بارداری کردم،،،اگربارداری اتفاق افتاده باشه ایاممکنه خطرناک باشه برای بارداری وجنین
- اکوژن
سلام من در سونوگرافی دیروزم یک ماه پس از جراحی اپاندیسم نوشته بود اکوژن با ابعاد ۳۴ در ۱۰ خطرناکه ؟ خیلی نگرانم به جراح نشون دادم گفت احتمالن التهاب پس از جراحیه ولی گفت به ی جراح دیگم نشون بده خیلی نگرانم
- مصرف اوابوست
من ۲۴ سالمه پریودیم نامنظم بوده همیشه ازمایش دادم دکتر گفتن بخاطر تنبلی تخمدان و حامله شدن باید اوابوست و فولیک اسید استفاده کنم الان ۱۵ روز تقریبا روزیی یدونه میخورم از اون موقع ترشح دارم ، ترشحاتم رقیق ، سفید و بدون و بو هست چیکارکنم الان بی بی چک استفاده کنم یا نه ؟ بارداری کی مشخص میشه؟؟؟
- نامنظمی پریود
سلام وقتتون بخیر، من ۲۳ ساله هستم
از شروع پریودم (از ۱۱سالگی) همیشه نامنظم بوده، تا الان ۲بار ازمایش هورمونی دادم و هر ۶ماهم سونو میرم که نتایج نرمال بوده ،هیچ علامتی مثل آکنه، چاقی،موی زائد و ... و هم ندارم.علائم تخمکگذاری هم دارم اما پریود نمیشم،چکار میتونم انجام بدم؟ - تصویر ضایعه سالید هایپو اکو موازی با محور پوست باحدود ماکرو لوبوله فاقد جز کلسیفیه وسایه خلفی زون مامیلاری پوزیشن خوابیده ساعت ۱۰ به ابعاد ۱۶.۲۹
- میگرن دربارداری
سلام من بخاطر میگرن سوماتریپتان ۵۰ استفاده میکنم،میخواستم بدونم دربارداری مجاز به مصرف هستم یاخیر؟
- مارولین ۳
سلام وقت بخیر برای پیشگیری از بارداری دکتر مارولین تجویز کردن همزمان از کاندوم هم استفاده کردیم.سه روزه بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم.بی بی چک هم زدم منفی بود .تا چند روز طول میکشه تا پریود بشم. قبلا از ال دی استفادا میکردم بلد از ۵ روز پریود می شدم.احتمال بارداری وجود داره؟
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا پریود نشدن بعد از سقط مانع بارداری میشود تا پریود نشویم احتمالی بارداری هست یا ن لطفا واضح توضیح بدید برام


