Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- .
سلام مجرد هستم و ۱۸ سالمه در دوران مصرف قرص سیبل هستم و قرص سفید رنگ ورق اول رو مصرف میکنم اما هنوز پریود نشدم ممکنه نشم؟ و ایا بعد اتمام سفید رنگ بلافاصله ورق بعدی رو شروع کنم؟ و اینکه خیلی عصبی میشم بخاطر این قرصه؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲روز پیش با ۶تا قرص سایتوتک قسط کردم،در مرحله اول ساک حاملگی دفع شد بعد از ۴روز مقدار۳۵سی سی از جفت دفع شد و حالا بعد از ۲۲روز طبق سونویی که دادم ۹سی سی از جفت با واسکولاریته شدید باقی مونده. در مراجعه به دکتر،۳قرص سایتوتک دیگه مصرف کردم ولی هنوز از اون خونریزی شدید خبری نیست. سوالم این هست که آیا با توجه به حجم زیاد راهی غیر از کورتاژ وجود داره یا نه؟
- سلام خسته نباشید میگم قیمت ای وی اف چقدره
- کیست هموراژیک
سلام کیست هموراژیک ۷۲ میلیمتر دارم با درد شدید برای درمانش باید چیکار کنم و اینکه خطرناکه آیا مانع بارداری میشه یا تخمدان ضعیف نمیکنه
- عمومی
سلام.ببخشیدمن قرص اورژانسی مصرف کردم توی مهرماه و آبان ماه هم مثه تاریخ مهرپریودشدم ولی دوروزبود وآذرماه چهارروزدیرترپریودشدم والان ک دی ماه هستش ازتاریخ پریود قبلیم سه روز میگذره خواستم بدونم لطف کنید بهم بگید چرا وایا پریود میشم؟مممون
- تاثیر پودر رویال بر نازایی
آیا خوردن پودر چاقی رویال باعث ناباروری میشه
- نحوه مصرف قرص سیبل
به توصیه دکتر از روز ۵ قاعدگی قبل سیبل را مصرف کردم الان در حال مصرف قرص های سفید هستم ولی هنوز پریود نشدم اگر با اتمام بسته قرص پریود نشدم مصرف قرص را ادامه دهم یا تا پریودی باید صبر کنم؟
- درد زیادی شکم
من موقعی ک. پریود میشم تا ۴روز اول درد زیادی دارم دلیلش چیه
- عفونت واژن
سلام وقت بخير در ناحيه واژن احساس سوزش دارم ميتونم براي رفعش از پماد كلوتريمازول استفاده كنم؟
- ایمیل
سلام خانم دکتر ایمیل شما رو میتونم داشته باشم برای ارتباط با شما و مطب شما از کی شروع به کار میکنه من جراحی باید بشم خیلی استرس دارم دکترم خیلی منو نگران کرده خواهش میکنم یه ایمیل بزارید
- سلام من در د و متورم شدن ناحیه کلیتوریس را می خواهم بدان و راهنمایی بفرمایید چکار کنم
سلام خستع نباشید.ببخشید من یه مدت ناحیه کلیتوریسم به اندازه نخود بزرگ شده ووقتی دستم بهش میخوره درد میگیره تاحالا رابطه جنسی نداشتم ومجردوم چه پمادی استفاده کنم؟تو رو خدا راهنمااییم کنید
- ضخامت نازک
سلام خسته نباشید پریودهای نامرتب دارم سنو دادم ضخامت اندومتر1/5واندکیbloodبین دولایه اندومتر دیده شده هر چی هم میخوام بارداربشم نمیشم وپریودهای نامنظم تو این چند ماه اخر هرماه سه بار پریود همراه درد موندم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- خارش واژن بچه
دختری 5 ساله دارم که درگیر خارش واژن و مدتهاست در ناحیه مثانه درد دارد . به چه پزشکی مراجعه کنم ؟ متخصص اطفال یا متخصص زنان و زایمان ؟
- بکارت
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم من وقتی برای اولین عادت ماهانه شدم بعد از دوران هفت روزم اندازه یک بند انگشت داخل واژنم کردم ولی همون لحظه خون ریزی نداشتم بعد نیم تا یک ساعت بعد از من خون اومد ولی واژنم درد و سوزشی نداشتم فقط کمرم یکم درد داشت خواستم بدونم بکارتم آسیب دیده
- سوال
سلام وقت خوش. میشه درموردسونوگرافیم توضیح دهیدنیازبه کورتاژ هست؟ دربررسی رحم وتخمدان(واژینال) رحم باسایزmmm52*90رویت شد. اکوی میومترهتروژن وافتراق میومتروآندومترکاهش یافته مطرح کننده درجاتی از اندومیوزیس رویت شد. اندومترباضخامت افزایش یافته16mmهتروژن می باشد.(توصیه به ارزیابی تکمیلی درصورت صلاح دید بالینی) تصویردو میوم اینترامورال8*13 mm و9*8 mm درقدام بادی رحم ومیوم اینترامورال7*10 mm درفوندوس رویت شد. ابعادتخمدان راست 15*24 mmوتخمدان چپ 17*25 mm رویت شد. هردوتخمدان باسایز والگوی فولیکول نرمالند. مایع آزاد درون لگن رویت نمی شود.
- طولانی شدن پریودی
باسلام وخسته نباشید.من خانمی ۴۰ ساله هستم حدود دوماه پیش نزدیکی مشکوک داشتم و بعداز تقریبا ۱۲ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم به فاصله ۱۲ ساعت الان دوماه پریود نشدم چندباربی بی چک زدم منفی شده الان دوهفته پیش لکه بینی وافتادن لخته داشتم الان سمت چپ زیر شکمم حالت نبض و حباب میزنه به نظر شما باردار هستم یا مشکل دیگه دارم البته من هفته پیش دوتا امپول پروژسترون هم زدم
- فیبروم رحمی
سلام خانم ۴۱ ساله هستم به تازگی فیبروم سابسروز ۱۰ سانتی رو با لاپراسکوپی خارج کردم با حفظ رحم چند درصد احتمال عود داره و چقدر زمان میبره تا دوباره عود کنه. آزمایش هورمونی دادم گفتن وارد مرحله یائسگی شدم و ممکنه تا چند سال دیگه یائسه بشم
- توده solid و اکوژن به دیامتر ۳۰mm
لطفا (توده solidو اکوژن به ضخامت ۳۰mmدر داخل پارانشیم دیده شده) خطرناکه ؟
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- تاخیر پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر من هرماه تقریبا یک روز زودتر از ماه قبل پریود می شدم.این ماه که قرار بود 23 یا 24 دی پریود شوم، ولی تاکنون پریود نشده ام. آزمایش بتا هم منفی است.می خواستم بدانم چه علتی می تواند داشته باشد و من باید چیکار کنم؟ با تشکر


