Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیت تخمک گزاری
خانم دکتر سلام برای نامنظمی پریود که ۷ تا۹روز تاخیر دارم، چه زمانی باید کیت تخمک گزاری انجام بدم؟!. یعنی چند روز بعد از پاک شدن قاعدگی!.
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من از قرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکنم ماه اولمه دکتر گفته سه ماه الانم ده روزم داره تموم میشه ولی نزدیکی داشتم ت این ده روز حالت تهوع میگیرم صبح ها سرم درد میکنه بیشتر شبا شکمم ی کم بزرگ شده ت حالت عادی ک داشت الان نیست امکان داره حامله باشم؟
- انتقال
سلام خانم دکتر.من امروزروزدهم انتقال هستم ویک جنین خوب انتقال دادم ازروزهفتم انتقال تهوع دارم وفشاروقندخونم پایین است بنظرشماعلائم لانه گزینی هست؟
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- بکارت
سلام خانم دکتر اگر پرده بکارت دیوار دار باشه اسیب دیده باشه اون دیواره از بین میره
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ساله ازدواج کردم از این ماه تصمیم ب بارداری گرفتم که ۱۵ روز عقب انداختم جواب سونواحتمال pcoبوددکتر دوتاامپول همزمان برام نوشت ک بعد از یک هفته پریودشدم حالاقرص مدروکسی پروژسترون روبرام تجویز کردن از۱۴پریودشبی دوتا حالا هرچی کیت تخمک گذاری زدم همه منفی بود میشه همزمان از لتروزول هم استفاده کنم یا ن
- سیبل
سلام وقت بخیر من چند ماه هستش که قرص سیبل مصرف میکنم بدون هیچ وقفه ای یعنی هر شب خوردم اما این ماه بعد ۳روز گذشتن از قرصای سفید (یعنی از بسته جدید ۳تا مصرف کردم)هنوز پرید نشدم دیروز یکم خون ابه و چند مویرگ قرمز دیدم و دیگ هیچ اثری از پرید نیس این طبیعی؟ همیشه یکی مونده بسته تموم بشه پرید میشدم
- سوزش
سلام هرسوزش ادراری دربارداری نشانه عفونت ادرایست مدام سوزش میگیرم دکترمیگ خیلی عفونت نداری انتی بیدتیک مید تازه تموم شده شوزشم شروع شده ازواژن تانافم تیرمیکش طبیعی
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- تغذیه در بارداری
با سلام من 37 سال دارم و مجرد هستم . میخواستم برای فریز تخمک اقدام کنم و آزمایشات مربطوه در روز سوم پریودی دادم که FSH 12.82 LH 14.58 PRILACTIN 20.15 TESTOSTERON 0.24 DHEA-SO4 1.17 DHT 361.4 AMH 0.08 بوده . با توجه به این ازمایش و میزان کم تخمکهام ایا
- امکان فریز تخمک دارم ؟ اصلا اندازه تخمکها برای فریز خوب هست ؟
- ایا این نشون دهنده یائسگی زودرس هست؟
- من به روش طبیعی باردار نمیشم و باید از روشهای درمان نازایی استفاده کنم ؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشیدمن به مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی هیچ چیزی وارد واژنم نکردم.چندروز بعد از پاک شدنم از پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف بودش ولی حدود15روز بعد از پاک شدنم ار پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف نبود و در ساعت 5و6 و8 انگار پارگی های یک میلی متری داره. ایا این پارگی های یک میلی متری طبیعیه یا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟؟و سوال دیگم اینکه زمان پریودی ربطی به شکل پرده داره یعنی شکل پرده ممکنه تغییر کنه؟؟؟؟و اینکه اگه برای گواهی سلامت برم دکترمتخصص زنان یا پزشک قانونی میتونن تشخیص بدن که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟توروخدا جواب سوالامو بادقت بدین ممنون
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۷ام ابان ماه پریود شدم و بعد ۷ تموم سه چهار روز بعد من رابطه داشتم و دوتا قرص ضد بارداری 0.75 بعد رابطه بلافاطله خوردم و اذر ماه پریود نشدم و استرس زیادی دارم که ممکنه حامله باشم ولی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ؟ به نظر ما تاخیر توی پریود نشونه چی هست
- ازمایش اسپرم
سلام ازمایش اسپرم همسرم.. درصدclassA+B=43....و درصدclass A=7.....آیا ضعیف محسوب نمیشه؟ البته مرجع ازمایشگاه نوشته a+bباید بالای ۳۲ باشه که خب نرماله... نظر شما چیه..
- درد
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ ساله هستم دوماهه که سمت راست سینه چپم بعضی وقتها درد میکنه شما گفتین بعدازپریودم معاینه انجام بدم خداروشکر هیچی حس نکردم بعضی وقتهام دست چپم درد میکنه چند روزم پشتم درد میکرد همش میترسم که سرطان سینه داشته باشم ازترس نمیتونم برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- خونریزی زمان تخمک گذاری
با عرض سلام و احترام، تاکنون باردار نشدم پریودهام از سی تا سه وچهارروز متغییر هست در ماه این ماه در زمان تخمک گذاری لکه بینی قهوه ای رنگ دیدم. خیلی نگران شدم.
- سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
سلام ببخشید من روز 15 انتقالم بتا شد 95 و 48 ساعت بعد بتا شد 122 باردارم بنظرتون
- فتق نافی
سلام خسته نباشید من فتق نافی۱۲میلی دارم وقصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل از بارداری باید عمل کنم یا مشکلی نداره؟؟؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ماهه پیش رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی هم داخل نریخت شک داشتیم که ریخته یا نه قرص اورژانسی خوردم و چند روز بعد پریود شدم الان این ماه هم پریود میشم؟ امکان حاملگی که نداره ؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من دختری ۱۶ساله هستم و درد شدید و خونریزی دارم لخته های خونی اندازه بند انگشت است و ماه به ماه پریود میشم و شاید بعضی مواقع پنج رو زود یا دیر پریود بشم سمت راست واژنم انگار یه رگ تیر میکشد تا واژنم و بعضی موقع زیر شکمم بعد از پریودی یا قبلش درد میکنه تو پریود بیحالم سرگیجه دارم و انگار نصف سرم به بالا درد میکنه گیج میشه تو دوره پریودی حتی قرص مسکن میخورم و شب تا صبح از درد پریود گریه میکنم تو رو خدا یه جواب بدین
- سقط جنین
من ۳ماه باردارم نمیتونم بچه روبدنیا بیارم میشه هزینه سقط وبهم بگید


