Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاک سازی رحم
سلام وقت به خیر من امشب رفتم پزشک زنان که امادگی پیدا کنم برای بچه دارشدن . سونا داخلی شدم دکتر گفت دهانه رحم التهاب داره و رحم ضخیم یا کلفت شده . بهم گفت برم بیمارستان واسه پاک سازی رحم . الان میخوام بدونم پاکسازی همون کورتاژ هست ؟
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- گارداسیل برای جنین ضرر داره
من چندماه هست که اقدام بارداری داشتم و این ماه قرص کلومیفن مصرف کردم و دکتر گفته که روز ۱۳ آمپول hcg هم بزنم و دقیقا در همین ماه باید دوز دوم گارداسیل هم بزنم اینها باهم تداخل ندارند و اگر حامله شوم برای جنین مشکلی پیش نمیاد چون دوز سومم باید ۴ ماه بعد بزنم
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
سلام خسته نباشید من باردارم الان ۲۴هفته هستم دیروز یه سونو انومالی دادم تو سونو قبلی دوتا کیست تو سر جنین بود خدارو شکر رفع شد ولی باز تو سونو در خلف مثانه تصویر یک لوپ روده ای با قطر قدانی خلفی حداکثر ۷میلی متر دیده شده ایا از بین میره چه کار انجام بدم ایا برای جنین خطرناک است ایا درمان دارد خیلی نگرانم
- مصرف مزالازین در بارداری
باردارم الان ۲۷هفته ام کولیت روده دارم که به دلیل خونریزی روزی ۴تا مزالازین مصرف میکنم آیا خطری برای جنین نداره؟
- هماتوم
با سلام و خسته نباشید -بنده مدت 8هفته است باردارم و هماتومی به ابعاد 25*35 دارم که طبق نظر سونوگرافی 50درصد از حاملگی رو فراگرفته-همچنین در هفته ششم سونوگرافی اعلام کرد که قلب جنین تشکیل نشده هنوز و رشد جنین کم است-سئال بنده این است با داشتن هماتومی به این ابعاد ایا امکان سقط دارم؟ طی هفته های گذشته خونریزی های شدید داشتم و در حال حاضر شیاف سیکولوژیست استفاده میکنم.ولی همچنان تشرحات قهوه ای دارم-با توجه به شرایط فوق ایا به جنین آسیبی وارد نشده است؟
- ابجی
سلام خانم دکتر چه جوری باید نزدیکی داشته باشیم که زودتر حامله بشیم یا بعد از رابطه چقدر باید دراز بکشیم که شانس بارداری بیشتر بشه لطفا راهنمایی کنید و همه نکات رابگید
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- بارداری
سلام ببخشید من ماه پیش به علت زخم دهانه رحم فریز کردم ودستگاه آیودیم رو برداشتم بعداز ۳ هفته پریود شدم و ۳۱مرداد پریودم تموم شد و از فرداش اقدام به بارداری کردم الان ک ۷ روز میگذره من دوروز زیر شکمم احساس درد داشتم و حالا شکمم بزرگ سده و تغییر سایز در سینه دارم و حتی حالت نافم هم تغییر کرده موقع دراز کشیدن هم احساس میکنم زیرشکمم نبض داره میخواستم ببینم ممکنه اینا علائم بارداری باشه ینی انقدر سریع علائم بردز میده؟؟
- ترک شکم در بارداری
سلام خانوم دکتر میتونم برای ترک شکم بارداری از روعن بایو اوئل استفاده کنم از اشناهامون استفاده کرد راضی بودن. برای بارداری که ضرر نداره؟
- سقط جنین
سونو دادم جنین 5هفته و سه روزشه بارداری ناخواسته بوده میخوام سقط کنم لطفاً راهنمایم کنید خواهش میکنم خیلی اضطراریع
- نوزاد پسر
سلام خانم دکتر همسرم در ناحیه آلت عمل شده و اسپرم های ماده شون بیشتر از نر هستشو دختر زا هستن پیشنهادتون برای پسر دار شدن چی هست؟
- نیش زنبور
سلام ماه هفتم بارداری هستم امروز زنبور نیشم زده ..علائمی ندارم ...آیا برای جنین خطرناکه ؟؟
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- ترشحات بعد از انتقال جنین
دکتر سلام امروز روز ۱۱ انتقال جنین من هستش ترشحات سبز رنگ درام البته این ترشحات از روز اول بود ولی امروز بسیار زیاد شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- قرص سی لاکس در بارداری
سلام خانم دکتر.وقتتون بخیر.من هفته ۳۱بارداری هستم.شکمم روزی یک بار به زور کار میکنه و احساس دفع کامل ندارم. تغذیمم رعایت میکنم.اما خیلی کم در حد همون یک بار بهم احساس دفع دست میده.که کامل هم تخلیه نمیشم.میخواستم بپرسم میتونم توی بارداری بااینکع هفته۳۱هستم،قرص سی لاکس بخورم؟حداقل رودم تخلیع بشه.میترسم یهو وقت زایمانم برسه،بعد سزارین نتونم دفع انجام بدم به بخیه هام فشار بیاد.البته میدونم باعث تنبلی روده میشه.همین یک بار میخوام استفاده کنم. بنظرتون به جنین آسیبی میرسه؟
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- بارداری
درصورت وجود افتادگی رحم درجه دوم ، آیا میتوان باردار شد ؟ یا احتمال سقط وجود دارد ؟


