Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
با سلام سیپروترون کامپاد به دلیل موی زاید مصرف میکنم یک عدد قرص باقی مانده وله لکه بیتی دارم و پریود شدم دلیل چیست و چکار باید بکنم
- زنان وزایمان
من سه ماه که پریود نشدم و از بی بی چک هم استفاده کردم ولی منفی بود رفتم پیش متخصص زنان امپول پرژوستون به هم زند الان دو روز امپول زدم ولی پریود نشدم یعنی ممکن باردار باشم
- عفونت واژینال زخم دهانه رحم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر نزدیک ۷ ساله ازدواج کردم ۵ ساله عفونت دارم خیلی دکتر رفتم از این دکتر به اون دکتر رفتم داروهارو نصفه رها کردم ولی از دی ماه دوباره رفتم دکتر زنان داروهای خوراکی انتی بیوتیک کرم واژینال کلیندازول از فلوکونازول گرفته تا سفیکسیم تاوانکس داکسی سایکلین سیپروفلوکساسین و حتی ۱۱ تا امپول جنتا مایسین یه دوره ۵ تا روزی ۲ عدد یه دوره ۶ تا هر ۸ ساعت کنارش قرص بایوفم خوراکی شیاف واژینال سیموواژ و لاکتوواژ استفاده کردم بعد از اون دوجلسه پانسمان امنیودیسک که دکتر گفتن شرایطت داره بهتر میشه عفونتت داره خوب میشه بعد پریود شدم دوباره بعد اون رفتم دکتر گفت عفونتت داره دوباره شروع میشه واقعا این روند درمان و برگشتن عفونتم از چیه خسته شدم از داروخوردن نوع عفونتم هم گفتن از نوع مقربتیه تست پاپ اسمیر و اچ پی وی هم دادم خوب بودن ممنون میشم راهنماییم کنید این حجم انتی بیوتیک و جواب نگرفتن از چیه زخم دهانه رحم هم دارم
- در مورد حاملگی
سلام من حدود 9ماه پیش سقط داشتم الا چهار ماهه قرص جلوگیری نمیخورم ولی پریودم سه رو سه روز جلو میافته ایا دلیل حامله نشدنم پریودی نامنظمه؟ واینکه سونو داخل رحم دادم سمت چپ تخمدانم یه کانون کلسیفیه 5میلی متری داشتم که گفتن بی خطره
- سزارین
سلام ببخشید خانم دکتر من یکبار سزارین داشتم البته اونموقع رشت نبودم،میخواستم بدونم برای زایمان دوم اگه تحت نظر شماباشم بیمه تکمیلی بیمارستان گلسار قبول میکنین؟اخه شنیدم قبول نمیکنین
- پرده بکارت
سلام خانم دکترای خودارضایی توحالت دستشویی با مالش به بکارت آسیب میزنه
- بارداری وپروستات
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن این سوالوازجانب خواهرم میپرسم :سلام خانوم دکتر من28سالمه دوتادختردارم شوهرم 36سالس دوسال بودبخاطردردزیرناف دکترمیرفت بعدازسونومشخص شد پروستاتش مشکل داره وگفتن عددش 25 دقیق نميدونم یعنی چی الان بعدمصرف دارو مقدارش 21شده سوالم اینه که جلوگیری ماطبیعی هست همیشه طبیعی بوده میخوام ببینم این روش باعث بدترشدن وضعیت شوهرم ميشه؟ واقعاربطی داره؟ جلوگیری طبیعی وایجادبعضی ازمشکلات درمردها نميدونم راهنماییم کنیدمن تصمیم دارم تایکسال آینده فرزند داربشم ومیخوام جنسیتش پسرباشه وشنیدم مردبایدقوی باشه آیا جلوگیری طبیعی واون مساله مشکل سازخواهدبود؟تشکر
- برای عقب افتادن پریود و نداشتن خونریزی یک بار
سلام خسته نباشید من چهار پنج سالی میشه iudدارم ولی الان چهار ماهه عادت ماهیانه ام عقب میفته و این سری که عادت شدم یعنی امروز اصلا خونریزی ندارم درد پا و زیر شکم دارم و فقط یک لخته خون یا لکه بینی دیدم که فهمیدم عادتم علتش چیه؟
- سونو
سلام خسته نباشید دکتر خوب برای سونوی واژینال از طرف شما کجاست؟برای تعیین فولیکول غالب که خودتون نوشتین میخواستم،خودتون انجام میدید؟
- کیست تخمدان
با سلام خدمت شما تخمدان سمت راست یک کیست ساده بدون solid و بدون septa با ابعاد ۲۸*۳۷ میلیمتر مشاهده شده تخمدان سمت چپ یک کیست با septa ظریف داخلی و بدون جز solid به ابعاد ۳۰*۵۳ میلیمتر مشاهده شده و مایع آزاد شکمی هم دیده نشده میشه لطفا راهنماییم کنید دکتر زنان بهم قرص سیپروترون کامپاند دادن آیا با قرص کیستم کوچیک میشه و ازبین میره می باید جراحی کنم؟؟؟؟ در جراحی تخمدان هم برداشته میشه ؟؟؟؟
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- پریود نشدن بعد از سقط
- بارداری
سلام وقت بخیر .من یه سقط یکماهه داشتم .ساک بارداری دفع شدولی بقایا دوسانت مونده .امروز بعداز ده روز گذشتن از سقط یه تیکه گوشت قهوه ای ازم افتاد.ایا میتونه بقایا باشه؟
- ناباروری مردان
سلام خسته نباشیدایا خوردن معجون خرنوب برای کسی که تحرک پایین اسپرم و مورفولوژی صفر دارن خطر داره؟ لطفاً راهنمایی کنید
- پریودی نامنظم
آیا کیست های ریز میتواند باعث نامنظم بودن پریودی شود
- خون ریزی
سلام دلیل تکرار حداقل 2 بار در ماه خونریزی یا پریود شدن چیست
- اپلیکاتور
سلام خانم دکتر سوالی که پرسیدم و شما پاسخ دادین در خصوص شک در وجود جسم خارجی در رحم منظورم این بود که امکانش هست مثلا اپلیکاتور در رحم گیر کنه و فرد هیچ احساس ناراحتی نداشته باشه؟هیچ احساس ناراحتی ندارم فقط چون میخوام برای بارداری اقدام کنم این فکرهارو دارم چون قبلا یادم نیست بعد استفاده از اپلیکاتور آیا اپلیکاتور رو خارج کردم یا نه چون اونرو عمیقا استفاده کردم نگران شدم؟
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟


