Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید 42 سالمه سه تا سزارین داشتم میخوام پسر باردار شم چهارمین سزارین خطرناکه میگن باید رحمتو در بیارن آیا بچه باسن بالا سالم میشه
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید
من زیرشکمم درد زیاد دارم سونوگرافی داخلی انجام بدم یا لگن؟
- مشکلات پریودی
سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه و تقریبا اکثرمواقع پریودم نامنظم بوده...پارسال رفتم سونوگرافی گفتن مشکلی ندارم اما درکل بشدت استرسی هستم...الان حدود دوماه پریود نشده بودم دیروز رفتم داروخانه و گفتن قرص مدروکسی پروژسترون ۵شب شبی دوتامصرف کنم دیشب خوردم و امروز صبح پریود شدم اما حجم خونریزی کمه... آیا الان باید قرص رو قطع کنم یا تا ۵شب ادامه بدم؟!
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- نامنظم بودن پریودی
ابعاد رحم 55*33 م م ضخامت اندومتر 6 م م تخمدان راست 31*19 م م و چپ 27*15م م این سونو رو امروز دادم گفتند مشکلی نداری ولی دو. ماهه پریود نشدم دلیلش چیه؟ مجردم 26سالمه
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
یک ناحیه کیستیک با محتویات مایع غلیظ ودبری های ظریف اکوژن داخلی به قطر ۳۱ در ادنکس راست رویت شد که میتواند در درجه اول به نفع یک کیست هموراژیک باشد
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- خارج شدن تکه گوشت صورتی هنگام پریود شدن دختر مجرد
سلام من 15 ساله هستم و مجروم امروز روز 4 هستم که پریود شدم برای اولین بار تکه گوشت صورتی خارج شده ازم این طبیعه ؟
- جواب سونوگرافی سینه
در بررسی سونوگرافیک نمای فیبروگلاندور هردوپستان به خصوص پستان چپ ضخیم وهنروژن میباشد.ینی چی
- آزمایش آنالیز اسپرم
سلام آزمایش آنالیز اسپرم را کدام متخصص می نویسد؟ آیا پزشک عمومی هم می تواند بنویسد؟
- کیست
سلام تصویر یک کیست یونی لکولار بانمای گرند گلاس به ابعاد44*38*34م م در تخمدان چپ مشتاهده گردید که مطرح کننده کیست هموراژیک است من درحال اقدام به بارداری هستم این کیست خطرناکه؟؟
- قرص سیبل
سلام ببخشید من برای تنظیم پریودیم دکتر واسم قرص سیبل تجویز کردن میشه طریقه مصرفشو بگید؟ من ۱۰ روزه تقریبا از پریودیم میگذره.
- قرص های ضد بارداری
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم آیا این مورد درسته که میگن هر سه ماه یکبار(یک ماه) یا شش ماه (۲ماه )باید بین مصرف قرص های ضد بارداری فاصله بیفته تا بدن استراحت کنه و مجدد شروع به مصرف بشه؟ ممنونم
- توده اکوژن سینه
با سلام
توده اکوژن سینه دارم. آیا توده های اکوژن بدخیم هستن؟
ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم - خارش الت مرد
سلام خانوم دکتر علت اینکه زیر الت مرد بالای تخم ها ترک های ریز و اینکه قرمز شده و خیس و خارش شدید داره چیست ؟ دارویی اگه داره که برطرف بشه لطفا بگید ممنون میشم
- سلام من وقتی عادت ماهانه میشم کمرم خیلی درد میکنه به نظر شما چه دارویی مصرف کنم
- کانون اکوژن
در جواب سونوی من نوشته کانون اکوژن به قطر ۱۰ در ۴ که بدون عروق خونی و به نفع clot گزارش شده این بعنی چی ؟ نگرانم تا دکتر برم خطرناکه ؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.. من جواب شما به سوال یکی از کاربر ها را دیدم.. ی سوالی برام پیش اومده گفتم از محضرتان بپرسم.. شما عرض کرده بودید که در سونوگرافی.. سن بچه را 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. یعنی 15 روز قبل از بارداری واقعی.. آیا این کار براساس تخمک گذاری در روز چهاردهم دروه قاعدگی.. و شروع بارداری از زمان آخرین پریود میباشد؟.. آیا این 15 روز یا دو هفته بخاطر این میباشد که همان 40 هفته که همه دکتر ها از آخرین پریود حساب میکنند، تکمیل بشود؟. منظورم همان طول بارداری از لقاح 38 هفته و 40 هفته از Lmpمیباشد.. مؤفق و پیروز باشید...سپاس فراوان از شما..


