Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعد پریود
سلام میخواستم بدونم ترشحات رنگی بعد پریود چه دلیلی داره متشکرم
- زحم واژن
خسته نباشید.من یکسال خارش دارم زیرشکمم دردمیکنه نزدیکی دردناکیم دارم هردفعه رفتم دکترخوب نشدم معدم داغون شدازبس چرک خشک کن خوردم آخرین باردکترگفت یکم زخم داری نخوام لیزرکنم چکاربابدبکنم پمادی چیزی هست که خوب شم.
- پرده بکارت
با سلام، اگر پرده بکارت خراش سطحی داشته باشه امکان ترمیم خودبه خودی هست یا خیر؟ ممنونم از راهنماییتون
- توضیح دهید یعنی چه
سلام وخسته نباشید در سونوگرافی مشاهده رحم با اکوی مختصر هتروژن مشاهده شد ویک ضایعه هایپر اکوکاملا منظم وبیضی به ابعاد ۱۰میلیمتر ضایعه خوش خیم مشاهده شده
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- آزمایش بارداری
سلام.. وقت بخیر.. خانم دکتر آیا جواب آزمایش ادرار بارداری از لحاظ ظاهری و شکلی مثل آزمایش خون بارداری هست!؟ آیا در آزمایش ادرار هم میزان هورمون بتا اندازهگیری میشود؟ و منفی بودن آزمایش ادرار بارداری براساس میزان هورمون بتا مثل آزمایش خون میباشد؟.. خیلی ازتون ممنون میشم اگر جواب من را بدید
- پریود
سلام خانوم دکتر دفعه ۲۲ مهر پریود شدم همشه ۲۲ روزه ۲۱ میشدم ولی مهر ماه ۱۳ روزه شدم تا امروز ۲۴ آبان پریود نشدم یعنی امروز که ۲۴ هس ۲۶ روز از پریودم میگذره ولی هنوز نشدم چهار پنج روز پیش بیبی چک هم زدم منفی شد چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا ؟ احتمال حاملگی هس من برای حاملگی اصلا اقدام نکردم فقط یعنی رابطه دخول داشتم ولی اب منی روی واژن شاید ریخته شده چی کنم؟ دکتر برم؟؟؟؟؟
- مصرف دوفاستون
سلام آیا مصرف قرص دوفاستون که دکتر گفتن از روز ۱۴ باشه.. دقیقه؟(برای کمک به باروری)و ربطی به طول چرخه و تخمک گذاری هر شخص نداره که مثلا چرخه ۲۹ روزه داره یا ۲۸؟یعنی اگه از روز ۱۵ یا ۱۶ شروع کنه اثرشو بازم میزاره ؟
- درد شدید بخیه بعد 6ماه
س خسته نباشید من 6ماهه زایمان کردم سزارین بودم الان 3روز رد بخیه هام خیلی درد میکنه درحدی که نمیتونم از جام بلند شم کمر و پهلوهامم درد میکنه دکتر زنان رفتم گفتن که باید برم پیش دکتر جراح نظر شما چیه
- درمان کیست اگزوفتیک در دختران چیه دو سه ماهی قرص الی خورده ولی اصلا تغییری نداشته حدود دوسانت ونیمبوده کیست ساده هم داره ممنون
- ضربه ب شکم
درود به شما . من ۱۱ ماه است زایمان طبیعی انجام دادم. دختر ۳ ساله من هنگام بازی . با قدرت و فشار خودشو انداخت و نشست زیر شکمم. چند روزه درد شبیه درد اوایل شروع درد زایمان دارم و ول میکنه. یجور ضربه ای است. طبیعیه. یا باید جدی بگیرم. ممنون میشم کمکم کنین. من تو قربت هستم و دکتر ایرانی نزدیک شهر ما نیست.
- تفسیرسونوگرافی
رحم به طول 77میلیمترودارای اکوی میومترطبیسایزطبیعیندومیومترطبیعیوضخامتیلیمتروهتروژن میباشددرتخمدان هاوکلدوساک خلفی عارضه ای مشاهده نشد
- کیست تخمدان
من حدود ۱۶روزه قرص سیبل میخورم بخاطر کیست تخمدان کیستم حدود ۶۷ میلی هست دکتر میگه بزرگه باید جراحی بشه ولی فعلا این قرص رو میخورم شاید کوچیک بشه حالا همش لکه قهوه ای و خونی دارم امروز خونریزی م بیشتر شد نمیدانم چکارکنم دوباره برم سونو گرافی یا نه
- تست غربالگری
سلام ۳۵ سالمه بارداری سوم دوتابچه دیگم سالمن آزمایش غربالگری اول سونگرافی ان تی وسونوگرافی انو مالی خوب بوده آزمایش غربالگری دوم خوب نیست چقدر خطر دارد
- کلسیفیه رحم
سلام وقت بخیر خانمی ۳۰ ساله هستم در سونوگرافی من ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر هست و اکوی غیر یکنواخت...دو کانون کلسیفیه هم در دیواره خلفی دیده شده....آیا خطرناکه و نوعی سرطان به حساب میاد؟؟؟؟
- واکسن کرونا
سلام خانم دکتر. وقتتون بخیر میخواستم بپرسم من میخوام اقدام به بارداری کنم، آیا میتونم قبل اقدام واکسن کرونا (سینوفارم) بزنم؟ و اگر واکسن زدم تا چند وقت بعدش باید صبر کنم و سپس برای بارداری اقدام کنم؟ ممنونم از پاسخگوییتون
- درباره امپول گنارکس
من ۶روز بعداز تزریق امپول نزدیکی کنم ایا امکان بارداری وجود داره
- PCOD کیست درموئید و پولیپ رحمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۲۵ ساله و virgin هستم. توی نتیجه سونوگرافی تشخیص PCOD خفیف کیست درموئید 22m و و پولیپ 56×68×77 m در قسمت قدامی رحم مشاهده شده. باتوجه به اینکه علائم خاصی ندارم بجز نامنظم بودن پریود آیا نیاز به پیگیری و درمان خاصی دارم؟ و در آینده با مشکلی مواجه میشم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- ترشحات واژن
ترشحات واژن از علائم بارداریه اقدام به بارداری کردم و هنوز ازموعدم نگذشته اما ترشح واژن دارم طوری که هر لحظه حس میکنم پریودم خودمو با دستمال پاک که میکنم فقط ترشح مشاهده میکنم


