Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟
- سوال زنان
سلام من درحین مصرف دراسبلین خونریزی شدم ایامصرف قرص روبایدمتوقف کنم یانه
- سلام خانوم دکتر من 23سالمه و بچه کی بودم 11سالم بود ک یکی از پشت ایستاده التشو لای پاهام فرستاد و نوک التش به پرینم خورد و سریع خودمو عقب کشیدم وقتی رفتم دستشوی دست که گذاشتم اون پایبن یکم خون شد قددستم میخام بدونم بکارتم اسیب ندیده خیلی نگرانم
سلام خانوم دکتر
- سقط جنین
با وجود رضایت شوهر ایا سقط هم میکنین؟
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وادب احتما بارداری همزمان بامصرف این آمپول وجودداره؟
- کیست درمویید در تخمدان چپ
بدون بارداری۵ سال قبل عمل کیست درمویید در تخمدان چپ.بعد از ۲ سال از عمل حاملگیرخ داد و در حال حاضر ی دختر ۳ ساله.ب خاطر درد کشاله و مراجعه ب سونو تشخیص کیست درمویید.لطفا راهنمایی کنید
- دیفکت
یک دیفکت به دیامتر عرضی ۲۰میلی متر وبه طول ۱۷ میلی متر در ناحیه اینفراامبلیکال رویت شده که حاوی هرنیاسیون فت مزانتریک به ابعاد ۴۴×۳۳×۳۵ میلی متر میباشد آیا حتما ضروری هست که عمل شود اگر عمل نشود چه اتفاقی میافتد
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟ ممنونم از وقتی که میگذارید.
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- غده سالید هیپواکو
سلام همسرم 36سال داره الان دو ماه غده سالید هیپواکو حدود شش سانتی داره به نظر شما خطر داره
- جراحی پستان
سلام خانم دکتر .سوالی داشتم ممنون میشم لطف کنید پاسخ بدید. چند وقتی هست دچار درد پستان بودم سو نو انجام دادن .لطفا با توجه به سو نو لطف بفرمائید که نیاره دوباره تکرار کنم .ممنون breast composition :heterogeneous fat-fibroglandular.no cystic or solid mass is seen.skin and areas are normal.no sign of duct Eurasia is seen.no abnormal ancillary lymphadenopathy is seen.bid ads assessment:l negative finding. از فیبروگلاندولار ترسیدم .نیازه تکرار کنم یا پیگیری کنم .ممنون
- عفونت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ترشحم در زمان تخمک گذاری که باید مثله سفیده تخم مرغ سفید و شفاف باشه رنگش چند ماهیه سبزه.یعنی هرچه به زمان تخمک گذاری نزدیکتر میشم مقدارش بیشتر میشه و هر چقدر از تخمک گذاری فاصله میگیرم مقدارش کمتره وخیلی روزها اصلا نیست.آیافقط رنگ سبز بدون هیچ مشکل و علائم دیگه ای نشانه ی عفونته؟
- پریودی طولانی
من ۱۸ سالمه دوماه که پریودیم نامنظم شدهو طولانی سونو هم دادم دکتر گفت مشکلی نیست وقرص داد ولی هیچ تغییری نکرد وهنوز خونریزی دارم شدیدترین قبل
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- هیدروسالپنکس
سلام من ۲۳ سالمه بعد از اقدام ششماهه به بارداری موفق نشدم پس از مراجعه به پزشک هیدروسالپنکس تشخیص داده شده خیلی نگرانم میشه بدونم راه درمانم چیه و طبیعی میتونم باردار شم
- جواب تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر من جواب پاپ اسمیر که گرفتم منفی بود ولی یه قسمتی که علامت خورده بود به فارسی زدم سلول های درون غشایی متاپلاستیک وجود دارد میشه راهنماییم کنید
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- خانم دکتر تنک کردن واژن
خانم دکتر تنک کردن واژن با نخ در مطب انجام میدن
- اکوژن قلب
سلام وقتتون بخیر من سونو آنو مالی رو انجام دادم گفت که تصویر دوکانونی اکوژن به دیامتر 1/2و1/6میلیمتر در بطن چپ جنین معلوم میشه لطفاً میشه راهنمایی کنید آیا ضرر داره برای جنین یانه
- بقابای سقط
با سلام حدود ا23 روز هست ک سقط 5 هفنگی داشتم بعد 15 روز رفتم سونوگرافی بقایای بارداری به اندازه 3 سی سی مونده گفتن باید کورتاژ بشم بنظرتون نیاز هست یا خودش دفع میشه لکه بینی هم دارما


