Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر آیا پزشک متخصص یا پزشک قانونی میتونند تشخیص بدن پرده از راهی غیر از دخول آسیب دیده؟ و این که آیا پرده با سوراخ خیلی بزرگ هم طبیعیه؟
- زخم وعفونت دهانه رحم
سلام من تقریبا نه ماه هست که فریزرحم انجام دادم وطی این مدت دارو وانتی بیوتیک مصرف کردم ولی اصلا بهبودی حاصل نشده وهنوز زخم وعفونت دارم چکار انجام بدهم ؟
- کیست اکوفری
سلام من یک کیست اکوفری با جدار نازک به ابعادmm 27 *29 در تخمدان راست دارم مجرد هستم واین اتفاق سالی یکبار تکرار میشه ایا خطرناکه برام؟ و چ دارویی پیشنهاد میکنید
- فیبروم
سلام ۳۵سالمه ومجرد درسونو رحم میوم ساب سروزال به ابعاد ۷۲در۵۴میلی متر در فوندوس ومیوم ترانس مورال به ابعاد ۵۲در۴۸در جدار خلفی وضخامت خط اندومتر۵میلی دارم.درد پریودی با خونریزی زیادی دارم و همیشه احساس پربودن مثانه وکمی درد دارم لطفا راهنماییم کنید دکترایی که مراجعه کردم هیچ درمانی برام ندادن.
- سفید شدن کنارهای کلیتروس و ترشح مایع سفید
سلام میخواستم بدونم اینکه کناره های کلیتروس کمی سفید بشه و هر از گاهی ترشحات سفید بیاد چه مشکلی میتونه باشه و آیا مشکل جدی ای هست؟ ۲۰ سالمه و تازه ازدواج کردم
- پرده بکارت
ایا با فشار اب زیاد پرده پاره میشود بعد از فشار خون صورتی رنگ دیدم
- رابطه
سلام خانوم دکتر چجوری از بارداری جلوگیری کنم بدون قرص؟ و اگر اب منی سه تا چهار سال داخل واژن ریخته نشه بعدن واسه ی باردار شدنم مشکلی نیست یعنی بعد سالها با ریختن اب حامله میشم میشه اینجوری پیش رفت؟
- ضخامت اندومتر
سلام ببخشسد من اقدام به بارداری هستم روز ۱۳پریودی سونو کردم دکتر گفت ضخامتت ۷.۵هست بعد برا قرص استرادیول روزی دوتا و شیاف پروژسترون نوشت بعد خوردم تموم شد الان ۴روزه تموم شده زیر شکمم خیلی درد میکنه لکه میاد ولی خون ریزی نمیکنه دلیلش چیه امکان داره ضخامتم خیلی شده باشه ریزش نمیکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- طولانی شدن پریود
با سلام و خسته نباشید
من ماه پیش پریودم تماما بصورت لکه بینی بود. روز10ام لکه بینی به دکتر مراجعه کردم که سونونوشت و نتیجه سونو کیست نابوتین بود و البته دکتر گفتن که تنبلی تخمدان هم دارم. برای درمان قرص پروژسترون تجویز کردن ک از همون شب تا 20 شب دوتابخورم تا پریود بشم و از بعد پریود شدن هم از روز 16 ام دوره تا 10 شب بازم شبی 2 تا بخورم. برای قطع لکه بینی هم مفنامیک اسید 8ساعته تجویز کردن
من هم پروژسترون ک مصرف کردم هنوز 20 شب نگذشته که پریود شدم و امروز دهمین روزیست ک پریودم و هنوزم لخته است. از روز هشتم هم برای اینکه کم بشه خونریزی مفنامیک خوردم ک فایده نداشته. ضمنا وزنم هم بالاست و از شروع درمان پروژسترون دارم رژیم میگیرم
توروخدا راهی برای قطع پریودی بگین ک برای نمازام مجبور به اعمال استحاضه نشم دیگه
با تشکر از شما - درخصوص کیست اکوفری
ایاکیست اکوفری به دیامتر ۶۰*55 میلی متردرقسمت قدامی فوقانی رحم نیازبه عمل دارد؟
- درد پریودی
سلام من وقتی پریود میشم دردی شدید را توی ناحیه لگنم حس میکنم نه هنگام دفع مدفوع! این درد بهطور مداوم در زمان پریودیم ادامه دارد دلیلش چیست؟
- وجود توده
سلام خسته نباشید من کیست سالید سیستیک به ابعاد 44در 29در تخمدان سمت راست دارم دکتر زنان رفتم فقط قرص مفنامیک اسید و زینک داد گفت خوب میشه ولی من درد زیادی در زیر شکم دارم ب نظر شما چیکار کنم خطرناکه
- لکه بینی حین مصرف قرص سیپروتن کامپاند
سلام ببخشیدمن قرص سیپروتن کامپاندبرای تنظیم پریودی میخورم،۱۰روزدارم میخورم کلا۴روزپاک بودم والآن۲روزبازلکه بینی دارم اماداروراهمچنان میخورم،بایدچکارکنم؟ضمن اینکه یک دونه کیست فولیکولاردارم بایدچ کنم؟خیلی نگرانم
- ایا زنی ک زایمان قبلی داشته باشه ایا مشخص میشه
ایا زنی ک زایمان دوقلو زایی داشته باشه مشخص میشه
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام 4 دوره آمپول واریوپپتیل زدم، تقریبا دو هفته بعد از تزریق دوز چهارم، لکه بینی دارم ایا طبیعی هست؟ دوز بعدی را باید 18 آبان تزریق کنم، ایا تزریق بشود؟
- زیگیل
خانم دکتر مهربون سلام میخواستم بدونم زیگیل تناسلی ممکنه به جاهای دیگه پخش بشه بر عکس


