Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سپاس فراوان
سپاس فراوان برای اینکه به تمامی سوالاتم پاسخ فرموندین وبخاطر اینکه وقت گرانبهاتون رو دراختیار من وبقیه عزیزان میگذارین ... خداوندعمرباعزت نصیبتون کنه.و قال الله تعالی(من لایشکرالناس لایشکروالله).
- لطفا پاسخ بدین، تشکر
سلام دو سه سال پیش یه چیزی وارد واژن کردم و در حین ضربه زدن دیواره ی واژن از داخل که زیر شکم باشه زخم شد و خونریزی زیاد داشتم و عفونت. چه کرمی استفاده کنم که کاملا خوب شه؟؟ فقط تو معاینه گفت عفونت داخل زیاد و نمیزاره من ببینم که زخم داری یا نه بعد سه سال درمان میشم؟ توروخدا یه چیزی بگین که خوب شم شرایط دکتر ندارم گاهی داغ میشه و تا پشت نافم درد میگیره و سفت میشه حس میکنم و توی نافم ورم کرده سمت راستش یکم. تنبلی و کیست ریز هم دارم
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من برای تعیین جنسیت میخواستم اقدام کنم شما برنامه غذایی میدین یا براساس روز تخمک گذاری میگین اقدام انجام بشه ؟
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- فورشت
سلام خسته نباشید..دو ماه عقدم با همسرم رابطه ی مالشی داشتم که ناخواسته آلتش وارد بدنم شد.دکتر رفتم گفتن که فورشتم پاره شده و پماد داد الان بهترم ولی میترسم ایا تو رابطه های بعدیم مشکل ایجاد میشه.و این که گفتن پردم دو جا آسیب دیده و کاملا پاره نشده آیا شب زفاف با دخول کامل دوباره خون میاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
- بارداری
سلام ببخشید ۱۳روز بودکه تمیز شده بودم که پستان هایم و رحمم و کمرم درد می کرد می خواستم بدانم ایا نشانه های بارداری هستند یا خیر حالا هم بعد از ۱۸ روز دوباره پریود شدم چرا شدم چون می خواستم باردار شوم اماده بودم که شدم می شود ماه بعد باردار شد
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من هفته ۱۱ بارداری هستم کدوم ویتامین د۳ ۱۰۰۰ را بخورم ژلاتینی یا قرص . یا فرقی نمیکنه؟
- درد مقعد
بعد از دوران قاعدگی تا چند روز درد و همراه خارش وسوزش میباشد علتش چی میتونه باشه؟احتمال اینکه به نوار بهداشتی حساسیت داشته باشم هس یا نه؟
- نگه داری جنین
سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم و باردارم ولی جنین در جایی که عمل فیبروم انجام دادم لانه گزینی کرده والان دکترم گفته باید سقط بشه در صورتی که بچه سالم و قلبش تشکیل شده آیا امکان نگه داریش وجود داره ؟
- من ۲۵ سالمه متاهل هستم همیشه در پریودی هام درد های خیلی شدید دارم خون ریزی هام وحشت ناک زیاده در طول روز چندین بار لخته خون بزرگ دفع میشه ازم دکتر هم رفتم اصلا فرقی نکردم.پریودی هام منظومه چون قرص گلوکوفاژ میخورم به مدت یک سال
- خواص دار
سلام خسته نباشید من دکترم برام پودر اینوفولیک تجویز کرد اما داروخانه پودر نداشت کپسول به من داد خواستم ببینم تعصیرشون یکیه
- عادت ماهیانه
سلام، وقتتون بخیر، من ۲۹ سالمه و متاهلم و زایمان نداشتم، مدت عادت ماهیانم با لکه بینی حداکثر ۵ روزه، میخاستم بدونم از نظر خانم دکتر مشکلی هست یا خیر؟؟ چندسال پیش کیست داشتم یک دوره درمان کردم، و سالی یکبارهم سونوی رحم و تخمدان انجام میدم
- سلام بباردارهستم شش هفته ولی خونریزی دارما
- مصرف دارو در دوران شیردهی
با سلام و عرض ادب- من قبل از بارداری با توجه به تجویز پزشک به دلیل زیاد بودن موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم الان کودک من یک سال و نیمه است و از شیر مادر تغذیه می کند با توجه به اینکه در حال حاضر در زمان شیردهی و بعد از بارداری موهای زائد من برگشته و بیشتر شده و حتی لیزر نیز اثری ندارد آیا می توانم در دوران شیردهی از اسپیرونولاکتون استفاده کنم؟/ با سپاس
- پرده بکارت
ایا با فشار اب زیاد پرده پاره میشود بعد از فشار خون صورتی رنگ دیدم
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- پرده بکارت
سلام دختری ۲۱ ساله هستم در سن ۱۱ سالگی از روی کنجکاوی و بی اطلاعی انگشت خود را داخل واژنم فرو کردم اما خونی مشاهده نکردم و حالا در این سن متوجه شدم که بکارت در ورودی واژن قرار دارد و وقتی جلوی آینه نگاه کردم و با عکس های اینترنت مقایسه کردم متاسفانه این رو برداشت کردم که بکارتم پاره شده میخواستم بدونم با وجود این مسئله که خونی دیده نشده امکان داره پردم سالم باشه؟
- هورمون
سلام خانم دکتر علایم بالابودن هورمون تستسترون چیه؟ من مجردم و ۲۱ساله ممنون


