Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اندومتریوز
با سلام. خانم دکتر من هفته پیش اومدم مطب شما برای چک کردن اندازه ی کیست اندومتریوزم. سه ساله که میام و ال دی میخورم. شما سونوکردین و گفتین که هیچ کیستی دیده نمیشه. ولی خانم دکتر من موقع ادرار هر لحظه درد شدید دارم به طوری که نمیتونم ادرار کنم. تست پاپ اسمیرم دادم و سالم بود. تورو خدا اگه قرصی هست که مشکلم برطرف بشه بهم بگین یا اگه نیازه بیام پیشتون. خیلی درد دارم توروخدا کمک کنید
- قاعدگی نامنظم و لکه بینی
سلام خانم دکتر مدت ۲سال قرص مارولین مصرف میکنم حالا دکتر میگه مدروکسی پروژسترون باید مصرف کنی از روز ۱۲پریود شروع ب مصرف کردم و روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه؟در ضمن تا ماه پیش مارولین مصرف میکردم
- با سلام من همسرم از این آمپول استفاده میکنه ایا برای سلامتیش ظرر ندارد
- بتای منفی در ردز ۱۵ انتقال
با وجه به بتای منفی ۱،۲۰روز ۱۵ انتقال داروهامو قطع کنم کامل. ؟واقدام خاصی نیاز نیست؟
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- آی یو آی
سلام ..من آی یو آنجام دادم ..پتجشنبه آزمایش میدم تا نتیجش معلوم بشه چون پزشکم در شهر دیگریست میخواستم بدونم شیاف فرژیست یا همون پروژسترون رو بعد ازنتیجه آزمایش هم ادامه بدم یا نه ؟
- دندانپزشکی پیش ازاقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکارمحترم خانم دکتر بنده قراربود ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و دندان درد داشتم ورفتم دندانپزشک برام عصب کشی و مراحلشو انجام داد حالا سوالم اینه که آیا این موادی که استفاده میکنن وقرصای سفالکسین و نوافن و مترونیدازول و استامینفن ضرری برای جنینم دارن خواهش میکنم جواب کامل بفرمایین سپاس ازمحبتتون
- کیست
سلام کیست تخمدان ریز دارم و خودم وقتی دست میزنم زیر شکمم سمت راست ورم داره نسبت به چپ بلندتر و گاهی درد میگیره مخصوصا نزدیک پریودی دردش تا زیر کشاله سمت راست قیمت بارتولن و پام و ران میزنه آیا خطرناک؟
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه بدون داشتم من یه ساپورت بدون لباس زیر پام بود ولی نامزدم لخت بود احساس کردم ساپورتم کمی پیش اب روش ریخته وخیس شده بعد از اون از رو ساپورت با دست منو ماساژ دادن ایا امکان بارداری هست من باکره م وبرای تنبلی تخمدان کلوکوفاژ وسیپترون کامپاند مصرف میکنم ماه دوم از مصرف قرص بود که ۳روز گذشته بود این رابطه رو داشتم
- بستری
سلام خانوم دکتر وقتی عمل سرکلاژ شکمی کردیم حتما باید یک شب بستری باشیم یا میتونیم همون روز مرخص بشیم؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر ، من دوتا بارداری داشتم که اولی تو ۱۶ هفته سقط شد و دومی هم به فاصله سه ماه بعد اقدام کردم و تو هفته ۲۴ با وجود سرکلاژ و استراحت مطلق و امپول و شیاف زایمان زودرس داشتم ، دکتر به من گفتن که بافت رحمم شله و برای بارداری مجدد بازهم احتمال داره این اتفاق بیوفته 😔😔 سوالم اینه که راهی وجود نداره واقعا ؟؟ سرکلاژ شکمی تاثیری نداره ؟؟ ممنون میشم از شما
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- سوزش نوک سینه در دوران شیردهی
نوک سینه م در دوران شیردهی ب فرزندم میسوزه فرزندم ۱ ماهه ک ب دنیا اومده و واقعا اذیت میشم موقع شیردهی چیکار کنم شوهرمم از شیرم میخوره
- قرص برای باز شدن پریود
سنم ۴۳رسال هست ..حدود یکسال است که پریودهای نامنظم دارم..تقریباسه ماهه که پریود نمیشم ...در پروسه درمان بارداری هستم سال ۹۸ میکرو کردم نتیجه نگرفتم ...راهنمایی بفرمایید چه قرصی بخورم تا پریودم باز بشه ..متخصص زنان قرص دوفامد دادن ...ایا این دارو مناسب من که پریودنامنظم دارم مناسب هست ؟؟ ممنکن میشگ ماسخ دهید
- تبخال ناحیه تناسلی
سلام و عرض ادب چند روزی است دچار تبخال تناسلی شده ام و هر روز وضعیت بدتر شده بطوریکه حتی دستشویی رفتن برام به شدت دردناکه میشه لطفا راهنماییم کنیین سپاسگذارم
- فیستول
سلام روز خوش من گاهی هنگام خروج باد روده احساس میکنم از از واژنم هم همزمان خارج میشه بعد از زایمانم بیشتر شده علائم دیگری هم ندارم و مطمئنم باد روده یا معده هست ایا امکان داره فیستول باشه؟
- بارداری
سلام ..۱۰ روز شبی دو عدد قرص پروژسترون استفاده کردم .دوروز بعدش پریود شدم .پریودیم خیلی سبک هست .زیر دلم دردمیکنه ....روز اول پریودی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ...علتش چیشد
- پریود نشدن
قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکردم یک ماه فراموش کردم الان پریود نشدم چطوری قرص مصرف کنم؟؟
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر خسته نباشین من ۲۲سالمه ۲تادختر دارم قصد دارم پسرداربشم خیلیییی برام مهمه چیکار باید بکنم


