Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص کنکور
با عرض سلام .بنده به علت مشکل pvc قلب قرص کنکور 2/5 مصرف میکنم-آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم و قرص بروی جنین تاثیری نداره ؟
- بارداری
سلام ایا مصرف روتارین در بارداری مجاز است؟
- لک بینی
سلام خانم دکتر من اقدام به بارداری کردم ۴ روز بعد از اقدامم لک بینی دارم خون قرمز کمرنگ خون لانه گزینی هست؟ درضمن قرص دوفامد مصرف میکنم
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- سزارین
با سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم اگر کسی برای بار چهارم حامله شده باشه و سه تا زایمان قبلی هم سزارین بوده باید چیکارکنه سقط کنه؟؟؟
- رفتن به ارتفاعات در بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۸ بارداری ام مشکلی هم ندارم میخواستم بدونم میتونم به منطقه ییلاقی که ارتفاع ۱۹۰۰ تا از دریاست برم؟برای جنین ضرر داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من این ماه امپولhug زدم و الان یازده روز میگذره اگه باردار نباشم چند روز بعد از امپول باید پریودشم
- سونوی بارداری
با سلام.من الآن 28 هفته و 5 روز باردارم.هفته ی قبل که نوبت داشتم، دیگه نوبت ندارم تا بعد عید که 32 هفته ام. در هفته 28-30 نیازی به سونو برای وزن جنین و بررسی آب دور جنین و غیره نیست؟
- حاملگی
سلام وقت بخیر ببخشید خانوم دکتر من بی بی چک زدن مثبت شد واینک باشگاه میرم تی ارایکس ضرر نداره ؟
- افتادگی رحم
سلام خسته نباشید ۴ ماهه ازدواج کردم قبل ازدواجم یه گوله گوشتی جلو دهانه رحمم وجود داشت الان اون گوله داره بزرگتر میشه ولی نه درد داره نه سوزش نه ترشح خاصی احساس میکنم بدنم داره بیرون میزنه میشه کمکم کنید من ۴ ماهه باردارم
- سزارین جنین عرضی
سلام خانوم دکتر عزیز.34 هفته هستم و سونوگرافی تشخیص داد که جمجمه جنین در سمت چپم قرار داره.وموقعیتش عرضی ست.آیا سزارین عرضی پیچیده تر از سزارین بریچ هست؟خطری جنین رو تهدید میکنه؟
- انقباض در هفته بیست و یکم
سلام درهفته بیست ویکم بارداری هستم الان دو روزه که بعضی وقت ها انقباض چندثانیه ای دارم همراه بادرد نیست مخصوصا زمانی که جنین حرکت میکنه بیشتر در اون زمان اتفاق میوفته انگار یه هوایی وارد واژن میشه به این میگن انقباض؟ جفتم پایینه و در فته ۱۹ هم سرکلاژ انجام دادم
- بارداری
سلام وقت بخیر
خانم دکتر من نزدیکی داشتم و احتمال بارداری درش صفر بود و دیگه نزدیکی نداشتم به دلیل جدا شدن از همسرم
بعد از اون سر تایمم مثل ماه های دیگه پریود شدم و مثل روال قبل بود . اما نوبت بعدی یعنی ماه بعد پریود نشدم و رسید به ماه سوم که باز هم پریود نشدم و قرص اورژانس خوردم که پریود بشم و خیلی دل درد مثل تایم پریودی دارم اما نمیدونم چرا نمیشه. و این که قبلا هم به خاطر استرس پریودیم عقب می افتاد
ممکنه با توجه به پریودی که شدم باز هم باردار باشم؟ - بارداری
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- بارداری
سلام من باردارم و33هفته هستم خارش واژن خارجی دارم از چه پمادی استفاده کنم
- تاخیر پریودی
ده روز پیش نزدیکی بدون دخول داشتم که بعد از رابطه ۸ عدد قرص ال دی مصرف کردم از زمان پریودیم گذشته درد شکم دارم ولی خونریزی نه،ممکنه حامله باشم
- مصرف قرص قبل اقدام بارداری
سلام وقت بخیر قبل اقدام به بارداري بخاطر زخم دستم قرص سیپروفلوکساسین، یونی فلکس، سفلکس مصرف کردم ولی بعد اقدام دیگه مصرف نکردم آیا باز مشکلی برای حاملگي پیش می آید؟؟


