Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پری
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان پلیکیستیک دارم الان شش ماه دارو استفاده کردم پریود نمیشم فقط با مصرف مدروکسی این ماه رفتم دکتر .دکتر گفت دیگه باردار نمیشید باید برید مرکز نازایی هر ماه زیر نظر دکتر قرص مدروکسی و لتروزول و متفورمین استفاده کردم ..ولی متاسفانه باردار نشدم. اندازه فولیکولام ۸هست چکار کنم خانم دکتر؟؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
- بارداری
حاملگی ۵ماه با پلاکت ۳۱۱۰۰ خطرناکه
- سونوگرافی
سلام تو سونوگرافی من نوشته فاقد رینگ اکوژن (شکل طبیعی یک ساک حاملگی )میباشد میخواستم بدونم یعنی چی ؟
- سرکلاژ شکمی
من ۴۰ سالمه و ۷ بار سقط کردم من ۸ ما پیش با وجود استراحت مطلق و سر کلاژ باز ۵ ماهه سقط کردم الان هم ۳۵ روزه حاملم می خوام بچه را سقط کنم چون اگه نگه دارم باز بچه می افته می خوام اول سرکلاز شکمی کنم منو راهنمایی کنید خواهش می کنم
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- پولیپ و ادنومیوز
سلام خانم۳۶ساله باسابقه ادنومیوز...درسونوگرافی انجام شده تشخیص دادن که؛ضایعه سولیداکوژن به ابعاد۲۸*۱۴م.مدرون کاویته اندومتریال همراه با مایع لوکوله رویت شد که بیشترباپولیپ مطابقت دارد .و تصویرضایعه هایپواکومحوبه قطر۶۳م.م در دیواره قدامی بادی رحم رویت شد که بیشتربافوکال ادنومیوزیس مطابقت دارد..باتوجه به افزایش بالک قدامی_خلفی احتمال فوکال ادنومیوزیس مطرح میباشد..ضخامت اندومتر۳ م م میباشد..درضمن ۶ساله که قرص سیبل مصرف میکنم..ممنون میشم که نظرتونو بدونم تشکر
- پریود نامنظم
سلام خسته نباشید من پریودم نامنظمه میخوام باردار بشم چه کاریرو انجام بدم لطفا راهنمایم کنید
- سلام وقت بخیر
من قرص پرینامکس نیومام در بارداری خوردم . که حاوی ویتامین آ هست الان از استرس دارم میمرم . نکنه واسه جنین مشکل پیش بیاد . روزی یه دونه خوردم
- لکه بینی
سلام وقت بخیر چه زمانی سونوگرافی تشخیص موقعیت جنین بدم اولین سونوگرافی رو چه زمانی بدم
- لک بینی
سلام من دختر ۱۹ ساله ای هستم و پلی کیستیک تخمدان دارم .از قرصهای متفورمین و اسپرونولاکتون و فیناستراید و دوفاستون استفاده میکنم .طبق تجویز پزشک دوفاستون را از روز ۱۴ به مدت ده شب باید مصرف کنم اما الان بعد از ۷ماه مصرف این قرصها روز ۱۵ دچار لکه بینی شدم .باید مصرف قرص را ادامه بدم؟ممنونم
- سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید خانم دکتر سقط انجام میدین
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- سوزش
سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر عزیز حدودا دوسه روزی هست که دچار خارش و قرمزی و سوزش اطراف واژن شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت
من مجردم و ترشحات چرکی سبز دارم و بوی واژنم خیلی شدیده وآزاردهنده،وسمت چپ زیر شکمم خیلی وقته دردمیکنه علتش چیه؟وچه بامصرف چه دارویی درمان میشه
- شیردهی وپریود
من یه پسر پنج ماهه دارم الان دوماهه که پریود میشم ااین ماه پریودم خیلی طول کشید چی کارکنم تاقطع شه
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر،آیاخودارضایی به مدت چندین سال باعث تنبلی تخمدان پلی کیست میشود؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من روز 11 انتقال جنین هستم از دیروز لکه های قهوه ای دارم به نظر شما علامن پریود شدنم هست 4 روز دیگه ازمایش hcG دارم لطفا سریع جواب بدین خیلی نگرانم
- ای وی اف
سلام خانم دكتر خسته نباشيد. خانم دكتر شما در كدام مركز اي وي اف انجام ميدهيد ؟ متشكرم


