Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیرسونوگرافی
ابعادرحم ۵۲*۴۷*۳۴ واکوی ان مختصرا هتروژن است. هردوتخمدان حاوی فولیکول های ریزومتعددپریفرال باتعداد۱۰تا۱۴ م.م به دیامتر ۲تا۵ م.م است واسترومای مرکزی هردوتخمدان اکوژن است لطفا بگید وضعیت من چجوره. مجردم۲۰سالمه
- قرص فارینات
سلام خانم دكتر ببخشيد قرص فارينات ميشه در دوران شير دهي خورد؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتروقتتون بخیرمن مدتیه کیست تخمدان دارم سمت راست بدنم پیش دکتررفتم بهم قرص دینوژست تجویزکردمدت دوماه هس ک مصرف میکنم الان ۲۰روزه ازتایم پریودم گذشتهولی پریودنشدم دوبارتست بارداری دادم جواب منفی بودبایدچیکارکنم نگرانم توروخداراهنمایییم کنید
- سندروم راکی تانسکی
سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام عمل انجام بدم چون واژنم مادرزادی کامل نشده میترسم خیلی سخت باشه گفتن سندروم راکی تانسکیه رحم دارم ولی خیلی کوچیکه میگن ایامیشه رحم بزرگ بشه؟
- مشکلات زنانه
سلام ممنون ازتون بابت جواب سوالم خانم دکتر سوال کرده بودم که عفونت قارچی دارم عفونت برطرف نشده پزشکم میگه دهانه رحمت دیده نمیشه بالا رفته باید کولپوسکوپی بشی بابیهوشی تا نمونه از دهانه رحم گرفته شود
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲ماه پیش امده بودم پیشتون خانم دکترچندماهه اقدام کردم چراهنوزحامله نشدمهمه ازمایش هاموهم دیدین گفتین مشکل ندارین
- زگیل تناسلی
سلام خسته تباشی من یه دو سه ماه هست که دچار زگیل تناسلی شدم هر بار یکی دو تا ریز در قسمت لبه ها یا بالای کلتوریس در میاد میرم پیش متخصص زناک برام کرایو میکنه ولی تا خوب میشه جاش خارش میگیره دوباره در میاد دکتر گفت باید انقدر بزنی که از بین بره من تا حالا ۴ بار کرایو کردم بازم هست خواستم بدونم راه دیگه نداره میتونم واکسن گارداسیل بزنم خدایی داره کلافم میکنه خسته شدم منو راهنمایی کنید ممنون
- خونریزی طولانی بعد از زایمان
باسلام من ۵۵روز هست ک زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم گاهی کم میشه ب طوری ک فک میکنم دارم پاک میشم ولی دوباره با شدت زیاد شروع میشه چ کار باید کنم خطرناکه؟ داروی خاصی باید مصرف کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- تعیین جنسیت
- کیست تخمدان
در سونوی رحم کیست مولتی لکولار با قطر ۶۰در ۳۲ دارای سپتاهای ضخیم و اسکولاریته و استرند داخلی یعنی چه؟ ایا با قرص ضد بارداری رفع میشه میشه توضیح بدید
- خونریزی بعد از استفاده از قرص جلوگیری ب مدت دوماه برا دختران راه قطع شدن خونریزی
سلام من دختر هستم ۳۴ ساله رفتم پیش دکتر متخصص زنان بهم چند تا قرص داد،هم عفونت داشتم هم فیبروم نمیدونم چه مدلی بعد از اول بچگی پریودگی نامنظم مسخره داشتم،بعد دوماه پشت سرهم ب مدت ۲۱ روز شروع اولین قرص از شب چهارم قاعدگی بود خوردم،بعد ۱۲ روز قبل از اینکه هر دوره ۲۱ روزه میخوردم بین همون خوردن قرصا ۱۲ جلوتر پریودیم خونریزی نه کم نه زیاد داشتم الان قرصا دورم دو دوره تموم شده همش خونریزی دارم چکار کنم راهش چیه،ممنوم میشم پاسخگو باشین
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر من یه پیر دارم دوس دارم بچه دومم دختر باشه چیکار کنم؟؟
- سلام دکترخانم مجرد هستم وقتی هوس خودارضاعی میکنم رحمم بشدت درد میکند مشکل چیست میشه راهنماییم کنین
- درموردآمپول سینال اف
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باردارم دوقلو هیچ مشکلی ندارن من خیلی زود زود خود ارضایی میکنم آیا ضرری داره یا ن باعث زایمان زود رس میشه
- آزمایش ژنتیک
من مامان مهربون هستم سوالم رو تکمیل میخوام بکنم، برادر شوهر و خواهر شوهر من دارای نقص مادرزادی پا_ (پا چنبری یا کلاب فوت) هستند، اما همسر بنده این بیماری رو نداشتن و کاملا سالم هستن و حالا من در هفته ی هفتم سقط جنین رو تجربه کردم خودم هم سالم هستم، غریبه هم هستیم. دکترگفتن غالبا این طور سقط ها علتش ناهنجاری کروموزومی هستش . میخوام بدونم پ ایا این قضیه ممکنه در همسرم نهفته بوده باشه؟ یعنی تو زن همسرم این بیماری باشه اما خودشو نشون نداده و همسرم ناقل باشن؟ نیاز هست ما ازمایش ژنتیک بدیم؟ ممنون میشم خانم دکتر بنده رو راهنمایی بفرمایید.
- پردت ارتجاعی در زایمان طبیعی
وقتی پرده ارتجاعی هس چجوری بازمیشه برای زایمان نگرانم که بازنشه
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر جواب سونو نوشته ضایعه کیست مولتی لکولار به اندازه mm۳۰×۲۵در تخمدان چپ و یک کیست درموئید به اندازه ۳۶×۲۹ در تخمدان چپ جای نگرانی داره؟درمانش به چه صورت هست


