Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- وزن جنین
سلام من هفته ۳۰ بارداری هستم وزن جنین را ۱۴۰۰ گرم زده و معادل ۵۰ درصد پر سنتایل نرمال است یعنی چه
- لیزر
با سبلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر. بنده دختر مجرد 27 ساله هستم که دچار بیماری کیست تخمدان اندومتریوز شده ام. سوالی که از شما دارم این است که با وجود این کیست کدام از قسمت های بدنم را لیزر کنم؟ با وجود اینکه خیلی موهای زائد بدنم زیاد است و مشکلی برایم پیش نیاید؟ باتشکر
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
سلام وقت بخیر من ده روز پیش به علت خونریزی زیاد به دکتر مراجعه کردم ایشون به من قرص دزوسپتیو دادن خونریزی قطع شد و توی سونو کیست pco نشون میدهد الان بعد ده روز دوباره لکه بینی دارم به طوریکه هر روز قهوه ای تر و به رنگ خون پریودی نزدیکتر میشود الان من باید مصرف قرص رو ادامه بدم؟
- قاعدگی
سلام دختر من 14سالشه و حدودا دوماهه که پریود نمیشه چند ماه پیش سونو گفتم خوبه بنظر شما چیکار کنیم؟
- آغاز لقاح
آیا اگر روز بعد از نزدیکی مشکوک به انجام لقاح از شیاف ماریانا استفاده کنیم برای حامله شدن خطری ایجاد میشود ؟ ماریانا برای بهداشت و از بین بردن عفونت واژن
- سلام من تازه سونو دادم کیست سینه دارم توش نوشته توده هیپکوا هشت و نیم ضربه پنج گفتم ببینم خطری هست یانه
- درباره قرص اووبوست سوال داشتم. من سی وشش سالمه و قصد بارداری دارم. یک دختر هشت ساله دارم ولی قبلش دوبار سقط داشتم. میخواستن بدونم قرص اووبوست استفاده بکنم و از چه روزی استفاده کنم. چون شنیدم مکمل خوبیه و برای بهبود کیفیت تخمدان است
- عفونت قارچی
چه پمادهایی بایداستفاده کنم
- بقایای مانده بعدازکورتاژ ۳۰میل
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین قبلا هم پیام دادم فک کنم پیام ارسال نشده دخترم ۳هفته پیش سقط جنین ۴ماهه داشته ۲۰سالشه اون موقعه کورتاژنکرده دکتر بعد یه هفته به خاطر دردکمر دکترسونو تجویز کرده که معلوم شده خیلی بقایا مونده وکورتاژ شد والان دوباره سونوداده بازدکتر گفته بقایا مونده ۳۰میل نمیدونم میل یا خانم دکترمیشه راهنمایی کنین حالا چه پیشنهادی داری ایابادارو خوب میشه خیلی نگرانیم
- بارداری
سلام استفاده از پودر موبر یا نوره در باردارضرر داره؟
- اقدام به بارداری
سلام آیا در سیکلی که توش اقدام کردیم و استثنائا دو روز بعداز تخمک گذاریم روز اول لکه بینی و روز بعدش خونریزی شدید روز بعدش خونریزی متوسط وقط شد تاشب آیا امکان بارداری وجود دارد زودترین زمان انجام تست چه روزیه قبل ازتعویق پریودیم
- بقایای سقط جنین
سلام خسته نباشید من تو هفته ۷ ام بارداری سقط کردم و الان ۴ روز گذشته و رفتم سونوگرافی ۱۱ سی سی بقایا مانده باید چیکارکنم؟
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر سرکلاژشکمی 14هفته هستم امشب لباس زیرم زیاد خیس بود رفتم دکترمعاینه کرد گفت عفونت داری بعدش رفتم سونوگرافی گفت نرماله،بعضی وقتا خیس میشم چیکارکنم ،سونو ممکنه ندونه
- زنان
سلام من تنبلی تخمدان دارم وروزی دو تا گلوکوفاژ بعد شام و نهار میخورم،ببخشید اگه باردار بشم و متوجه نشم ،گلوکوفاژ برای جنین خطرناک نیست؟؟؟
- پودر چاقی رویال
سلام ۱۷ سالمه از پودر چاقی رویال اصل استفاده میکنم میشه بدونم تاثیری روی نازایی و پریودی داره ؟ عوارضش چیه ؟
- سلام هفته ۱۸ بارداری هستم یعنی ۱۷ هفته و ۲ روز. جفت هم خلفی هست اصلا حرکت وتکونهای جنینو احساس نمیکنم دلیلش چیه؟
- سرکلاژشکمی
سلام من الان بارداری دومم سرکلاژشکمی هستم از۴سال پیش بازنشده تواین سزارینم میتونم بازنکنم ۲اگه خاستم بازکنم مطمین شدم بچه نمیخام بالاپاروسکپی هم میش بازکرد
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر هفته بیست و چهارم بارداری هستم. تقریبا از واسط بارداریم ترشحات زرد رنگ دارم. روزی چندبار پد روزانه را عوض میکنم بخاطر این ترشحات. گاهی هم خارش دارم. برای درمان باید چکار کنم. از چه پمادی استفاده کنم؟ لطفا اسم پماد را بفرمایید.
- بارداری
سلام پریودم نامنظم بود و اقدام ب بارداری کردم و پزشک زنان قرص مدروکسی پروژسترون رو بهم دادن ک از ۱۵تا۲۵پریودم روزی ۲عدد بخورم برای ۳ماه دارو بم دادن و الان پریود شدم یعنی من تاپایان دوره ۳ماه نمیتونم باردار بشم؟


