سلام،مناسب ترین زمان برای شما،هفته ۳۶ به بعد است.البته با تزریق آمپول رسیده شدن ریه جنین،بتامتازون
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بزرگ شدن سینه
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ ساله هستم ولی رشد سینه نداشتم میخواستم بدونم راهی وجود داره برای رشد سینه
- قطع نشدن خونریزی بعد زایمان سزارین
سلام الان ۶۸ روزه زایمان کردم ،سزارین بودم ولی هنوز خونریزی دارم چه کنم؟؟؟
- سونوی وزن گیری جنین
سلام من ۲۹ هفته بارداری هستم دکتر سونوگرافی وزن جنین نوشته برم این سونو را چند هفتگی برم الان که هفته ۲۹ هستم وزن جنین اهمیت دارد برم
- پریود
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- دل درد
ایا در هفته۳۱بارداری سینه سمت راست فشار بیاره تنگی نفس داشته باشی باید چکار کنی ودلدرد شدید سوزش سر دل
- سلام عزیزم من از شما پرسیده بودم که تاریخ پریودیم 17 و شما برای قرص dupbaston گفته بودید اگر ماه قبل 17 پریود شدم و تا کنون نشدم میتوانم از امروز شروع کنم یعنی در صورت تاخیر پریود برای اولین سیکل اقدام کنم اما من ماه قبل 17 نشدم. تاریخم بهم خورده و دیر تر 17 میشم و ماه قبل 9 شدم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی کرد باشی حتما باید واسی سقط باز بشه تا جنین بتونه سقط یا حتما باید باز بشه تا سقط اتفاق بیفته
- اولین سونو در بارداری
طبق اولین روز آخرین قاعدگیم باید ۶ هفتم تموم میشد الان دیگه امروز رفتم سونو بهم دکتره گفت ۴ هفته و ۲ روزمه و همه چی نرماله مشکلی نیست اومدم خونه دیدم نوشته ساک حاملگی هست ولی جنین مشخص نیست نگرانم . پس چرا دکتره ۴ بار بهم گفت نرماله و مشکلی نداری اینم عکس سونومه . از چند نفر پرسیدم بهم گفتن توی این هفته که هستم طبیعیه ساک دیده میشه ولی جنین مشخص نیست گفتم تا ۸ هفته هم جنین تشکیل میشه هم قلبش

- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- سلام خسته نباشید من ۴۲سال سن دارم از اول فروردین خونریزی دارم تا الآن و الآن رفتم دکتر برام آزمایش بتا نوشت این آزمایش برای چی نوشته
از اول فروردین خونریزی دارم تا الان هم ادامه داره دکتر برام آزمایش بتا نوشته واسه چی این آزمایش رو نوشته
- فیبروم
سلام من ۴۳ سال دارم و سه تا زایمان داشتم الان کیست وفیبروم دارم که کیست با دارو درمان شده و فیبروم هنوز هست . در دوره ی پریود بسیار خونریزی و لخته دارم نمیخوام جراحی کنم و رحمم رو دربیارم پزشک برام آمپول دکاپیتل ۳تا هر ۲۸ روز یکبار تجویز کرده ولی گفتن که با این آمپولها یائسه میشی . آیا راه حلی برای درمان هست بدون برداشتن رحم و یائسه شدن؟
- روزه
سلام ماه اول بارداری روزه بگیریم برای جنین خطرناک است؟
- آنتی مولرین پایین
سلام.خانومی که یکسال ازدواج کرده و ۳۶سال سنش هستش با آنتی مولرین ۰/۱ ،آیا امیدی به بچه دار شدنش هستش؟بخاطر شرایطی هم که داشتن اقدامی برای بارداری نداشتن
- شما تا چند سزارین رو مجاز میدونین ؟
من ۴۰ ساله هستم. دو فرزند ۳و ۶ساله دارم . آیا میتونم باز هم سزارین بشم ؟
- لابیا پلاستی
- سلام چیکار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام وقتتون بخیر من سقط کردم و بعدش دکتر یه امپول داد که دهانه ی رحمم جمع بشه در حد لک بودم ۴ روز و الان مجدد خونریزی دارم ، چیکار کنم زودتر خونریزیم تموم شه؟
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاند
سلام خانم دکتر شما بهم قرص سیپروترون دادین گفتین از روز ۵ پریود بخورم برای مصرف دوبارش باید بمونم بعد از شروع پریود دوباره از روز ۵ پریود بخورم؟ چون داروخونه گفت ۷ روز بعد از قطع قرص دوباره بخورم اما من هنوز پریود نشدم بعد ۴ روز
- بارداری
سلام دکتر جان خسته نباشید من 12مهر فریز کردم الان منتظر پریودم ک نشدم بی بی چک زدم دیدم سریع مثبت میشه 3تام زدم بنظرتون مثبته از دارو ها نیست


