Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
میخوام بدونم سرکلاژ شکمی که به من پیشنهاد شده جواب میده به من ایا
- سقط جنین
من سقط داشتم بعد از 12 هفنه بارداری بعد با شیاف وآمپول در واقع جنین با جفت خارج شد2 بار سونو انجام دادم اولین بار بقایا به ابعاد 20*66 میل و بعد دوباره با مصرف شیاف در سونو بعدی 24*40 میل بقایا داشتم دکتر به من آنتی بیوتیک و میتل ارگونوین داد گفته بعد از 10 روز با پریود انشا.. دفع میشه الان بعد از تقریبا 6 هفته یعنی 37 روز گذشت چیزی دفع نشد آیا نیاز به کوتارژ هست
- قرص لانزو ۳۰ در بارداری
سلام خانم دکتر من معده درد شدید دارم اسید معده خیلی اذیتم میکنه ۱۱ هفته هستم دکتر بهم قرص لانزو ۳۰ داده این قرص در بارداری مشکلس برای جنین نداره؟؟
- تزریق اشتباه آمپول سینال اف
سلام وقت بخیر ببخشید من دکترم دو عدد آمپول سینال اف تجویز کرد اولی رو بردم تزریقاتی به باسنم زد نوبت تزریق دومین آمپول که رسید رفتم گفت نباید عضلانی تزریق میکرد روی شکمم زد حالا چی میشه یعنی اولی اثر نکرده یا تزریق اشتباهش باعث عوارض میشه از خانم دکتر خواهشمندم که من رو راهنمایی بفرمایند۰
- کالکشن مایع در کاویته اندونتر
در سونو تصویر کالکشن مایع دارای اکوی ظریف داخلی با حجم ۱.۵ سی سی در کاویته اندونتر دیده می شود که دیواره کاویته را از هم جدا نشان میدهد
- من زخم رحم دارم
سلام خانم دکتر.من ۲۳سالمه.تست پاپ اسمیر دادم گفتن زخم رحم داری.یکم ترشح دارم.پهلوهامم درد میکنه.کمرم و پاهام و رونامم درد داره.ولی دکتر زنان بهم دارو نداد برا زخم رحم.من چیکار کنم.چ دارویی استفاده کنم
- غربالگری اول
سلام خانم دکتر .در غربالگری تریزومی ۲۱ ۱در۲۹۳ باشه نیاز به آمینوسنتز هست؟ ۲۵ سالمه .عدد NT تو سونو ۱.۶۵ بود
- زخم رحم
سلام خانم دکتر من سه دوره برای درمان زخم دهانه رحم داروهای کرم واژینال مترونیدازول و سفترکسون استفاده کردم ایندفعه که به دکتر مراجعه کردم دکتر بهم گفت زخمت خوب نشده باید فریز کنی . خواستم بپرسم فریز عواقب نداره و آخرین را درمانه؟
- سلام من خانم چهل ساله هستم چهل روزپیش عمل هیسترکتومی انجام دادم فقط رحمم روبرداشتن تخمدان ودهانه رحم مونده الان سه روزه لکه بینی دارم طبیعیه میشه راهنماییم کنید چون دوروز بعدعمل من کامل پاک شده بودم
- انتقال جنین
بعد از انتقال جنین مصرف زردچوبه ضرر داره؟
- ژل مرطوب کننده Renorme
سلام وقت بخیر خانم دکتر ژل مرطوب کننده Renorme آیا فاقد استروژن هست وبرای پستان ضرری نداره؟ برای خشکی واژن ناشی از در آوردن رحم و تخمدانها می تونم از ژل مرطوب کننده Renorme استفاده کنم که برای پستان هم ضرری نداشته باشه؟
- دفع بقایای سقط جنین
۶هفته سقط کردم بقایای ۶سی سی دارم الان چکار کنم ۲۰روزه سقط کردم وانتی بیوتیک مصرف میکنم
- سلام من به دلیل درد زیاد شکمی سونوگرافی دادم و توش نوشته ; تصویر کانون اکوژن هتروژن با حدود مشخص 4,5cc در داخل حفره اندرومتر که فاقد جز واسکولار است , تورو خدا یعنی چی?
- سلام برای عفونت شدید واژن تا شکم.(زخم و عفونت)از چه قرصی باید استفاده کرد
- عفونت
سلام من عفونت دارم و التهاب لبه های کوچک دارم. اما امروز دیدم داخل نافم مثل یه دایره هستش و تا نزدیک بیرون هستش. عفونت به شکمم راه پیدا کرده؟ ایا خطرناک است؟
- هزینه زیبایی و تنگی واژن ؟
- دسیدوال نامنظم
واکنش دسیدوال نامنظم باسن
- بارداری
سلام من تو این ماه موهام رو کراتین کردم البته ماسک داشتم الان متوجه شدم که باردارم ایا مشکلی ایجاد میشه؟
- درباره رحم
ابعادرحم نرمال واکوی میومترنسبتاغیریکنواخت است آندومتربااکوی نرمال و ضخامت 10میلیمتررویت شد
- لکه بینی بعد اززایمان
سلام من 5ماهه پریود سزارین دم که سزا ین چهارم بود ولوله هام بستماما هنوز لکه بینی دارم ویک بار پریود شدم. دکتر یه بار هورمون بهم داد چون ضامت رحمم کم بود. بهد دوباره رفتم گفتن زیاد ده وجستیران دادن اما نخوردم حال چی کارکنم؟


