Rubella IgG,انتی بادی سرخجه موجود در بدن.که نشاندهنده ایمنی بدن است.
Rubella IgM.آنتی بادی اولیه سرخجه در بدن.در اثر ابتلای جدید بیماری
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقیه سقط
ببخشید من 3سانت باقی مانده دارم احتمال کورتاژ هست یا با خوردن قرص روجا برطرف میشه
- امپول دکاپیتیل
سلام خانمی ۵۱ ساله هستم یه کیست ۳سانتی درتخمدان راستم دارم خونریزی زیاد دارم با توجه به اینکه فشارخون بالاوجربی خون دارم و۴سال پیش سکته مغزی کردم خداروشکر مشکلی ندارم ایا صلاح میدونین ازاین امپول دکا۳/75 استفاده کنم یا از قرص وروژسترون استفاده کتم،یکماه بعد از عید میخوام عمل اسلیو معده انجام بدم باید زودتر خودمودرمان کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- شیردهی
سلام ده روزه پسرمو از شیر گرفتم سینه هام سفت و درد ناک شده شبها تب و لرز میکنم هر کاری کردم ن کم شد ن خشک میشه قرص بخورم تا خشک بشه اسم قرص هم بگین لطفا با تشکر
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر دختر من رفته بود معاینه پرده بکارت بعد از معاینه پریودش ۵ روز جلو افتاد و بعد از پایان پریود هم دوباره رفت برا معاینه اصلا واژن اش باز نمیشد دکتر گفت به خاطر استرس و ترس از معاینه قبلی واژینیسموس شده یعنی چی خانم دکتر پردش آسیب دیده ؟؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید.هفته 7بارداری هستم.حالت سنگینی و ناراحتی در معده دارم.میخاستم بدونم میتونم قرص لانسوپرازول استفاده کنم؟برای جنین خطری نداره؟
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من یه ماهه ک باردارم میخواستم سقط کنم چی بخورم یا چ امپولی بزنم ممنون مرسی
- کیست نابوتین
سلام ۴۷سال دارم و در سیکل آی وی اف قرار دادم،روز اول پریودی سونو دادم، کیست نابوتین دیده شده، باید دارو های استرادیول و انوکساپارین و آسپرین مصرف کنم، با وجود این نوع کیست داروها را شروع کنم؟
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- بی حسی واژن هنگام رابطه
سلام بنده ۴ ساله ازدواج کردم ۲بار زایمان طبیعی داشتم. از اول ازدواجم توی رابطه جنسی با همسرم اصلا هنگام دخول حسی ندارم. یعنی احساس و لذتی ندارم و به طوره دیگه ای ارضا میشم. خسته شدم و به شدت متنفر شدم ازین وضعیت. دوست دارم هم زمان با همسرم ارضا بشم. لطفا راهنماییم کنید
- سونوی بارداریانامولی
- Hpv
سلام.وقت بخیر.من 7 سال پیش مبتلا به hpv بودم که بعد از درمان بهبود یافتم.سال گذشته تست پاپ اسمیر همراه با ویروس شناسی انجام دادم.نتیجه آزمایش به این صورت بود که تمامی موارد مورد آزمایش undetectable و not applicable هست به جز یک مورد، ureaplasma urealyticun-pcr که positive بود.لطفا اگر امکان داره نتبجه تست رو بهم بگید. ممنون
- بارداری
سلام ایا عدد بتا در ۲۷ سیکل ۲۳۷ نرماله وبعداز اون ۳روز بعد این آزمایش تیتر بتام ۱۰۷۵ بود ایا نرمال است و
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- سن دختران در بلوغ
دختران باید به سن بلوغ کامل برسند تا حامله شوند معمولا چه زمانی به بلوغ کامل می رسند
- سلام همسرم قرص دپاپکس20مصرف، می کند آیا من که می خوام باردار شوم خطرناک است
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی چه جوری انجام میشه آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد حتما باید عمل باز انجام بشه یا از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه کدوم یکش بهتره
- سلام.
داخل سونو بعد سقط نوشته هترواکو حجم تقریبی 3cc. ومطرح کننده بقایای بارداری مشاده شد یعنی چی؟ایانیاز به کورتاژ دارم؟ چکارباید بکنم.
- قرص ال دی و نازایی
سلام من دختر ۱۹ ساله هستم مجردم چند سالی هست برای جوش های صورتم و هورمون مردانه ام بالاست از اسپرولاکتون و ال دی استفاده میکنم خاستم بپرسم زیاد خوردن قرص ال دی برای جوش نازایی نمیاره من مجردم ممنون میشم جواب بدید
- کیست
با عرض سلام خانوم دکتر من دوشنبه هفته قبل اومدم پیش شما و کیست اندو دارم.. دوماه قبل بهم ال دی دادین و خوردم و کیست من از 40 میلی به 28 رسیده و شما به من قرص روکین دادین تا دوماه دیگه بیام پیشتون.. سوالم اینه که ایا امکان داره این کیست کوچکتر بشه و از بین بره یا نه همیشه ازیتم میکنه و تا کی باید قرص بخورم...


