Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعیین جنسیت
سلام من مشکل بارداری ندارم دوتا دختر دارم میخوام دوقلو پسر دار بم آیا شما ای وی اف انجام میدید ومراحل و مدت زمانش چقدره با هزینه یا شما ه که سوالامو بپرسم آخه راهم خیلی دوره ممنون میشم جوابمو بدید
- Ivf
سلام من ۵ شنبه پانکچر شدم و دیروز انتقال جنین انجام دادم از بهمن ماه هم اینوفولیک و پرینامکس(new mum) و فولیک اسید میخوردم میخواستم بدونم الان هم باید در کنار پروژسترون و استرادیول و پردنیزولون اونها رو ادامه بدم؟
- ivf
سلام .من ۲۸ سالمه و لوپوس دارم و کلیه های من نیز درگیره .بعد از گذشت چند سال دکترم چند ماه دیگه بهم اجازه بارداری داده با توجه به اینکه فرصت بارداری برای من نسبت به خانم های بدون لوپوس کمتر هست ایا من میتونم با روش ivf برای دو قلویی اقدام کنم ؟اصلا این روش مناسب من هست؟
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام من ۹ روزه انتقال دادم . از نه۹ روزه ک من بجایی اینکه قرص استرادیول و هر ۱۲ ساعت بخورم روزی یکی میخوردم و بجاش قرص ب کمپلکس میخوردم .تاثیری ک بر جنینم نداره ؟؟
- Ivf
خانم دکتر من پس فردا عمل تخمک کشی دارم امروز تست کرونا دادم مثبت شده ولی هیچ علائمی ندارم .آیا عمل ای وی اف و پانکچر به تعویق میفته ؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید من روز 7 بعد از انتقال جنین هستم و روز 23 پریوزم انتقال انجام گرفت. الان قرص استرادیول روزی 6 عدد و دوفاستون روزی 2 عدد و شیاف پروژسترون روزی 2 عدد مصرف میکنم. امروز موعد پریودم بود که نشدم. میخواستم بدونم پریود نشدنم به داروهایی که مصرف میکنم داره یا انتقال جنین موفق بوده؟
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- IVF
همسرم ازمايش شكستDNA داده و ٧٢ درصد معيوب هست اسپرم دوبار انتقال جنين داشتم. ناموفق ايا دليلش ميتونه اسپرم معيوب باشه
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- امپول لوپرومر
سلام خدا قوت برای قبل انتقال جنین امپول لوپرومر تجویز کردن که ضخامت رحمم بالا بره یه دوز زدم دوز بعد رو گفتن ۲۸روز بعد تزریق کن و ۱۴روزبعد از تزریق امپول دوم به مرکز مراجعه کن آیا اون موقع که برم منو وارد سیکل انتقال میکنن؟؟
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- سزارین
با سلام خانم دکتر عزیز اگر با شیوه آی وی اف بخواهم باردار شوم با توجه به سن 40 سالم آیا خطری در حین زایمان خونریزی رحمی یا آمبولی مایع آمونیوتیک یا افت پلاکت خون یا جمع نشدن رحم منو تهدید میکنه خانم دکتر عزیزم خیلی بچه دوست دارم ولی میترسم خدای ناکرده بعد از عمل دچار خونریزی شدید بشم و جانم رو از دست بدم.
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- هیسترسکوپی و prpرحم
سلام مصرف قرص امگا٣ و E دو روز قبل عمل و روز بعد عمل استفاده كردم آيا تاثير منفي روي نتيجه عمل ميگذارد، اين عمل براي قبل انتقال جنين فريز انجام دادم .
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید


