Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست هموراژیک
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه سقط جنین داشتم حالا تخمدان چپ کیست هموراژیک داره سایزش ۴۶در ۳۵ میلیمتر هس دکتر برام دارو تجویز نکرد آیا این اندازش میشه بترکه یا باید عمل شه
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر . دختر 20 ساله هستم . متاسفانه اخیرا متوجه حالت بد لب های خارجی آلت تناسلیم شده ام . هم بزرگ هستند هم کبود . وموقع ورزش یا پوشیدن لباس های تنگ باعث درد میشه . و چند سال پیش در همین ناحیه نزدیک کلیتوریس یه جوش بزرگی زده بود که باعث شده بود نتونم راه برم اما بعد از خوابیدن جوش الان تبدیل به گوشت اضافه در اون ناحیه شده . و تحقیقاتی که برای ترمیم این ناحیه انجام دادم با جراحی لابیا پلاستی روبه رو شدم . و فهمیدم خیلی ها همین مشکل رو دارن . میخواستم بدونم میتونم پیش شما این عمل رو انجام بدم ؟ من با مامانم اصلا راحت نیستم روم نمیشه بهش نشون بدم . تو رو خدا جوابم رو بدید . میخوام سریعتر مراجعه کنم :-(
- خونریزی بعد از انتقال جنین
سلام خسته نباشید...من ۳روز پیش ۳تا جنین انتقال دادن برام از روز دوم درد پریودی داشتم و خونریزی آیا این به این معناست که جنینها دفع شدن ...طبیعیه یا نه
- سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر بنده ۲۳ سالمه و پلی کیست دارم و تخمدان ها کیست های ریز دارن و ادنوم بدون ترشح هم دارم یه مدت پیش آزمایش پرولاکتین دادم که از رنج آزمایشگاه بالاتر نبود و مشکلی نداشت دو سه بار هست ک قبل از عادت ماهیانه ترشحات قهوای رنگ همراه با ترشحات طبیعی واژن دارم و درد زیر شکم الیته این ترشحات بدون بو هستن و من همیشه قبل از اینکه عادت ماهیانه بشم چند وقت قبل روی ران سمت راست پام درد میگیره و تا زانو و ساق پام درد میگیره اما شکم دردی که با ترشحات قهوهای رنگ بسیار منو نگران کرده میخواستم بدونم این مسئله مهمی و ممکنه مربوط به کیست ها باشه؟ چون در صفحات وب نوشته بود میتونه به دلیل پارگی کیست ها باشه!!
- زگیل تناسلی
از چه راههایی به زگیل تناسلی مبتلا میشیم من و شوهرم هر دومون داریم ولی به غیر با هم با کسه دیگه ای رابطه نداشتیم
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- خونریزی بعد قرص درسبلا
سلام من برای جلوگیری از قرص درسبلا استفاده کردم ولی دوره اول مشکلی نداشتم و دوره دوم قرص خونریزی پیدا کردم الان هم حتی بعد از قطع قرص هنوز خونریزی دارم لطفا راهنمای کنید
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من سه ماهه پریود نشدم برای تنظیم پریودیم دکتر برام امپول فشاری برا پریودی وقرص سیبل تجویز کرد. روی بسته نوشته روزی یک و توضیح دیگه ای ننوشته بود. از چه روزی باید قرصارو مصرف کنم؟وقتی پریود شدم یا از الان؟ ممنون میشم
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- قرص جلوگیری
سلام من پنج روز دیگه میخام برم اعتکاف و نزدیک زمان پریودی من است اگر مریود بشوم دیگه نمیتونم برم میشه از قرص مدروکسی پروژسترون ۵ استفاده کنم برای جلوگیری لطفا زود جواب دهید
- ترشحات
سلام روزتون بخیر.حدود سه هفته هست که ترشحات بسیار زیاد رقیق و کمی زرد رنگ دارم. به همراه بوی شبیه ماهی.رقیق بودن آن شبیه ادرار است. ۴۵ساله و متاهل هستم. ممنون میشم داروی مناسب بفرمایید.
- مصرف قرص روکین
سلام خسته نباشید ایا بعد از رابطه هم میشه از قرص روکین برای پیشگیری استفاده کرد ؟ تا چند روز بعد استفاده کنیم باردار نمیشیم ؟ یک روز قبل از رابطه میشه استفاده کرد؟
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- هورمونی
سلام من دو سال هست که عادت ماهیانه به مدت ۲۴ ساعت در طول یک ماه هست و دوروز بعد به صورت لکه .و اسفند ماه آزمایش دادم که گفتن یه مقدار هورمون مردونه فعال شده فینو اسکار تجویز شد خوردم و ریزش مو قطع شد الان به مدت یک ماه هست که دور لب و کنار لب جوش های چرکی و دردناک میزنم و خیلی عصبی و بی حوصله هستم میخواستم بدونم این مشکل میتونه هورمونی باشه یا نه ممنون
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- Routinfollowup
سلام جوابش یعنی چیRoutinfollowup
- واکسن کووید و بارداری
سلام من میخوام اقدام به بارداری کنم . میخوام بدونم باید واکسن بزنم قبلش یا خیر؟ آیا بعد از زدن واکسن باید زمان بگذره؟ اگر واکسن نزنم مشکلی پیش میاد؟
- اولین خونریزی بعد از برداشت پولیپ
سلام وقت بخیر ۳ هفته پیش عمل هیستروسکوپی برداشت پولیپ داشت بعد از ۳ هفته پریود شدم ۳ روز خونریزی خیلی شدید و درد دل و کمر خیلی شدید دارم آیا طبیعی است


