Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن کزاز
سلام .اگر واکسن کزاز رو ۳سال پیش زده باشم .و بعد سه سال در بارداری دوباره زده باشم مشکلی پیش میاد؟؟؟
- طول سرویکس
سلام...۲۵هفته و۴روز طول سرویکس ۳۴..خواستمبدونم طبیعیه؟
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام من34سالمه یه پسر8ساله دارم1سال ونیم اقدام به بارداری دارم امابی فایده بوده سونوداخلی شدم متخصص زنان گفت ضخامت رحمت خیلی بالاهست قرص لتراکس داده گفته روزی یکی تا12روز بخورم.ایاتأثیرداره دربارداری وجنسیت؟ دخترمیخوام. نگفته توی پریودی بخورم الان1هفته اززمان پاکیم میگذره
- تهوع بارداری
سلام وقت شریف تون بخیر حدوا شش هفته باردار هستم چند روز پیش به مطب مراجعه کردم چند روزی هست ک حالت تهوع شدیدی دارم اصلا نمی تونم نهار یا شام بخورم ممکنه بهم دارو معرفی کنین خیلی اذیت میشم
- رنگ مو
سلام خسته نباشی من باردارهستم ۱۴هفته هستم میخوام وسمه بزنم به موهام ضرر نداره
- بارداری
سلام تازه باردارم. استفاده از اسپری ضدعفونی الکل ۷۰ درصد برای دست در بارداری ضرر داره یا نه . ممنون ایا از پوست جذب میشه برا جنین ضرر داره .
- بارداری با وجود پولیپ رحم
من سی سالمه و برای دومین بار میخوام اقدام به بارداری کنم ولی پولیپ رحم 7میلی دارم که بدون علایم هست آیا میتوانم باردار بشم خطر سقط اینا نداره
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشیدمن ناخواسته باردارشدم الان دوماهه هستم آمپول سقط زدم دیروزدرد داشتم الان امروزهیچ دردی ندارم یعنی اثرنکرده
- سلام خسته نباشید.درهفته ۶بارداری هستم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم مامابرام سونوگرافی ترانس واژینال نوشت.درسونوگرافیضربان قلب جنین نرمال بودفقط یک ناحیه هیپواکوبه ابعاد۴*۱۱دراطراف ساک بارداری به نفع هماتوم دیده شد.الان بیدچه کارکنم .ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- سقط جنین
علت اینکه در ۸ هفتگی قلب جنین تشکیل شده و مشکلی نداشته ولی در ۱۳ هفتگی که برای سونو NT رفتم جنین اصلا وجود نداشت و تنها ساک حاملگی رویت شد چی میتونه باشه؟ ( در ضمن من واکسن کرونا هم اوایل بارداری زده بودم)
- آیا وزن مادر در نتیجه آزمایش غربالگری مرحله اول بارداری تاثیر دارد؟
سلام ببخشید ی سوال داشتم میخواستم بدونم وزن مادر در نتیجه آزمایش غربالگری مرحله اول تاثیر داره؟ امروز که ۸ تیر ۱۴۰۴ هستش رفتم آزمایش غربالگری مرحله اول ولی تو آزمایشگاه وزنمو اندازه نگرفتن و منم وزنی که ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۴ تو مطب دکتر اندازه گرفته بود رو گفتم درواقع وزن رو تقریبی گفتم و وزن دقیق اون لحظه آزمایش رو نمیدونستم چون وزنمو اندازه نگرفتن منم وزن ۲۷ خرداد گفتم، میخوام بدونم اگه وزن دقیق نباشه تو نتیجه آزمایش غربالگری مرحله اول تاثیر داره؟
- سنوگرافی
سلام من دو ماه پیش ی کیست ب ابعاد 4سانت داشتم امروز سنو گرافی دادم همه چی نورمال بود فقط من یه چی متوجه نشدم نوشته Rto=25×14mm و Lto=28×14mm این ینی چی این کیسته؟فقط همینو نوشته بقیه چیزا نورمال و اوکی بود
- تاثیر قرص مدروکسی بر بارداری
سلام.بنده تقریبا یکسال بود که پریودم بی نظم شده بود و ۵روز ۵روز عقب می افتاد بعد از مراجعه به پزشک و دادن آزمایشات مختلف برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرد من هم روزی ۲تا در ده روز خوردم.در ضمن من جلوگیری طبیعی می کنم و دارای سه فرزند دختر هستم.متاسفانه بعد از خوردن این قرص حامله شدم و الان استرس زیادی دارم چون می خواستم با برنامه ریزی دارای فرزند پسر شوم.آیا خوردن این قرص تاثزر در جنسیت نوزاد دارد
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- قرص لتروزول برای سقط
سلام خسته نباشید.. باردارم تقریبا هشت هفته ک قلب جنین تشکیل نشده برای سقط رفتم بیمارستان ک دکتر بهم قرص لتروزول داده هر هشت ساعت دو عدد بخورم.. امکان داره با این قرص سقط بشه یا ن.. ممنون
- سقط
سلام من پنج ماهع باردارم بنا به دلایلی میخام سقط کنم میخاستم بدونم با قرص ایا میشه راه حلی هست یا جراحی و اینا نیاز هست؟اصلا نمیتونم نگه اش دارم واقعا وگرنه ک حال خودمم بده بچمم خیلی کوچیک تازه شکمم داره میاد جلو یکم
- اقدام به بارداری
سلام من 6روزپریودیم عقب افتاده بود بعد 6روز پریودشدم همش لکه های قهوه ای داشتم روزچهارم پاک شدم تواین 3روز قطع وصل میشد مریضیم در هم نداشتم امکان داره باردار باشم الان که پاک شدم یکم زیر دلم درد میکنه
- بارداری
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و الان یک ماه خوردی از رابطه باش گذشته و تی ای ماه من حالت تهوع و دل درد داشتم و الان چند روزی هم هست ک سینه درد دارم یا زیر شکمم نبض میزنه امکان بارداری هست
- کیست
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم این ک کیست کورپوس لتئوم باعث میشع باردار نشیم!؟
- انقباض رحم
سلام حانوم دکتر. هفته ی سی ودو بازداری هستم. از یک ماه قبل در طول روز که گاهی زیر شکمم درست خط سزارینم و اطرافش منقبض میشد خیلی جدی نگرفتم. الان تقریبا هر ساعت یکی دوبار اینجوری رحمم سفت میشه. ایا نشانه زایمان زودرس هست؟


