Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هورمون
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم بخاطر مشگل هورمونی ۲ سال قرص اسپیرولاکتون و سیپرتون کامپاد خوردم برای جوش صورتم خوب شده ایا ممکنه بعد از قعط کردن قرص جوش هام دوباره برگرده؟؟ ترو خدا جواب بدید
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاند
سلام خانم دکتر شما بهم قرص سیپروترون دادین گفتین از روز ۵ پریود بخورم برای مصرف دوبارش باید بمونم بعد از شروع پریود دوباره از روز ۵ پریود بخورم؟ چون داروخونه گفت ۷ روز بعد از قطع قرص دوباره بخورم اما من هنوز پریود نشدم بعد ۴ روز
- بلوغ زودرس
سلام دختر من ۹ سالشه و ۳ ماه پیش علائم بلوغ داشت دکتر غدد بردم وآمپول واریوپپتیلو محلول خوراکی ال آرژنین براش نوشت و الان ۳ تا آمپول زده ولی با تحقیق متوجه شدم که ممکنه این آمپول ضرر داشته باشه من میتونم بعد از این ۳ تا آمپول دارو رو قطع کنم ودیگه ادامه ندم ؟؟؟ اتفاقی نمیفته ؟؟؟
- توده مجاری ادراری
باسلام به مدت چند ماه روی مجاری ادراریم احساس برآمدگی میکردم امروز دیدم که یه برآمدگی سفید رنگه.توروخدا کمکم کنید خیلی میترسم.درضمن دختر هستم
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ۷ماه قرص دوفاستون برای تنظیم قاعدگی مصرف کردم الان قصد بارداری دارم باز هم ادامه بدم یا قط کنم ۳۴سالم...ممنون از پاسخگوییتون
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون از شما بابت این سایت عالی ، خانم دکتر من یه زمانی که ناآگاه به بیماری خودارضایی مبتلا بودم ولی الان خداروشکر که توبه کردم یک روز که عمل خودارضایی رو انجام دادم فردای اون روز یه لکه ترشحی قهوه ای مانندی دیدم همون روز که دوباره خودارضایی کردم تو ترشح سفید رنگ یه رگه خونی قهوه ای دیدم و متاسفانه بعد اون دوباره همون روز خودارضایی انجام دادم و ترشحم به صورت صورتی و قهوهای رنگ و آبکی مانند بود ،خانم دکتر من واقعا شرمنده هستم بابت این سوال اگر میشه بگین این ترشحات نشانه آسیب به پرده هست ؟؟و اینکه تمام خودارضایی های من فقط فقط به صورت مالشی هست و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد بدنم نکردم اگر میشه بگین پرده بکارت سالم هست یا خیر ؟♡
- سلام من بانامزدم ازمقعددوباررابطه داشتم دردداشتم میتونم ازپماددالاوگ استفاده کنم برای مقعد
- پریودی
سلام وقتتون بخیر بنده پریودم یکساله تغییر کرده از 5 روز تبدیل شده به ده روز، آخرین بار تیر سونو و ازمایش دادم خوب بوده ولی اردیبهشت تنبلی تو سونوام تشخیص دادن ولی تیر باز سونو دادم خوب بوده و این مدت دوماه روکین و سه ماه سیپروترون کامپاند خوردم که تغییری نکرد پریودم یعنی تا ماه قبل من قرص میخوردم یکماهه قرصم قطعه ولی این ماه که پریود شدم تا روز سوم فقط خونریزی داشتم یعنی شب روز سوم قطع شد. پریودم بهمن پارسال هم یبار اینجور شدم شب سوم قطع شد ولی روز پنجم در حد چندثانیه باز خون اومد. چندبار دکترم رفتم چندتا دکترا گفتن نمیخواد قرص بخوری یه دکتر بهم قرص داده و اخرین دکتر قرصمو قطع کرده بجاش ویتاگنوس داده الان نمیدونم چیکار باید بکنم اخرین دکتر گفتن اگه خودت پریود شدی بدون نیاز به قرص نیست نیاز نیست دیگه دارو بخوری ولی تو این یکسال برای بار دوم الان پریودم روز چهارم قطعه اصلا باید چیکار کنم باز واقعا درمونده شدم دیگه قد و وزنمم خوبه قدم 173 وزن ۶۹ علائم تنبلی هم اکنه و مو زائد زیر چانه ندارم و زیر ناف مو زائد دارمکه فکر کنم چند سالی هست اینجور ریزش موهم بیشتر اوقات همیشه داشتمچون کم خون شدیدم ممنون میشم کمکم کنید اصلا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
- درد مثانه
سلام دخترم13سالشه در هنگام پریدش درد در مثانه دارد علتش چیست و چی بخورد تا خوب بشه
- مراقبت بعد از سزارین
سلام خسته نباشین من دوسال پیش زایمان کردم سزارین بعدش هنوز پیش هیج دکتر زنانی نرفتم خواستم بدونم حتما برا چکاب باید برم؟مشکلی داره ک این مدت نرفتم؟
- پاسخ مثبت آزمایش اچپیوی
من آزمایش پاپاسمیر و اچپیوی دادم که پاپاسمیر منفی و اچپیوی مثبت شده است، اعداد اچپیوی مثبت ۳۱،۳۳،۳۵،۳۹،۴۰،۴۲ هستند. سن من ۳۶ سال است و خیلی نگران شدم، لطفا راهنمایی کنید، سپاس فراوان.
- ناباروری
با سلام. تخمدان پلی کیستی دارم دوماه که قرص متفورمین روزی ۱عدد استفاده میکنم تا چند ماه باید استفاده کنم؟ و آیا امکان بارداری با قرص متفورمین وجود داره؟
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ ساله هستم الان حدود یک سال ازدواج کردم قبل و بعد ازدواجم هنگام پریود درد زیر شکم و درد مقعدی زیادی دارم وحتی نشتن در روز اول واسم سخت است والن هم پنچ ماه که قصد بارداری دارم ولی بارداری صروت نگرفته و پریود هم نامنظم هست
- ضربه به کمر
باسلام، دخترم 12ساله است، ضربه به پشتش خورده وخونریزی داشت تاهفت روز وقطع شده اما ماه بعد دیگه خونریزی نداشته، من باید چکارکنم دوست ندارم دراین سن برای معاینه ببرمش دکترلطفا جواب بدیدچون خیلی استرس دارم
- هورمون مردانه
سلام دوست من ۱۶ سالشه و دختره میخاد هورمون تسترون تزریق کنه ( هورمون مردانه) چ اتفاقی براش میفته بعد از تزریق?
- سلام یرای تشخیص پریود نامنظم باید چه آزمایش های انجام بدم تا معلوم بشه مشکل از کجاست
- توده اکوژن و هتروژن در لوب چپ و راست کبد
با سلام در لوب چب کبد توده اکوژن و هتروژن به ابعاد ۵۰*۴۰*۴۴و در لب راست ۳۱*۲۵*۱۸رویت شده معنی این چیست دکتر؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/


