Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در مورد حاملگی
س وقت بخیر خانم دکتر من بعد زایمان اونم دوقلو دوباره بار دار شدم ولی همسرم از داشتنش خیلی ناراحته و میگه باید سقط کنی راه کاری لطفا بهم ارائه دهید
- جایگزین داروی استروژن کونژوگه
آیا جایگزینی برای داروی استروژن کونژوگه هست چون هرچی گشتم پیدا نکردم ؟
- مصرف دارو در بارداری
سلام آیا مصرف قطره بتامتازون چشمی و اشک مصنوعی در زمان بارداری ایرادی داره یا نه ؟
- واژن
سلام ازچه کرمی برای روشن شدن واژن استفاده کنم که دائمی باشه
- کیست داخل شکم جنین که داخل اعضای شکم نیست خطرناک است
سلام من هفته ۳۳بارداری هستم سونورفتم دکترم گفتن که سه عددکیست در بالای مثانه دیده شده احتمال ۷۰درصدتااخرزایمان جذب میشود خواستم بدونم که اگر جذب نشه خطرناک هست برای بچه ونیازبه جراحی داره؟
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر،بهم آزمایش سقط نوشته بودین،1ساله پیش همشو داده ام فقط 3تاشو ندادم ،اگه قبول کنین 3تاراهم بدم بیارم نگاه کنین؟
- عفونت واژن
لطفا جواب سوالم رو بدید
- با سلام من امروزروز ۵ انتقالم هست تا الان استرادیول ۲ هرروز ۵ عددمصرف کردم ولی الان پیدا نکردم میتونم بجاش استرومارین مصرف کنم
- نازایی
سلام خانم دکتر من سرکلاژ شکمی کردم و چند ماه بعدش رفتم اقدام الان دوماه ولی باردار نشدم رفتم دکتر زنان بهم میگه احتمال داره دهانه رحمت موقعی ک دوخته شده باشه زیاد تنگ شد و اسپرم نمیتونه وارد بشه باید آی یو آی بکنی یعنی احتمالش هست بخاطر سرکلاژ باشه در ضمن من مرتبه پریود میشم و لخته ازم دفع میشه اگه تنگ شده بود چطور اینجوری لخته ازم دفع میشد الان خیلی ناراحت من دوس دارم طبیعی باردار بشم لطفاً بگید چکار بکنم فقط دوماه ک جلوگیری مو قطع کردم
- بقایای سقط۲
سلام وقت بخیر ۱۰ روز پیش سقط داشتم که روز دهم سونو انجام دادم که براتون میفرستم ساختمان هیتروژن به ابعاد۸*۲۳ mm در داخل کاویته آندومتر رحم بدون واسکولاریته واضح دیده شد.(بقایای بارداری)
دکترم ۳۰ عدد متیل ارگونین تجویز کردن روزی سه عدد گفتن بعدش برم سونو.ولی من خونریزی که اصلا ندادم گاهی فقط تیکه های خیلی کوچک قهوه ای دفع میکنم.همونم داره کم میشه.راهنمایی میفرمایید. - کیست تخمدان سمت راست
سلام من اقدام به بارداری کردم نشد رفتم سونو گفتن کیست تخمدان اکو فری هست سمت راست با چه دارویی رفع میشه مبتونم باردار بشم دوماه پریود نشدم
- راهنمایی
سلام خسته باشید ادنوم هیپوفیز_پرولاکتین ۲۸_کیست تیرویید(از استرس ایجاد شده و تیرویید نرمال است) و کیست های ریز تخمدان دارم اما با دو فولیکول۱۲ و پریودیم مشکل خاصی نداره آیا مصرف سیگار برای من ضرر داره؟ بخاطر ادنوم هیپوفیز، مصرف سیگار خطرناکه؟تاثیری داره آیا
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،تو هفته ۲۷ بارداری هستم چند روز هست که اسهال دارم چه کار کنم که اسهال متوقف بشه ؟چه چیزی هایی باید مصرف کنم ؟و آیا دارویی میتونم مصرف کنم برای بند اومدن اسهال ؟ممنونم.
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- احتمال بارداری در پریود
سلام ، اگر بعد رابطه پریود بشیم ، احتمال حاملگی هست؟؟ از کجا بفهمیم خونریزی برای لانه گزینی هست یا پریود؟؟؟
- جنسیت
سلام، وقت بخیر خانم دکتر، من دو دختر دارم، و می خوام اقدام به بارداری مجدد کنم ،خودم و همسرم تمایل به داشتن فرند پسر داریم، در این مورد میشود راهنمایی بفرمایید.چند ماه قبل باید برنامه داشته باشیم، اگر نیاز به مراجعه حضوری هست بفرمایید.
- سونو رحم برای بچه دار شدن
میومتر هتروژن رویت،کانون های اکوزن وکیست های ریز در میومتر رویت شد میتواند آدنومیوز منتشر باشد


