Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایشاپکا
سلاماگردرازمایشاپکاپایینباشهنشانهچیست؟یعنیزنمشکلخودایمنیدارهیازنومردخونهاشونبهمنمیخوره؟بنده۴تاسقطمکررزیردوماهگیداشتم ازمایشاپکادادمخیلیپایینبود
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- برای درمان دارویی هایپرپلازی ساده تاچندوقت باید روزی دوعدد دوفاستون از روز پانزده پریودی بخوریم ، یعنی چندماه
- انتقال جنین
با سلام من روز چهار انتقال هستش علت کمر درد چیه؟
- رحممممم
سلام من چند وقت پیش سوال زیر رو ازتون پرسیدم و شما گفتید دهانه رحم هست الان برام سوال پیش اومده آیا این موضوع که نشانه افتادگی رحم نیست ؟؟؟ ((((امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است رو حس کردم ))))
- هاییو اکو هتروژنم
سلام من ۳۸ سال دارم میخوام بدونم که اینی که تو سنو گرافی انجام دادم خطر داره نیاز به عمل داره یا با دارو رفع میشه و چه دارو باید بخورم اینی که تو سنو نوشته اینه دو سه ناحیه هاییو اکو هتروژن به دیامتر بزرگی ۱۱ مم در بادی رحم جواب بگین ممنون
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳روزه از پریودم گذشته هم حس میکنم یه چیزی کوچیکی هست اذیتم میکنه،آیا حامله هستم؟
- ریسک سندروم داون
سلام حانوم دکتر . هفته ی دوازده بارداری هستم آزمایشات غربالگری اول رو دادم ریسک سندروم داون رو حد وسط تشخیص دادن ۱:۷۴۷ . اندازه ی nt:1.3 هست بقیه ی موارد سونو و آزمایشات نرمال هست . سن من هم ۳۷ هست. بارداری اولم هست تو فامیل من و همسرم هم مورد دوان وجود نداره. الان چه راهکاری برای من پیشنهاد میکنین؟ چیکار باید بکنم؟
- بارداری
سلام من تخمدان چپم گرفتگی دارد ولی تخمدان راستم سالم است دوفولیکول ۲۰ و۲۵ آزاد کرده آیا بارداری بااین دوفولیکول امکان پذیراست
- عمومی
سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و وقتی پریود میشم هیچ وقت درد نداشتم ممکنه خطر ناک باشه ؟
- پریدی
سلام دکتر جان وقتتون بخیر 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وکیست داخل تخمدان 6ابان پریدشدم هنوز نشدم ودوست دارم اقدام به بارداری کنم دکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داد گفت از14پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم ومن شروع کردم به خوردن قرص پریدهم نبودم وقرص روخوردم تاپریشب حالا هنوز پرید نشدم مشکل ازچیه؟؟ پریدمیشم صبرکنم ؟میشه ادم پریدنشه واقدام به بارداری کنه ؟؟مرسی دکترعزیزم
- عدم خونریزی در رابطه جنسی
با سلام بنده حدود ۷ ماهی میشه عقد کردم اوایل رابطه که داشتم خیلیم کم بود یعنی تا کمی از سر آلت بعد یواش یواش مقدارش رو بیشتر کردم تا خود سر آلت اما خونریزی نداشتم چندماهی تا همین حد بود الان از سرالت بیشتر شده فقط یک بار انجام دادم اینو بازم خونریزی نداشتم هنوز دخول کامل ندارم علتش چی میتونه باش ؟؟؟؟
- پاسخ به سونوگرافی
رحم با ابعاد 85ضربدر32میلیمتر با اکوی میومتر نرمال آندومتر13میلیمتر علی رغم AUBدر مقطع طولی مشاهده شده تخمدان راست ابعاد و اکوی نرمال داشته و حاوی چند فولیکول ریز باحداکثر متر ۸ میلیمتر می باشد تخمدان چپ ابعاد واکوی نرمال داشته با حاوی چندفولیکول ریز با حداکثر دیامتر ۶ میلیمتر میباشد میخواستم بپرسم این مریضیش چیه خیلی ضرر دارد؟ و به نازایی ربط دارد یا نه؟
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- نزدیکی
سلام خانم دکتر بعد از عمل جراحی برداشتن رحم چه مدت بعد می توان نزدیکی کرد ؟
- سلام وخسته نباشید ببخشید سوال من درمورد قرص ال ای دی هستش که ازموقعی که داخل واژنم میکنم برای جلوگیری از بارداری واژنم به خارش وسوزش افتاده میخواستم ببینم این سوزش وخارش ربطی به قرص ال ای دی داره یانه وهمچنین مصرف قرص ال ای دی از طریق مقعد مطمئن هستش یانه برای جلوگیری از بارداری
- سقط
سلام من هفته ۱۶ کیسه ابم پاره بشه ممکنه بچه زنده بمونه یا نه؟ کیسه اب پاره بشه برم بیمارستان چطور بچه رو در میارن عمل یا کورتاژ
- کیست سینه چپ
سلام من امروز سونو دادم در سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد 2☆5 میلیمتر دیده شده میخواستم بپرسم این خطرناکه ؟؟ ممنون میشم جواب بدین
- تزریق سیگنال اف در ساعت اشتباه
سلام من چندروز اشتباهی آمپول سیگنال اف رو که دکترم گفت ساعت۱ظهر تزریق بشه،۹صبح تزریق کردم مشکلی در روند درمان من پیش نمیاد؟؟؟
- سردرد
سلام من 38 سالمه یکسال پیش برای بار سوم سزارین کردم و سه فرزند دارم طی این یکسال هرروز سردردهای خیلی شدید دارم که گاهی به مسکن هم جواب نمیدن خشکی و درد مفاصل هم دارم و حرص هم زیاد میخورم صورتم هم پر از جوش شده طی این یکسال یکبار پریود شدم.خانم دکتر علت و درمان این سردردهای من چیه لطفا کمکم کنید😭😭.هفته پیش آزمایش چکاپ دادم که مشکلی نداشتم


