Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام پریودم با ده روز تاخیر شروع شده و حالا تموم نمیشه قهوه ای رنگه و اصلا شدی نیس
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- کیست تخمدان با ابعاد ۲۱در۱۷با سطح کمتر اکوژت در تخمدان راست ایا خطرناک است
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- اندومتر
من سونو دادم و ناحیه هایپو اکو هتروژن بروی اندومتر ۲۷×۱۲mm دیده شده و لوله رحمی prominentو کیست اکو سپتای داخلی با ابعاد ۲۲×۱۴ م چکار باید بکنم جراحی نیاز داره یا خیر با توجه به اینکه سابقه چسبندگی هم دارم
- تشریح ماموگرافی
دانسیته بافت فیبروگلاندولر پستان ها غیر یکنواخت و آسیمتریک و به صورت patchy مقداری افزایش نشان می دهد ACR 1_11 لنف نودهای دژنره در نواحی آگزیلری مشهود است
- عفونت
همرا پریودیم عفونت میاد خانم دکتر چکار بکنم برای شرایط کرونا نمیتوانم با بچه کوچک دکتر برم
- آیا قرص نورم اسکین باعث نازایی میشود ولی من مجرد هستم
- پریود
سلام خانم دكتر وقت بخير من چن وقته وقتي پريود ميشه باعث ميشه واژنم بسوزه دليلش چي ميتونه باشه؟
- سلام من سرگیجه وسردرد داشتم رفتم ازمایش گفتن کم خونی داری گلوبولهای سفیدت پایین فرستادن سونوگرافی به خاطر خونریزی شدید در قاعدگی الان تو سونوگرافیرحم دارای ابعاد بزرگتر از حد نرمال۴۶* ۱۱۶ میلیمتر اکوی میومتر هتروژن است تصویر فوکوس های اکوژن ونواحی هایپواکوی به صورت منتشر در میومتر رویت شده که مطرح کننده ادنومیوزیس منتشر در رحم می باشد یک میوم اینترامورال به قطر ۷میلیمتر در جدار قدامی فوندوس رحم رویت شد
ایا خانم دکتر این سونوگرافی مشکل زیادی داره من میترسم
- سلام ایامن چون درسن ۵۳ سالگی ودخترهستم الان ازررابطه جنسی سخت داشته باشم چون قرض ضدافسردگی میخورم تمایل جنسی خیلی کم دارم ایامیتوان برای تولین باررابطه خوبی داشته باشم بامتوجه به مصرف قرص افسردگی
ایارابطه جنسی برای اولین باردرسن ۵۴ سالگی ممک اسن به سختی ودردباشد)
- ترشح عفونی
با سلام خدمت شما وممنون از اینکه به سوالات ما جواب میدید ببخشید من Ivfانجام دادم روز دوم ترشح عفونی شکل یکبار داشتم ممکنه این ترشح مربوط به ناموفق بودن Ivfمن باشه یا طبیعی هست و اینکه موقع حرکت کردن دردهای زمان پریودی دارم علت این درد ها به خاطر استفاده از داروهاست یا میتونه علت بارداری باشه ؟ممنونم
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ،دوماهه سقط کردم رفتم سونو بقایاداشتم ،الان یه تیکه خیلی بزرگ وضخیم افتاده ازم به نظرتون دفع شده
- مصرف کرم در بارداری
سلام خانم دکتر . من در هفته ۱۶ بارداری هستم . میتوانم کرم مرطوب کننده ایروکس کودکان برای صورتم و کرم ترک پا جی برای پاشنه پا استفاده کنم ؟ ضرر ندارند؟
- یائسگی مصنوعی زودتر از موعد به دلیل فیبروم
سلام بنده 50ساله هستم 5مرتبه آمپول برای یائسه شدن زدم ولی از 28اسفند به مدت 2ماه نزدم و2بار پریود شدم آیا میتونم دیگه آمپول ها رو نزنم چون ریزش موی شدید گرفتم .آیا عوارضی ندارد که بعد از 5ماه زدن دیگه نزدم؟باتشکر از پاسخگویی شما خانم دکتر
- درمان میوم رحمی ونازک شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید؛ من میوم رحمی یاهمون فیرم دارم وخونریزی قطع نمیشه ، امپول پروژسترون دوتا زدم یه هفته قطع شد دوباره شروع شده دکتربرام امپول واریوپیپتلی نوشته ؛ استرس دارم میگن عوارض زیاد داره چکارکنم لطفا راهنماییم کنید: ممنونم
- سونوگرافی
میومها واسکولاریتی متوسط دارند، در کاویته رحم پولیپ هیپوواسکولار است. این ها به چه معنی است؟
- عمل
ایا باید حامله باشم برای عمل سرکلاژ شکمی
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟
- قرص ضدبارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی 21 روزه استفاده میکنم ب طور منظم..یک شب فراموش کردم قرص رو بخورم شب قبلش هم رابطه داشتم همینطور شب بعدش البته شب بعدش یدونه قرص خوردم و بعدش رابطه بدون محافظت داشتم الان نگرانم ک بلردار بشم..البته از ترس 3 قرص دیگ هم بهد از رابطه خوردم


