Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- ورم مجاری ادرار
سلام من يك خانم ٣٧ ساله ومتاهل هستم امروز متوجه شدم زير مجاري ادرار ورم كرده مثل تخم مرغ ولي كوجك زده بيرون خيلي نكران هستم ميشه راهنمايي كنيد ممنون
- سوال عمومی
سلام خانم دکتر من مجردم یه مدتی هست که لکه بینی خونی از واژنم دارم خیلی میترسم برای دوستم تعریف کردم و گفتن که پیش یه ماما بریم رفتیم و ماما گفت بکارتت خراش برداشته البته این اولین بارم بود پیش ماما برا نگاه کردن بکارت میرفتم .اما خانم دکتر یعنی این خونریزی دایم از خراشیدگی بکارت هستش چون دکتر گفتن بعله خراشیده شده و دایم خونریزی بصورت لکه بینی داری اینم بگم من خیلی عفونت شدید دارم و به صورت ترشح است گاها سوزش ادرار دارم .وسوال بعدیم اینه که بکارت خراشیده شده خودش ترمیم میشه آخه من رابطه ای هم نداشتم چون ترشح دارم مجبور میشم با دستمال خودم رو پاک کنم چون آب بمونه روم اذیت میشم و به صورت محکم پاک میکنم بعد یهو روی دستمال خون میبینم این خونریزی فقط یکبار نیست به صورت دایم است تروخدا توضیح بدید حالم بده)
- سلام . من خانمم ۱۲ سال عمل سزارین انجام داده و الان مدتی هست که هر از چند گاهی جای عملش درد شدید میگیره میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار بکنیم . ممنون میشم پاسخ بدید . با تشکر
- کیست
سلام ضایعه کیستیک دارای سپتاودبری های اکوژن داخلی به ابعاد ۸.۳و۴.۵mm دراگزیلاری راست رویت شد میشه توضیح بدید راجع ب این سونو واینکه خطرناکه یا با دارو درمان میشه؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- کیست
ببخشید میشه این قرص رودو. هفته مونده به عادت ماهیانه شروع کرد .دکتر برای کیست داده
- پریودی بعد ابله
سلام من یک ماه پیش ابله گرفتم پریود نشدم الان هم یک ماه و خوردهای است گذشته بازم پریود نشدم سنم ۴۲ ساله چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید
- Pco
سلام وقت بخیر،من pco دارم و از روز ۵ پریود شروع کردم ب سیبل خوردن ۳ روز خوردم بعد یادم رفت با امروز ۴ روزع ک نخوردم الان میتونم از بقیش بخورم؟
- ناهید
با سلام، بنده سالهاست مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک هستم به طوری که فقط با قرص های ضد بارداری عادت ماهانه میشوم . بارزترین مشکلی که دارم و منو آزار میده موهای زائد هست. در آخرین آزمایشم که عادت ماهانه هم نبودم: میزان هورمون (5.8: FSH)/ (LH: 7.8) / (17OHPROGESTRON: 2) / (TESTOSTERONE: 0.9) / ( FREE TESTOSTERONE: 2.4)/ (PROLACTIN: 7.8) / (DHEA: 1.7) گزارش شده. ممنون میشم با توجه به آزمایشم راهنماییم کنید که آیا میزان هورمون های ذکر شده در بازه نرمال هستند یا خیر. چون واقعا این بیماری مشکلات زیادی رو برام به وجود آورده.
- کیستیک با حدود مولتی لوبوله به ابعاد۵۰*۶۰میلیمتر
سلام سونو من نوشته ضایعه کیستیک با حدود مولتی لوبوله به ابعاد ۵۰*۶۰میلیمتر در تخمدان چپ هست برا درمان چی خوبه مصرف کنم از قرص ال دی که دکتر داده مصرف کردم ولی بعد یک بار استفاده همون درد قبلی رو داره زمان پریودیم هم شده هنوز هیچی نیومده بعد از ۷ روز هم باید بسته دوم رو مصرف کنم نمیدونم چه کار کنم
- ناباروری
با سلام. تخمدان پلی کیستی دارم دوماه که قرص متفورمین روزی ۱عدد استفاده میکنم تا چند ماه باید استفاده کنم؟ و آیا امکان بارداری با قرص متفورمین وجود داره؟
- سقط جنین
سلام من به طور ما خواسته بار دار شدم شرایط مالی خوبی ندارم تصمیم دارم سقط جنین انجام بدهم شما انجام می دهید و هزینه اش چقدر است
- قرص ال دی و بارداری
سلام خسته نباشید.ببخشید راسته میگن باید سه ماه از مصرف قرص ال دی بگذره بعد اقدام به بارداری کنیم دلیلش میگن اگر ۳ماه نگذره بچه عقب مونده میشه.ممنون.
- مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر ببخشید من 11 ماه پیش پریود نمیشدم رفتم دکتر آزمایش و سنوگرافی انجام دادم گفت که هم کیست های ریز رحمم گرفته و هم دیواره نازک شده و اینکه به خاطر استرس هورمونام هم بهم ریخته بعد دکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرد دو ماه خوردم ولی زود زود پیود میشدم، دوباره رفتم دکتر گفت به خاطر نازک شدن دیواره رحمم، دو ورق قرص سیپرو ترون کامپاد داد وگفت از ماه بعدش همون مدروکسی پروژسترون رو ادامه بدم تا 3 الی 4 سال الان که 11 ماه میگذره پریودیم اوکی بود یعنی من از شب 15 پریودی که مدروکسی پروژسترون شبی 2 تا 5 میل میخورم، 12 شب بعدش پریود میشم منتهی فقط الان 4 ماه میشه به طور کامل خونریزی ندارم و بیشتر لکه بینی دارم ولی الان من 9فروردین پریود شده بودم باید از 22 فروردین قرص رو شروع میکردم 22 فروردین خوردم 2 عدد قرص 5 میلی ولی امروز دوباره لکه دیدم و اینکه روزه هم میگیرم الان من قرص رو ادامه بدم یا نه نخورم باشه از دفعه بعدی
- کیست رحم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۰روز قبل موعد پریودم زیر شکمم درد میکرد مثل درد پریودی گاهی هم حالت تهوع داشتم،وقتی که پریود شدم فقط ۳روز خونریزی داشتم و ۳روز لکه بینی در صورتی که همیشه تا۶روز کامل خونریزی شدید داشتم،۳روزه پریودم تموم شده ولی هنوز زیر شکمم درد میگیره (بعد از رابطه هم درد میگیره)حالت تهوع هم گاهی اوقات دارم.بیبی چک زدم منفی بود..ممکنه کیست داشته باشم ؟؟
- Pco
سلام.۲۹ سال سن و مجرد هستم و دچار تنبلی تخمدان،مدت هاست از قرص سیپروترون کامپاند برای تنظیم قاعدگی استفاده میکنم آخرین بار بعد از قطع قرص که پریود شدم دیگه قرص را نخوردم و الان ۲ ماهه که پریود نشدم میشه لطفا علت رو بهم بگید و کمکم کنید و اینکه برای دوباره شدنش باید چیکار کنم میشه الان دوباره بخورم؟
- سقط
سلام من ۱۵ سالمه ازدواج نکردم آخرین رابطم ۳ هفته پیش بود وقتی داشت انزال میشد یکم دیر درآورد فکر میکنم یک قطره یا دوقطره ریخته باشه بعد من یک ماه پریود نشدم امروز بیبی چک زدم c پررنگ بود t کمرنگ که من پرسیدم گفتن بارداری مثبت فردا برای مطمئن شدن میخوام برم آزمایش بدم اگه میشه یک راهکار سریع بهم بدین که زودتر سقطش کنم ممنون میشم.
- مصرف طولانی دوفامد
با سلام خونریزی طولانی و لکه بینی داشتم دکتر برای شش ماه دوفامد ده دادن آیا خطر نداره برام ۴٢ سالم هست ممنونم
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹


