Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
باسلام ،من کیست تخمدان دارم ،قرص سیبل دکترم بهم داده ولی نگفت چجوری مصرف کنم میشه راهنماییم کنین
- اکو ریز
سلام.در جواب سونو گرافی که دادم نوشته اکوهای ریز در مثانه دیده شد یعنی چی
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- میوم
سلام دکتر من 5 سال پیش جراحی فیبروم داشتم پیش شما. هر 6 ماه هم چکاپ میکردم.این سری که رفتم سونوگرافی گف رحمم بزرگ تر از حالت طبیعیه 106 در 36 میلیمتر.کلسیفیکاسیون در ناحیه قدامی چپ بادی بصورت اینترامورال به اندازه ی 4/5 میلیمتر هم دیده شده.میخواستم بدونم بزرگ شدن رحمم مشکلش جدیه؟ بعد فیبروم ب این اندازه قابل درمان هس؟
- کیست
سلام من پریودیم ادامه داربود دکتر بهم سیبل داد ۲ تا خوردم قطع شد تا اخر خوردم بعد اتمام پریود شدم ولی بازم پریودم ادامه دار شده چه کنم سونو هم دادم مشکل خاصی نداشتم فقط یه کیست کوچیک داشتم
- میکروادنوم
باسلام خدمت خانم دکتر. بنده ۳۴ ساله و مریض شما هستم دارای یه فرزند ۵ساله ترشح از نوک پستان چپ کمی داشتم تمام ازمایشات هورمونی را نوشتین که فقط پرولاکتینم بالا بود که شما دارو نوشتین ۲ماه استفاده کردم و پایین اومد و حدودا سه سال هست هراز چند گاهی دچار سرگیجه میشم بعد با یه سری داروی اعصاب و سیناریزین ۲۵خوب میشم باز شروع میشه سه سال پیش ازمایش خون و ادرار کامل دادم همه خوب بود .امسال به خاطر حالت منگی و سرگیجه پیش دکتر مغزواعصاب رفتم فقط ازمایشی که شما برام نوشتین را انجام دادم و بردم نشان دادم با ام ار ای تشخیص میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ در ۲و نیم بود.حالت سرگیجه را به خاطر استرس گفتن هست و دارو نوشتن که مصرف میکنم که باز کمی حالت سرگیجه دارم و گفت ربطی به میکرو ادنوم نداره و اینکه سالیانه باید اندازه اش کنترل شود. میخواستم ام ار ای و این وضعیت سرگیجه را با دکتر دیگری مشورت کنم به نظر شما باید پیش دکتر جراح مغزواعصاب یا فوق تخصص غدد یا دکتر داخلی برم؟ کدام مناسبتر است؟ من شهرستان تالش هستم بین این تخصصها بهترین دکتر تو رشت را برای مشکل من معرفی کنید که برم پیششون. اسم دکتر را برام بفرمایید.و آیا خودم از دکتر درخواست آزمایش بیشتر در رابطه با سرگیجه بکنم ؟ چون نه کم خونی دارم و نه تیرویید و نه کمبودویتامین دی و کلیه هام سالمه وقند و چربی خون هم ندارم( با ازمایشات ۳سال پیش که کمی همین حالت سرگیجه را داشتم)
- مصرف قرص پونیکا و لکه بینی
سلام وقت بخیر من سه دوره قرص دوفامد مصرف کردم تاریخ پریودم منظم شده بود ولی این ماه کنار دوفامد دکتر برام کپسول پونیکا هم تجویز کردن از تاریخ پریود 7 روز گذشته و پریود نشدم و فقط لکه بینی دارم مصرف قرص پونیکا رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
- کیست سینه
من پیش دکتر رفتم معاینه ام کرد وفرستاد سونوگرافی توسونوگرافی نوشته فیبروکیستینک یا فیبروآندوم به ابعاد ۱۵*۲۸درلبه آرئول ساعت ۱وبه ابعاد ۱۵/۵*۷/۵ م م در mid zoneساعت ۱۰ برست راست دیده می شود
- سلام علت دل درد وعدم مدفوع بعداز عکس رنگی رحم چیست
- لوپومر
سلام .فیبروم داشتم امپول لوپومر یک عدد دادن ایا بعد از قطع دارو فیبروم بزرگ میشه
- صخامتاندومتر
سلامخانمدکترخستهنباشیدمنسیسالدارمکهبخاطرطولانیبودنخونریزیقاعدگیبهدکترمراجعهکردموسنوگرفتمکهصخامتاندومترچهاردهوششاکوژنمیباشدکهدکتربهمگفتبایدکوتاجکنیمنمترسیدمکهدیگهنتونمبارداربشمبرامدارونوشتایاخطرناکاستلطفاراهنمایمکنیدممنونم
- خود ارضایی و بکارت
سلام من یه دختر نوجوان هستم و متاسفانه از هشت سالگی خود ارضایی انجام میدادم و الان یک ساله ترک کردم خودارضایی من بصورت مالش معمولی کلیتوریس بوده و اصلا به یاد ندارم بعد از خود ارضایی خونریزی و زخم داشته باشم چقد احتمال داره پرده بکارت با این روش اسیب دیده باشه؟
- سلام ایا قرض اوژانسی تاریخ انقضا داره؟
قرض خوردم چن ماه گرفتم میترسم از وقتش گذشته باشه .موقع نزدیکی کاملا ریخت رفتم سرویس ولی میترسم ک حامله شم .الان قرض خوردم ۳ ماه پیش گرفته بودم؟تاریخش هس یعنی ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر تو عکس رنگی رحم، چسپندگی رحم مشخص میشه؟؟؟
- عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- واژن
دختر چهارده ساله در لایه داخلی واژن یه جوری مانند یه مهره تسبیح روی لایه داخلی زده ایا خطرناکه ؟
- پرده بکارت
سلام میخاستم بدونم اگه پرده بکارت سالم باشه اما ی قسمتش آسیب دیده باشه علتش مشخص میشه ک علت آسیب چی بوده ؟
- سلام من امپول دو ساعت دیر تر زدم مشکلی دارد
سلام وقت بخیز بنده امپول پروژسترون رادو ساعت دیر تر زدم مشکلی دارد


