Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص پردنیزولون۵
هفته بیست ونه بارداری هستم پلاکتم ۹۰ هزار دکترپردنیزولون ۵ داده خاستم بدونم برای جنین ضرر نداره وباعث زایمان زودرس نمیشه
- بارداری
اگر دختر باشیم و حتی رابطه مقعدی هم نداشته باشیم و نامزدم آلتشو بین ران ها قرار بده و همون جا ارضا بشه احتمال بارداری هست
- نامنظمی پروئید
سلام من یک ساله اقدام به بار داری کردم در سه ماه اخیر پروییدی من نامنطم شده به طوری که ده روز پاک هستم ودوباره پروئید میشم وده روز ادامه میابد.الان ده روز پاک بودم والان شش روزه لکه بینی دارم.این برای چیه باید چیکار کنم ایا خطر داره قرص ترنسید گرفتم ایا بخورم خطری برای بار دار شدن نداره لطفا راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب من سرکلاژ شکمی هستم دکترم نظرش اینه سه تاجنین بلاست برام انتقال بدن ولی من خودم میگم دوتا نظر شما چیه؟به فرض اگه دوقلو شد ریداکت کنم یا لازم نیست؟
- پولیپ دهانه رحم
سلام. من شنبه پولیپ دهانه رحمم رو برداشتن و دکترم گفت فولیکول خ خوبی داری دوعدد امپول گونادوتروپین داد گفت شنبه شب بزن یکشنبه شب نزدیکی داشته باش. ولی من الان ک چهارشنبس همچنان لک بینی و درد شکم و کمر دارم. دوتا هم قرص عفونت تجویز کردن و قرص پروژسترون. بنظرتون طبیعیه لکه بینی و درد؟ و قرص ها هم تجویزش درسته؟
- سلام وقت بخیر ببخشید موقع پریودمیشه معاینه پرده بکارت روانجام بدیم
- رحم کمانی
سلام،من رحمم ارکوئیت ۶ میلیمتری هستش ایا در بارداری مشکل ایجاد میشه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر همیشه یبوست دارم چکار کنم؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز امپول تشکیل ریه زدم امروز صبح ناشتا قندمو گرفتم شد ۱۰۴ قبلش قندم همیشه ۸۰ بود الان چیکاری باید بکنم تا بیاد پایین؟ بعد کی نرمال میشه قندم؟
- بلوغ
سلام دخترم آمپول تتراکزاکتایدتزریق کرده اگه الان آمپول واریوتپتل تزریق کنه اشکال داره
- سزاریان
سلام من سال نود و هشت سزاریان کردم الان چند هفته هست جای بخیه هام درد میکنه مخصوصا وقت نشستن علتش چیه ؟؟؟و اینکه گاهی آروم هست گاهی درد دارم انگار زیر شکمم داره کش میاد
- پاسخ پاتولوژی
سلام جواب پاتولوژی مادرم نوشته بود Proliferative endumetrium,early phase خواستم بپرسم مشکل خاصی ندارن؟
- حاملگی
سلام خانم دکتر من جفتم پایینه چکار کنم
- درددراستخوان لگن
باسلام.من 44ساله م هست حدود دوماهه درددائمی درناحیه ی لگن سمت چپ دارم باتوجه به اینکه دوسال قبل فیبروم دهانه ی رحم داشتم که بعلت افتادگی رحم ومثانه به قسمت واژن سقوط کرده بودوباجراحی ازناحیه واژن برداشته شدوجراحی مختصری هم بابت جمع کردن عضله ی واژن ولگن صورت گرفت بعدازاون مشکلی نداشتم تاالان که دردیکنواختی درناحیه ی مفصلی استخوان لگن دارم مث تیرکشیدن دوران بارداری م هس بااین تفاوت که دردش دائم شده.ممنون ازپاسخ شما.
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- فلوی شریانی در تخمدان چیه
فلوی شریانی در تخمدان چیه
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- ترمیم ابرو در زمان اقدام
سلام من این ماه میخواستم اقدام کنم برای بارداری ولی همین ماه برای ترمیم ابرو هم باید برم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳ماهه اقدام به باداری کردم یه شب درمیون هم نزدیکی میکنیم چرا باردار نمیشم یه پسر دارم و دربارداری اولم بعد یک ماه حامله شدم یه سالم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم و یک سال وهشت ماه از آخرین تزریقم میگزره پریودم منظم شده ممنون میشم راهنماییم کنید سونو وآزمایش دادم همه چی خوب بود ده ماه پیش ازمایش و سونو دادم که فقط دکتر گفت رحمم کمی نازک شده نمیدونم ۴ میلی همچین چیزایی واین که بخوام دوقلو باردار بشم چه کنم


